خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

ژل لب طبیعی

فهرست محتوا

ژل لب طبیعی یکی از تکنیک های تزریق ژل لب است که امروزه به دلیل داشتن ظاهری طبیعی بعد از تزریق آن از محبوبت زیادی برخوردار گردیده است. این مراجعه کنندگان اغلب از حالتی که اصطلاحا به آن لب اردکی می گویند بیزار هستند. تقارن، حجم متعادل و زیبایی از اهداف فیلر لب طبیعی هستند. ژل لب طبیعی منجر به زیبایی بیشتر و جلوگیری از ایجاد صورت مصنوعی می گردد. اگر شما هم علاقه مند به تزریق ژل لب طبیعی هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ژل لب طبیعی بدانید.

تزریق ژل لب طبیعی چیست؟

وقتی بیماران می گویند که لب های بزرگ نمی خواهند، این اغلب نشان می دهد که به دنبال مبارزه با علائم کاهش حجم لب هستند بدون اینکه زیاده روی به نظر برسند. تزریق فیلر یا ژل لب طبیعی یکی از راه حل هایی است که در این مواقع به افراد پیشنهاد می شود. این روش ایمن است و ماندگاری مناسبی دارد و منجر به تغییر ظاهر طبیعی می گردد. تزریق ژل لب طبیعی منجر به ایجاد موارد زیر می گردد. که شامل:

  • ظاهر طبیعی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • مناسب برای تمام سنین
  • رضایت بالای بیماران
  • مقبولیت در جامعه
  • عوارض و درد کمتر
  • ماندگاری بالا
  • متقارن نمودن صورت و لب
  • تنظیم تناسب لب با سایر اجزا صورت
بهترین کلینیک تزریق فیلر لب

در مورد روش های جوانسازی پوست بیشتر بدانید.

دلایل تزریق ژل لب طبیعی

همانطور که سن ما بالاتر می رود، قسمت بالایی لب ما بلندتر می شود و قسمت “صورتی” قابل مشاهده لب، صاف و خالی می شود. همه بیماران دوست دارند که جوانی و طراوت چهره خود را حفظ کنند و هر بیمار ظاهری دارد که امیدوار است به آن برسد. بنابراین ژل لب مناسب افرادی است که به دلیل افزایش سن از شکل و ساختار لب خود، ناراضی هستند. این افراد معمولا بیشتر مایل به انجام ژل لب طبیعی هستند تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری از ظاهر مصنوعی و عجیب و غریب جلوگیری کنند.

دلیل اصلی دیگر که منجر به انجام ژل لب می شود این است که برخی از افراد به صورت مادر زادی و ژنتیکی دارای لب های کوچک یا کم حجم هستند. همچنین در مواردی دیده شده است که لب ها با سایر اجزا صورت هماهنگی ندارد. در این گونه مواقع فیلر یا ژل لب راه حل بسیار مناسبی برای رفع این مشکل می باشد.

در مورد لیزر در خیابان بهشتی بیشتر بدانید.

چگونه کلینیک مناسب را برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

برای رسیدن به پرکننده لب طبیعی، از پزشک و کلینیک زیبایی خود بخواهید عکس های قبل و بعد از بیماران خود را به شما نشان دهد. مطمئن شوید که بیماران در عکس ها آناتومی مشابه شما دارند. بحث در مورد نگرانی‌ها و اهدافتان و توضیح دقیق درمان و محصول انتخابی قبل از درمان ضروری است. در صورتی که موارد گفته شده با خواسته های شما مطابقت داشت می توانید با خیال راحت اقدام به انتخاب کلینیک پوست و مو مورد نظر نمایید.

کلینیک رزیبا دارای صد ها نمونه کار تزریق ژل لب می باشد که تمام بیماران بسیار راضی هستند و در 99 درصد مواقع کلینیک رزیبا را به دوستان خود پیشنهاد می کنند. کبودی، درد و تورم از عوارض طبیعی ژل لب هستند. در کلینیک رزیبا این موارد خیلی سریع و پس از چند روز برطرف می شوند.

هزینه تزریق ژل لب طبیعی

تعداد جلسات مورد انتظار برای ژل لب طبیعی

هدف از تزریقات ژل یا فیلر افزایش زیبایی طبیعی شماست نه غلبه بر آن. تغییرات کوچک و ظریف اغلب بهترین نتایج را به همراه دارد. هنگامی که بیماران در تزریق ژل لب زیاده روی می کنند و در یک جلسه چندین سرنگ می خواهند، نتیجه اغلب لب های بیش از حد پر شده یا حتی پرکننده هایی است که از مرزهای طبیعی لب عبور کرده است. در بسیاری از موارد، نتایج مطلوب طی یک سری جلسات به دست می آید.

یک فرد 25 ساله که مایل به کمی حجم دادن به لب ها یا  بیشتر اصلاح عدم تقارن است، در مقایسه با یک فرد 70 ساله که مایل به آبرسانی و بازگرداندن حجم لب است، به تکنیک، مقدار محصول و قوام محصول متفاوتی نیاز دارد. همه این عوامل باید به دقت در نظر گرفته شوند و متناسب با نگرانی های بیمار انتخاب شوند.

با افزایش سن، لب ها حجم و زیبایی خود را از دست می دهد و پرکننده های طبیعی لب می توانند برای شکل دهی مناسب لب استفاده شوند. برخی از افراد به کمی حجم  دهی نیاز دارند، برخی به حجم بیشتری نیاز دارند و برخی دیگر به متعادل کردن مشخصات کامل نیاز دارند. برخی از نتایج را می توان در یک جلسه به دست آورد، و برخی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود نیاز به جلسات متعدد درمانی دارند.

چگونه می توانم از تزریق ژل لب غیر طبیعی جلوگیری کنم؟

این عامل به چند چیز بستگی دارد: انژکتور ماهر، وجود محصول با کیفیت بالا و حجم مناسب پرکننده لب.

در کلینیک رزیبا، تزریق ژل لب با توجه به نیاز و انتظارات بیمار انجام می شود و در صورتی که بیمار مایل به تزریق ژل لب طبیعی باشد، متخصصان ما تمام تلاش خود را می کنند که نتایج کاملا نچرال به نظر برسد. در این کلینیک بهترین برندهای فیلر توسط بهترین متخصصان پوست و مو به مراجعه کنندگان تزریق می شود. بنابراین نتایج بسیار طبیعی و فوق العاده به نظر می رسد.  پزشکان ما در تمام جنبه های درمان پرکننده لب با تجربه و آموزش دیده هستند و فقط از محصولات تایید شده توسط FDA استفاده می کنیم.

در مورد کاشت ابرو بیشتر بدانید.

کلام آخر

ما اعتقاد راسخ داریم که درمان های زیبایی باید تنها برای دستیابی به نتایج طبیعی و برجسته کردن زیبایی طبیعی شما با اصلاح عدم تقارن به جای تلاش برای تغییر چشمگیر ظاهر استفاده شوند. ژل لب می‌توانند نتایج شگفت‌انگیزی ارائه دهند. این امر مستلزم است است که ژل لب به روش صحیح استفاده شود.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *