خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق ژل لب

فهرست محتوا

تزریق ژل لب یک روش زیبایی غیرجراحی است که برای افزایش حجم و پری لب و تغییر شکل لب ها استفاده می شود. ژل های تزریقی معمولاً حاوی هیالورونیک اسید هستند و برای پر کردن لب، افزایش حجم لب ها و بهبود ساختار استفاده می شود. کسانی که لب‌های نازکی دارند ممکن است بخواهند از ژل لب استفاده کنند تا ظاهر کلی و تناسب صورت خود را بهبود بخشند. تا پایان این مقاله با ماهمراه باشید تا بیشتر در مورد تزریق ژل لب بدانید.

تزریق ژل لب و کاربرد آن

انواع مدل ژل لب مناسب کسانی است که لبهایشان حجم ندارند و لب‌های حجیم‌تر می‌خواهند. این افراد می‌خواهند لب‌هایشان را تغییر دهند، خطوط ریز روی لب و اطراف آن‌ها را صاف کنند و یا می‌خواهند ظاهر لب‌های خود را بدون انجام یک عمل جراحی تهاجمی بهبود بخشند.

از آنجایی که لب های شما نقطه کانونی مهمی از صورت شما هستند، افزایش شکل و حجم آنها می تواند تقارن و تناسب کلی صورت شما را بهبود بخشد. تزریق ژل لب می توانند ظاهر کلی صورت شما را به طور قابل توجهی تغییر دهند، عزت نفس و اعتماد به نفس را بهبود می بخشند. سایر دلایل تزریق ژل لب عبارتند از:

  • درمان‌های تدریجی: درمان‌ها را می‌توان در طول زمان، در مقادیر کم، تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام داد.
  • نتایج قابل کنترل: از آنجایی که مقدار ژل لب تزریق شده را می توان به دقت کنترل کرد، پزشک شما می تواند در مورد نحوه تغییر حجم لب شما بسیار دقیق عمل کند.
  • رفع عیوب لب: هر گونه برآمدگی یا بی نظمی ایجاد شده در لب ها را می توان بدون تلاش زیاد از بین برد.
  • نتایج ماندگار: در حالی که ژل لب دائمی نیستند، اما ماندگاری بالایی دارند.
  • ایجاد ظاهر امروزی: لب های پر همیشه محبوب هستند. با تزریق ژل لب، هر کسی می‌تواند فرم ایده آل و مناسب برای لب‌های خود داشته باشد. تزریق ژل لب منجر به داشتن ظاهری امروزی و زیبا می گردد.
  • نداشتن نقاهت: تزریق ژل لب نیازی به استراحت ندارد.
  • ایجاد تعادل: برخی از بیماران ممکن است خواهان تقویت لب، تعادل بیشتر لب و صورت باشند.
  • ایجاد ظاهری جوان تر: با تزریق ژل لب می توان چین و چروک های لب را از بین برد.
  • نتایج فوری:  بعد از عمل، لازم نیست منتظر بمانید تا برجسته سازی لب خود را ببینید زیرا نتایج آن فورا قابل مشاهده است.
بهترین کلینیک تزریق ژل لب

در مورد فیلر نورامیس بیشتر بدانید.

جایگزین های تزریق ژل لب

لیزر فرکشنال RF و CO2 می تواند ظاهر خطوط لب و تزریق چربی به صورت و لب ها را بهبود بخشد و می تواند برای نتایج طولانی مدت استفاده شود.

فرآیند تزریق ژل لب

فرآیند تزریق فیلر شامل مشاوره ای است که در آن پزشک در مورد شکل و کانتور لب بهینه و ایده آل مورد نظر بیمار بحث می کند. ضروری است که پس از تزریق، لب طبیعی به نظر برسد و حالت اردکی یا بیرون زده نباشد. پس از انتخاب نوع ژل محصول زیر پوست تزریق می شود تا حجم لب های شما افزایش یابد. در این روش از بی حسی موضعی استفاده می شود، بنابراین هنگام تزریق بی حس می شوید و دردی را احساس نمی کنید.

هزینه تزریق ژل لب

انتظارات بعد از تزریق ژل لب

در حالی که تورم و قرمزی ممکن است در 24 تا 72 ساعت اول پس از تزریق شما وجود داشته باشد، تورم کاملا طبیعی است و پس از یک هفته به طور کامل فروکش می کند. لب های خود را ماساژ ندهید زیرا خطر جابجایی ژل لب در آن وجود دارد. حداقل 24 ساعت بعد از عمل از ورزش خودداری کنید تا جریان خون در صورت شما افزایش نیابد.

کلام آخر

کلینیک رزیبا یکی از کلینیک هایی است که امروزه خدمات ارزنده ایی را در تزریق ژل لب ارائه می دهد. این کلینیک دارای پزشکان بسیار مجرب می باشد که در زمان بسیار اندک به شیوه کاملا حرفه ایی و طبیعی اقدام به ژل لب طبیعی،  فیلر لب روسی و زیباسازی چهره می نماید.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *