خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

انواع مدل ژل لب

فهرست محتوا

اگر قصد تزریق ژل لب یا به طور کلی انجام هر عمل زیبایی را دارید، بهتر است پیش از انجام آن با انواع ژل هیالورونیک لب آشنا شوید. چراکه شیوه‌های تزریق، نحوه و محل وارد کردن سوزن‌های ظریف مخصوص بسیار متفاوت هستند و ظاهر متفاوتی برای لب‌ها ایجاد می‌کنند‌. متناسب با نوع ژل لب شما، مواد کاربردی در آن نیز انتخاب می‌شوند تا شکل، ابعاد و فرم دلخواه شما را ایجاد کنند.  تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد انواع مدل ژل لب بدانید.

انواع مدل ژل لب در کلینیک رزیبا

در این مقاله به تفصیل انواع مدل ژل لب در کلینیک رزیبا را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. اما پیش از آن خوب است به پارامترهای موثر در انتخاب نوع ژل لب بپردازیم. اولین پارامتر اثرگذار در تعیین فرم لب شما، بی‌شک علاقه و شکل مورد انتظار خودتان است. از سوی دیگر فرم لب‌ها باید به گونه‌ای باشد که تناسب و زیبایی قابل قبولی در نسبت کلی با دیگر اجزای صورت برقرار شود. این دلایل با اصول پزشکی لازم برای فرم لب (فرمی که به تنفس، دهان و دندان آسیب نزند) همراه می‌شوند تا نوع تزریق ژل لب شما با مشورت پزشک به درستی انتخاب شود. توجه داشته باشید که تزریق ژل برای لب، افزون بر تخصص پزشکی نیاز به دید هنری و جامع پزشک دارد تا شکل مورد نظر شما را ایجاد کند.

ژل لب روسی

در مورد تزریق ژل پروفایلو در کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

دلایل تزریق ژل لب

لب، یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت به خصوص برای بانوان است. با افزایش سن، اسید هیالورونیک که مسئول ایجاد فرم حجیم این نواحی است، رو به کاهش می‌گذارد و برای بهبود حجم دوباره، باید از تزریق ژل لب استفاده کرد. این فرآیند که با توجه به شکل و نوع لب و هدف فرد از تزریق به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود را به عنوان تزریق ژل هیالورونیک لب می‌شناسند و امروز بسیاری افراد از آن بهره می‌برند. با وجود اینکه تزریق ژل لب در واقع گزینه‌ای برای رفع چین و چروک و بهبود حجم لب افراد مسن‌تر است، در حال حاضر بسیاری بانوان جوان نیز از آن استفاده می‌کنند تا حجم لب‌های خود را بهبود دهند. تزریق ژل لب عدم تقارن دو طرف لب را برطرف نموده و لب‌های صاف و نرم را به ارمغان می آورد.

انواع مدل ژل لب و معرفی مدل مناسب شما

با توجه به اینکه هدف زیباجویان از تزریق ژل لب فرق می‌کند؛ برخی به دنبال فرم‌دهی و حجیم کردن لب هستند و برخی دیگر اصلاح شکل لب و رفع چین و چروک‌های سطحی را می‌خواهند، نحوه و مواد تزریق ژل نیز متفاوت هستند و حق انتخاب آزادانه را به فرد و پزشک می‌دهند. مدل‌های متنوعی برای تزریق هست، اما برخی غیرطبیعی و کم کاربرد، و برخی دیگر بسیار نچرال و کاربردی هستند.

  • مدل تزریق ژل برای لب‌های کلاسیک، حالت طبیعی و نچرال ایجاد می‌کند که عموما توسط افرادی که تمایل به زیبایی در عین سادگی و چهره طبیعی دارند، مناسب است. ژل لب طبیعی تنها چین و چروک و حجم کم لب‌ها را اصلاح می‌کند و معمولا تعادل خوبی بین لب بالا و پایین برقرار می‌سازد.
  •  فیلر لب روسی یا عروسک روسی نیز مدل رایج و محبوب دیگری برای تزریق ژل لب است که از مردم زیبای روس الهام گرفته شده است. به خصوص اگر لب‌های کوچک و باریکی دارید، این فرم لب بسیار زیبا بر چهره شما می‌نشیند. شیوه تزریق در این روش از سمت داخل و مرکز لب به خارج است و در سازوکار کلی با بالا بردن لب‌ها، زیبایی بیشتری به ظاهر آن‌ها می‌بخشد.
  • اگر شما هم از بانوانی باشید که از بچگی باربی‌ها را با فرم لب‌های عروسکی به عنوان چهره‌های زیبا می‌شناختید، فرم لب باربی می‌تواند برایتان جذاب و زیبا باشد. این فرم ژل لب اغلب بر حجیم کردن لب پایین تمرکز دارد. با تزریق ژل در نواحی مختلف لب پایین و حاشیه و خط v ، لب پایین فرم مستطیلی و لب بالا حالتی مکمل برای ان پیدا می‌کند. خوب است بدانید برای انتخاب این مدل تزریق ژل باید به اندازه چشمان و لب‌های خود نگاه کنید. اگر لب‌های درشت یا چشمان ریزی دارید، لب روسی تناسب خوبی با چهره شما نخواهد داشت‌. پیش از انتخاب با پزشک مشورت کنید.
  • فرم لب قلبی یا Heartlips  نیز روشی رایج و پرطرفدار بین بانوان است. همانطور که از نام این نوع تزریق ژل لب پیداست، این روش بر ایجاد شکل قلب مانند لب‌ها تمرکز دارد. تکنیک ایجاد این فرم لب حالت پیشرفته‌تری نسبت به روش‌های گذشته دارد و با تزریق ژل در نواحی m  لب بالایی و فرورفتگی در خط v  لب پایین انجام می‌شود و امکان برگشت پذیری آن با خارج کردن فیلر کمتر است.
  • از انواع و مدل‌های دیگر تزریق ژل لب، می‌توان به انواع صدفی، هالیوودی، سه دکمه‌ای، کمانی، چاک دار، قلوه‌ای، سوتی و… اشاره کرد که هر کدام به تناسب چهره و علاقه فرد در زیباسازی لب‌های وی به کار گرفته می‌شوند.

چگونه نوع لب مناسب خود را پیدا کنیم؟

برای انجام اقدامات زیبایی تحقیق و مشورت با پزشک مجرب و ماهر در رضایت شما از نتیجه نهایی تاثیر به سزایی دارد. پیش از انجام هر گونه اقدام خوب است ابتدا آناتومی لب خود را بشناسید و نقاط قوت و ضعف آن را در ظاهر خود پیدا کنید. به طور کلی نواحی که تاثیر بیشتری در جوانسازی و حجیم کردن لب دارند را می‌توان در کمان کوپید (قوس بالای لب) و ستون‌هایm  شکل لب خلاصه کرد. مانور دادن روی این قسمت‌ها با توجه به هدف شما از تزریق ژل لب و تناسب با دیگر اجزای صورت در فرم بهینه لب شما موثرتر از سایر نواحی خواهد بود. از سوی دیگر ممکن است شما تحت تاثیر افزایش سن بخواهید فرم لب‌های خود را بهبود بخشیده و به شکل لب دوران جوانی باز گردید؛ که در این صورت به همراه داشتن عکس جوانی و تحلیل آن راهنمایی کارآمد خواهد بود.

نکته حائز اهمیت در تعیین شکل تزریق ژل لب این است که تصاویر غیر واقعی از مدل‌های هالیوودی را الگوی خود برای تزریق قرار ندهید. چراکه هر فرم لب با چهره شما سازگار نیست و ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. اگر پزشک با تجربه و متخصصی را برای  تزریق فیلر انتخاب کنید، مشورت با او نیز دید جامع و خوبی از فرم ایده‌آل لب‌ها به شما خواهد داد.

ژل لب طبیعی

سخن پایانی

در این نوشته انواع مدل‌های تزریق ژل لب را شناختیم. در آخر توجه داشته باشید که زیبایی پدیده‌ای نسبی است و معیارهای زیبایی همواره در حال تحول هستند. بنابراین اگر قصد انجام عمل‌های زیبایی را دارید، بهتر است با علاقه شخصی خود و نه برای جلب نظر دیگران چهره خود را عوض کنید. همچنین هر مدل لب، چشم، ابرو، گونه و… به تناسب چهره شما زیبا خواهد بود. بنابراین الگو قرار دادن چهره‌های مدل‌ها و دیگر افراد زیبایی شما را تضمین نمی‌کند. با تحقیق مدل زیبای مخصوص خود را پیدا کنید و با مشورت پزشک در مورد فواید و عوارض آن اطلاع کسب کنید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *