تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق ژل لب روسی

فهرست محتوا

تکنیک ژل لب روسی که منشا آن روسیه است، امروزه در سراسر دنیا انجام می شود. این تکنیک تخصصی برای افرادی است که به دنبال دستیابی به ظاهری عروسکی هستند. هیچ چیز به اندازه داشتن ظاهری زیبا و چهره ای بی نقص که باعث ایجاد اعتماد به نفس در شخص می شود، احساس خوبی به افراد نمی بخشد. صرف نظر از سن، بسیاری از زنان می خواهند لب های پر و جذابی داشته باشند که با زنانگی و جوانی همراه است. تزریق ژل لب روسی راه حل مناسبی به منظور دستیابی به لب های زیبا می باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد ژل لب روسی و تزریق آن در کلینیک رزیبا بدانید.

تکنیک لب روسی

دسترسی سریع به بخش های مختلف مقاله

در صورتی که به هر دلیلی فرصت مطالعه مقاله را ندارید می توانید از ویس خلاصه مقاله استفاده نمایید.

ژل لب روسی در کلینیک رزیبا در 30 ثانیه:

نام تکنیک به انگلیسیRussian lips technique
مدت زمان انجام:20 دقیقه
نوع بی حسی:بی حسی موضعی
هزینه تزریق:بسته به مقدار ژل مورد نیاز و مدل لب متفاوت می باشد.
کاندیدای مناسب:افرادی که از سلامت جسمانی برخوردار می باشند. زنانی که باردار و شیرده نیستند.
دوران نقاهت:سریعا می توانید به محل کار خود بازگردید.

ژل لب روسی چیست؟

افزایش حجم لب یک عمل زیبایی است که منجر به داشتن لب ‌های شاداب، پر و حجیم می ‌شود. در حال حاضر رایج ترین روش برای بزرگ کردن لب، تزریق ژل لب است. فیلر های تزریقی که روی لب ‌ها استفاده می ‌شوند همگی می ‌توانند در نواحی مختلف درمانی دیگر روی صورت و بدن نیز تزریق شوند. با استفاده از ژل لب روسی، قطرات ریز فیلر به صورت عمودی به لب تزریق می‌ شود، در این روش هیچ گونه برجستگی روی لب وجود ندارد، به این معنی که ظاهر “اردکی شکل” در لب ها ایجاد نمی شود.

تکنیک لب روسی لب‌های بزرگ‌تر و پرتر ایجاد می‌کند و کمان کوپید را برجسته می‌کند، این در حالی است که شکل طبیعی لب حفظ میشود. برخلاف پرکننده لب سنتی، انژکتوری که در تکنیک لب روسی استفاده می شود، محصول را به صورت عمودی از پایه لب تزریق می‌کند و محصول را به سمت بالا، به سمت لبه لب می‌کشد و لب‌های بزرگ‌تر و پرتر ایجاد می‌کند.

انژکتور به جای اینکه از لبه لب شروع کند و به سمت داخل کار کند و محصول را از داخل به بیرون کار می کند. این تکنیک همچنین میزان فیلر مورد نیاز را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

بهترین مدل ژل لب

تکنیک لب روسی شکل کاملاً جدیدی را به لب ها می بخشد و ظاهری مناسب و زیبا به لب ها می دهد. لب های روسی از “عروسک روسی” گرفته شده است، در این تکنیک تزریق ژل، شکل قلب در مرکز لب و ظاهری صاف تر و بلندتر در لب ها  ایجاد می کند. با این حال این ظاهر برای همه مناسب نیست. باید پزشک صورت شما بررسی کند و در صورتی که با سایر اجزا همخوانی داشته باشد، از این تکنیک استفاده کند.

آپارات رزیبا

در مورد لیزر در خیابان بهشتی بیشتر بدانید.

در چه مواردی لب روسی استفاده می شود؟

بیشتر ژل های پوستی مدرن از ژل‌های اسید هیالورونیک ساخته می‌ شوند که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می‌ شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که آب را جذب می کند و پس از تزریق حجم آن افزایش می یابد.

قبل از استفاده از اسیدهای هیالورونیک (تزریق ژل پروفایلو و فیلر نورامیس) برای تزریق لب، افراد تزریق سیلیکون مایع را دریافت می ‌کردند که پس از آن مشخص شد که این تزریق ها عارضه جانبی دارد و استفاده از آن غیر قانونی ‌شد. امروزه ژل لب روسی با فیلر های مبتنی بر اسید هیالورونیک جایگزین شده اند. این نوع فیلر ها جدیدتر و ایمن تر از سایر انواع مدل ژل لب است. در مورد فیلر های اسید هیالورونیک، اثرات قابل پیش بینی تر و طبیعی تر است. گزینه های دیگری مانند تزریق چربی برای حجیم کردن لب ها وجود دارد، اما امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند، زیرا خطر عوارض جانبی بیشتر از ژل اسید هیالورونیک است و نتایج غیرقابل پیش بینی ممکن است اتفاق بیافتد.

برای دیدن محیط زیبا و دلنشین کلینیک رزیبا می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

مزایای لب روسی

تکنیک لب روسی، بهبود عمودی در کانتور لب را هدف قرار می دهد و توجه بسیار دقیقی به کمانی شدن فرم لب دارد. بنابراین چیزی که به دست می ‌آورید لب ‌هایی شبیه عروسک است. حتی می ‌توان آن‌ را درست به ‌اندازه لب‌ های معمولی شما انجام داد.

این روند جدید شبیه فرم لب های زنان روسی است که به طور طبیعی دارای لب های زیبا تر و پهن تر هستند. بنابراین، روند جدیدی را در بزرگ کردن لب ها ایجاد کرده است. زنانی که به دنبال تقویت لب هستند، عمدتاً می‌خواهند لب ‌های بزرگ‌ تر و حجیم ‌تری داشته باشند. لب های روسی از “عروسک روسی” با فرم لب هایی به شکل قلب گرفته شده است. هر کسی که تا به حال لب های خود را با فیلر های پوستی بزرگ کرده است، احتمالاً موافق است که نتایج باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

اینستاگرام کینیک رزیبا

چه چیزی تکنیک لب روسی را از سایر تکنیک ها متمایز می کند؟

تکنیک‌های سنتی بر روی بزرگ‌کردن لب‌ها با تزریق‌های افقی در مرکز لب تمرکز دارند، بنابراین اغلب ظاهری دهان اردکی دارند که کمی مصنوعی به نظر می‌رسد و به راحتی می‌توان متوجه افزایش حجم آن شد. به خصوص اگر روش های دیگری مانند بزرگ کردن گونه یا بیکتومی روی صورت انجام شود. در همه تکنیک ها اگرچه از پرکننده‌های اسید هیالورونیک معمول استفاده می شود، اما روش های تزریق فیلر معمول در ناحیه بالایی دهان متمرکز می‌شود تا برجستگی بیشتری داشته باشد و شکل آن را تغییر دهد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد کمان کوپید را در تزریق های معمول از دست می‌دهند.

در عوض، لب‌های روسی ظاهر طبیعی‌تری را ایجاد می‌کنند. برخلاف سایر تکنیک‌ها، لب‌های روسی بسیار طبیعی و گوشتی به نظر می رسد.

در ادامه به ویدیو معرفی کلینیک رزیبا توجه کنید.

در مورد جوانسازی پوست بیشتر بدانید.

نکات مهم پیش از تزریق ژل لب روسی

در ادامه برخی از مهمترین نکات که پیش از تزریق ژل لب روسی باید به آن توجه شود آورده شده است:

لب هایی که اخیرا تزریق شده اند: برای بیمارانی که اخیراً تزریق شده اند، توصیه می شود قبل از تزریق مجدد صبر کنند تا هیالورونیک اسید که قبلاً تزریق شده تا حدی جذب شود. گاهی اوقات ما به حل شدن محصول قدیمی توسط هیالورونیداز اقدام می کنیم.

لب های بسیار نازک: تمام لب ها را می توان با تکنیک روسی تزریق کرد. برای بیمارانی که لب های بسیار نازک دارند، ارائه محصول بیشتر در مقایسه با لب هایی با اندازه متوسط ضروری خواهد بود. برای حفظ یک نتیجه طبیعی، چندین جلسه تزریق برای به دست آوردن لب‌های ایده آل لازم است. در صورتی که مایل هستید در مورد اقدامات لازم برای تزریق ژل لب روسی در کلینیک رزیبا بیشتر بدانید، می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما ارسال شد.
پیام شما ارسال نشد. لطفا دوباره سعی نمایید.

روند تزریق ژل لب روسی

روش لب روسی شامل تزریق اسید هیالورونیک و بهترین مارک ژل برای تزریق لب برای بهبود حجم و فرم لب است. مقادیر بسیار کم (میکرو تزریق) با استفاده از سرنگ های کوچک و سوزن های بسیار ظریف تزریق می شود که امکان دقت بسیار زیادی در محل و مقدار محصول دارد. این تزریق ها به صورت عمودی انجام می شود تا نتیجه طبیعی و هماهنگ تر برای صورت به دست آید. در ادامه مراحل تزریق فیلر لب آورده شده شده است.

مراحل انجام فیلر لب


قبل از جلسه و پس از بررسی دقیق لب ها بهترین روش تزریق و همچنین مقدار محصول مورد نیاز برای انجام عمل بزرگ کردن لب با توجه به فرم لب ها و خواسته های بیمار تعیین می شود.
باید بدون آرایش و ترجیحاً بعد از دوش گرفتن در کلینیک رزیبا حاضر شوید. با این وجود، پزشک ناحیه را تمیز می کند و سلول های مرده باقی مانده در لب ها را از بین می برد.
سپس یک کرم بی حس کننده و یخ موضعی را روی ناحیه تحت درمان قرار داده می شود تا شما احساس ناراحتی و درد را کاهش دهد.
پزشک فیلر پوستی را از طریق تزریق‌های میکرو استفاده می‌کند، که ممکن است کمی ناراحتی ایجاد کند، اما قابل تحمل است.
در پایان، احتمالاً لب های شما بسیار متورم شده و حجیم تر از آنچه می خواستید به نظر می رسند. اما این تورم به تدریج در طی یک دوره حدودا سه یا چهار روزه فروکش می کند. همچنین به احتمال زیاد لب های شما بنفش و کمی حساس هستند.

مرحله اول: ضد عفونی لب ها

در ابتدا و پیش از شروع به تزریق فیلر لب ها ضد عفونی می گردد. این امر به منظور جلوگیر ی از عفونت لب ها انجام می شود.

مرحله دوم: بی حس کردن لب ها

تزریق فیلر جز روش های سرپایی است و نیازی به بیهوشی ندارد. ممکن است یک عامل بی حس کننده موضعی برای کاهش ناراحتی استفاده شود. استفاده از تزریق بلوک عصبی قبل از درمان برای کمک به بی حس کردن لب ها انجام می شود.

مرحله سوم: تزریق فیلر

پرکننده پوستی مخصوص ژل لب درست زیر سطح پوست تزریق می شود.

مرحله چهارم: ماساژ لب ها
به منظور جلوگیری از گلوله گلوله شدن و شکل دهی لب ها انجام ماساژ بعد از تزریق ژل لب الزامی می باشد.

یک یا چند فیلر پوستی، به عنوان مثال Restylane یا Juvederm در پروسه بزرگ کردن لب ها برای حجیم تر و برجسته تر کردن لب ها استفاده می شود. بزرگ کردن لب سنتی عمدتا از طریق تزریق افقی و نه عمودی انجام می شود. در تکنیک تزریق ژل لب روسی، فیلر ها به صورت عمودی، به لب ها تزریق می‌شوند و منجر به ایجاد ظاهر طبیعی و زیبا می گردد.

در زیر می توانید ویدیو های کوتاه مرحله ایی تزریق ژل لب روسی در کلینیک رزیبا را مشاهده کنید.

مرحله 1: ضد عفونی کردن لب ها
مرحله 2: بی حس کردن لب ها
مرحله 3: تزریق فیلر
مرحله 4: ماساژ لب ها

کاندیدای مناسب ژل لب روسی

تکنیک لب روسی روشی ایده ‌آل برای استفاده کسانی است که می ‌خواهند نه تنها افقی، بلکه عمودی فرم لب ‌های خود را بهبود بخشند. هدف آن افزایش عمودی کانتور لب و برجسته سازی کمان کوپید است. نتیجه این تکنیک لب‌ های عروسکی با ظاهری طبیعی و شکیل است. با استفاده از این تکنیک، لب های شما می توانند به طور طبیعی حجیم به نظر برسند.

[ays_quiz id=’3′]

در مورد تزریق ژل لب طبیعی بیشتر بدانید.

هدف از انجام تکنیک تزریق لب روسی چیست؟

هدف تکنیک لب روسی ایجاد حجم اضافی در لب و جلوگیری از بیرون زدگی یا ظاهر ساختگی لب ها، به خصوص از نمای جانبی است. با تکنیک لب روسی، فیلر ها به صورت عمودی، تزریق می‌شوند. لب به ‌جای بیرون زدگی به آرامی به سمت بالا فرم داده می ‌شود که باعث ایجاد فرمی زیبا و طبیعی می ‌شود.

ماوراطب کلینیک رزیبا

مراقبت های پس تزریق ژل لب روسی

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب شامل موارد زیر است:

  • 24-48 ساعت قبل از عمل پرکننده لب از مصرف ویتامین E، آسپرین، ادویل، الکل خودداری کنید.
  • در 24 تا 48 ساعت اول پس از تزریق فیلر لب، لب ها را تمیز نگه دارید، از هیچ محصول آرایشی استفاده نکنید.
  • می توانید با استفاده از وازلین و یا ژل آرنیکا، لب ها را مرطوب نگه دارید و کبودی و تورم بعد از تزریق ژل لب را به حداقل برسانید.
  • تا 3 تا 4 روز بعد از عمل از خوردن غذای داغ یا تند خودداری کنید.
  • به مدت 2 هفته از سوناهای داغ، استخر، قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم خودداری کنید.
  • 2 روز قبل و 5 تا 7 روز بعد از عمل از مصرف الکل، تمرینات سنگین، بوسیدن خودداری کنید.
  • به مدت 10-14 روز از اسکراب یا لایه بردار در اطراف ناحیه لب استفاده نکنید.
  • لب ها حداقل به مدت 5-7 روز متورم خواهند شد و حداکثر تورم در روز بعد پس از عمل خواهد بود.
  • نتیجه نهایی پس از 14 روز قابل مشاهده است.
ژل لب طبیعی

عوارض جانبی تزریق ژل لب روسی

تورم و کبودی بعد از تزریق فیلر لب کاملا طبیعی می باشد که این موارد را می توان با استفاده از یخ کنترل کرد. استفاده از میوه و سبزیجات تازه و عدم مصرف غذاهای شور منجر می شود که لب ها تحریک نشود و زودتر بهبود یابد. توصیه می گردد که در هنگام خواب، سر خود را بالاتر از حالت همیشگی نگه دارید. با رعایت موارد گفته شده تورم و کبودی خیلی زود برطرف می شود. عوارض دیگر شامل گلوله شدن ژل لب، عدم هماهنگی لب با سایر نقاط صورت، بزرگ شدن بیش از حد لب ها، عدم ایجاد فرم دلخواه و ظاهر اردکی می باشد که در صورت انتخاب کلینیک متخصص برای تزریق احتمال بروز این عوارض بسیار محدود می باشد.

موارد منع تزریق ژل لب روسی

  • زنان حامله
  • زنان شیرده
  • بیماران مبتلا به عفونت یا بیماری پوستی فعال
  • بیمارانی که از داروهای رقیق کننده خون، داروهای ضد التهاب یا آسپرین با دوز بالا استفاده می کنند.
  • افراد دارای وسواس فکری
  • افرادی که به سن بلوغ نرسیده اند.
  • افراد با حساسیت و تبخال
موارد منع تزریق ژل لب روسی

هزینه تزریق ژل لب روسی

قیمت ژل لب روسی، بسته به حاد بودن مشکل، نوع ژل و فیلر تزریقی، تکنیک مورد استفاده، مقدار ژل تزریقی، تخصص کلینیک و پزشک و … متفاوت می باشد. لذا باید لب ها و خواسته های شما توسط متخصص مورد ارزیابی قرار بگیرد. اعلام هزینه پس از ارزیابی دقیق لب های شما مقدور می باشد.

اگر سوالات بیشتری دارید همین حالا با کمک گیف روبرو با کلینیک رزیبا تماس بگیرید.

زنان حامله

زنان شیرده

بیماران مبتلا به عفونت یا بیماری پوستی فعال

شماره تماس کلینیک رزیبا

ماندگاری ژل لب روسی

از آنجایی که بدن هر فرد متفاوت است، ارائه یک بیانیه کلی در مورد مدت زمان ماندگاری ژل لب نتایج یک بهبود موقت زیبایی دشوار است. اما برای اکثر بیماران، نتایج بین شش تا دوازده ماه دوام و ماندگاری دارد. این بازه زمانی بستگی به مواردی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سرعت متابولیسم بدن دارد.

در ادامه می توانید ویس رضایت بیمار عزیزمان از تزریق در کلینیک رزیبا و ماندگاری بالای آن را بشنوید.

در مورد تزریق فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

کلام آخر

تزریق ژل لب روسی یکی از پر طرفدار ترین متدهای تزریق فیلر لب می باشد. این متد دارای ظاهری طبیعی و فرم ایده آل است و مناسب افرادی است که در کنار ایجاد ظاهر زیبا مایل هستند که نچرال و طبیعی بود چهره خود را حفظ کنند.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *