خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

فهرست محتوا

افرادی که می‌خواهند با استفاده از ژل لب، لب‌های خود را حجیم کنند، باید به دنبال بهترین مارک ژل برای تزریق لب باشند. داشتن لب‌هایی حجیم یکی از آرزوهایی است که در گذشته افراد داشتند. با گذشت زمان، با تزریق ژل به لب این آرزو به واقعیت تبدیل شد. هم اکنون برندهای مختلفی وجود دارند که ژل‌های مخصوص تزریقات را تولید می‌کنند اما این که کدام یک از این برندها خوب هستند یک امر مهم و قابل توجه است. با توجه به نوع برند، قیمت ژل مخصوص تزریق نیز متغیر خواهد بود. بدیهی است که ژل‌های باکیفیت با قیمت بالاتری هم به فروش می رسند.

بهترین مارک ژل

افراد باید تزریق ژل لب یا فیلری را برای تزریق انتخاب کنند که مطمئن هستند عوارض جانبی زیادی ندارد. بهترین ژل‌هایی که برای تزریق لب وجود دارند دارای موادی مثل هیالورونیک اسید هستند. این مواد با هر نوع بافت بدن هماهنگی دارند و بر پایه باکتری تولید شده‌اند. به هنگام تزریق ژل لب می‌توان میزان آن را با توجه به نیاز بیمار مشخص کرد. افرادی که دوست دارند لب‌هایشان طبیعی جلوه کند، حین عمل می‌توانند میزان ژل را مشخص کنند. بهترین مارک ژل برای تزریق لب دارای یک سری ویژگی‌های خاص است. شما باید این ژل‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

بهترین مارک ژل و انواع مدل ژل لب برای تزریق لب همان مارکی است که ژل‌های آن ظاهری شفاف داشته باشند، تاریخ تولید و تاریخ انقضای آن‌ها مشخص باشد، ماندگاری ژل بالا باشد، پس از تزریق ژل لب فرمی طبیعی بگیرد و با بهترین قیمت و کیفیتی عالی به مشتری ارائه شود. این ژل باید آن قدر با کیفیت باشد که پس از تزریق شدن جلوی هر گونه عوارض جانبی را بگیرد. شما می‌توانید زیر نظر کلینیک رزیبا بهترین مارک ژل برای تزریق لب را انتخاب کنید.

هزینه بوتاکس لب

لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت

باید توجه داشت که بهترین مارک ژل برای تزریق لب باید توسط وزارت بهداشت نیز تایید شده باشد. دلایل زیادی وجود دارند که باعث شده‌اند افراد به ژل زدن لب‌های خود رو بیاورند. نور خورشید، آلودگی‌ها و افزایش سن باعث کاهش یافتن هیالورونیک اسیدها در بدن می‌شوند. بنابراین لب‌ها نیز فرم اصلی خود را از دست داده و کم حجم می‌شوند. ژل زدن لب باعث می‌شود که لب شادابی اولیه خود را پیدا کند. در این صورت است که اعتماد به نفس افراد نیز بیشتر خواهد شد. در میان انواع مارک‌های تولید کننده ژل لب،  بهترین مارک ژل برای تزریق لب مارکی است که در لیست زیر باشد:

  • ژل لب پرفکتا
  • ژل لب نورامیس
  • ژل لب ریوانس
  • ژل لب آلاینا
  • ژل لب فیورج
  • ژل لب آیدیا
  • ژل لب بلترو
  • ژل آلیاکسین
  • ژل روفیل
  • ژل درمال استایل

عوارض استفاده از بهترین مارک ژل برای تزریق لب

پر کننده‌های نام برده شده که در لیست بهترین مارک ژل برای تزریق لب وجود دارند، پر کننده‌هایی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر کدام با قیمت خاصی به فروش می‌رسند. این پر کننده‌ها نه تنها برای لب بلکه برای شاداب سازی سایر قسمت‌های بدن نیز مناسب هستند.

افراد برای از بین بردن چین و چروک‌های بدن و صورت خود از بهترین مارک ژل برای تزریق لب و سایر اندام‌ها استفاده می‌کنند. اگر می‌دانید که‌ جزو افرادی هستید که بدنتان به انواع باکتری‌ها حساسیت دارد یا واکنش‌های شدیدی در مواجهه با مواد آلرژیک نشان می‌دهد، بهت است از تزریق ژل به لب‌‌های خود خودداری کنید. از جمله عوارضی که استفاده از این ژل‌ها دارد می‌توانیم به عوارضی همچون ورم، درد و التهابات بدنی اشاره کنیم.

در مورد بوتاکس لب بیشتر بدانید.

ژل نورامیس

در میان مارک ژل‌هایی که به عنوان بهترین مارک ژل برای تزریق لب معرفی شدند، ژل تولید شده توسط برند نورامیس بسیار محبوب است. این ژل با استفاده از هیالورونیک اسیدها و سه درصدد لیدوکائین تولید می‌شود. وجود این مواد تشکیل دهنده میزان درد تزریق ژل به لب را به حداقل می‌رسانند. ژل نورامیس جزو آن دسته از ژل‌هایی است که نه تنها برای پر کردن لب بلکه برای از بین بردن چین و چروک و جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ژل توسط کمپانی مدیتوکس کره جنوبی ساخته شده است. اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی که ژل نورامیس دارد، تقویت پروسه تخلیص هیالورونیک اسیدها است. این نوع از ژل‌ها بر پایه تکنولوژی لابراتور SHAPE ساخته می‌شوند و سریعا می‌توانند لب‌های شما را حجم بدهند. اگر قصد دارید که بهترین مارک ژل برای تزریق لب را خریداری کنید و مارک نورامیس مد نظر شما است، می‌توانید با مشاورین کلینیک رزیبا مشورت داشته باشید.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب

ژل پرفکتا

از دیگر ژل‌هایی که برای تزریق لب مناسب هستند، ژل‌های برند پرفکتا هستند. این نوع از ژل‌ها می‌تواند برای کاربردهایی مثل جوانسازی پوست، پر کردن صورت و پر کردن لب مورد استفاده قرار بگیرند. پرفکتا به عنوان بهترین مارک ژل برای تزریق لب باعث طبیعی‌تر شدن فرم لب‌های شما می‌شوند. این ژل توسط شرکت فرانسوی Laboratory ObvieLine  تولید شده و انواع مختلفی دارد.

ژل‌های پرفکتا را ژلی مناسب برای آبرسانی به صورت می‌دانند و آن را گزینه‌ای عالی برای جوان‌تر شدن می‌دانند. این ژل‌ها به ۴ الی ۱۸ ماه زمان نیاز دارند تا فرم طبیعی به لب‌های شما ببخشند. این نوع از ژل که در لیست بهترین مارک ژل برای تزریق لب نیز به آن اشاره شده است، با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید حجم ژل پرفکتا را با توجه به میزان حجیم کردن لب خود مشخص کنید. البته زیر نظر دکتر جراح!

قیمت انواع ژل لب

ژل‌های مختلف در بازار وجود دارند که به آن‌ها اشاره کردیم. هر کدام از این ژل‌ها که در لیست بهترین مارک ژل برای تزریق لب ذکر شده‌اند با قیمت‌های مختلفی هم به فروش می‌رسند. شما باید ژلی را خریداری کنید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد و کیفیت فوق العاده‌ای هم داشته باشد. پس این که نام این ژل در لیست بهترین مارک ژل برای تزریق لب وجود داشته باشد کافی نیست.

افرادی که می‌خواهند از ژل‌های لب استقاده کنند؛ می‌توانند زیر نظر پزشکانی که در کلینیک رزیتا فعالیت دارند، بهترین نوع از ژل را با قیمتی مناسب خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در این کلینیک در ارتباط باشید.

در مورد گلوله شدن ژل لب بیشتر بدانید.

کلام آخر

انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق لب در میان انواع برندها کاری دشوار است. قیمت هر کدام از این ژل‌ها با توجه به بزندی که دارند متغیر است. ژل‌هایی مثل پرفکتا، نورامیس، روفیل و فیورج از جمله بهترین ژل‌هایی هستند که برای انجام تزریقات لب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *