خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق ژل پروفایلو

فهرست محتوا

با افزایش سن میزان تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می‌یابد و انواع مشکلات پوستی مانند خطوط ریز، چین و چروک‌های عمیق و کاهش استحکام پوست پدید می‌آید. در سالهای اخیر روش‌های متعددی جهت کاهش این عوارض و یا معکوس کردن روند پیریو جوانسازی پوست ابداع شده است مانند تزریق انواع فیلر، ژل، بوتاکس، لیزر درمانی، درمان جراحی و غیره. ژل پروفایلو یکی از درمان‌های نوین در جهت برطرف کردن انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک، شلی پوست، بهبود آبرسانی به پوست و برطرف کردن علائم پیری می‌باشد که در ادامه به توضیحات مختصری راجع به این ژل و تزریق آن به لب می‌پردازیم.

تزریق ژل پروفایلو چیست؟

در ساخت ژل پروفایلو از فناوری‌های پیشرفته استفاده شده است و ماده‌ی اصلی این ژل اسید هیالورونیک می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی و ژل مانند در پوست است که مانند یک اسفنج عمل می‌نماید و قادر است رطوبت را در خود حفظ نماید، با حفظ رطوبت پوست صاف، هیدراته و شاداب به نظر می‌رسد. با افزایش سن تولید هیالورونیک اسید در بدن کاهش می‌یابد و در نتیجه استحکام و انعطاف پذیری پوست در نقاط مختلف بدن کاهش می‌یابد. بنابراین یکی از مواد موثری که در اکثر مواد آرایشی و روش‌های درمانی پوستی به کار می‌رود هیالورونیک اسید می‌باشد.  هیالورونیک اسید می‌تواند تولید چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک نماید و کیفیت بافت و پوست را ارتقا می‌بخشد.

بهترین کلینیک پوست

در مورد دندانپزشکی رزیبا بیشتر بدانید.

پروفایلو در مقایسه با سایر فیلرها

در مقایسه با سایر فیلرها، پروفایلو تولید سلول‌های بنیادی را افزایش می‌دهد، لایه های چربی را به حالت طبیعی باز می‌گرداند، تولید انواع کلاژن و پروتئین‌های پوستی را تحریک می‌نماید اما برخلاف پرکننده‌ها حجمی به بافت تزریق نمی‌دهد بلکه نواحی که حجم آن‌ها از بین رفته است را احیاء می‌نماید بنابراین نتایج حاصل از تزریق پروفایلو نسبت به سایر فیلرها و ژل‌های تزریق بسیار طبیعی خواهد بود. این ماده را می‌توان در نقاط مختلف بدن تزریق نمود که یکی از این نقاط لب می‌باشد.

تزریق پروفایلو به لب

یکی از نقاط صورت که با افزایش سن دچار کاهش حجم می‌شود لب‌ها می‌باشند، لب‌ها علاوه بر اینکه برجستگی‌ خود را از دست می‌دهند به مرور زمان دچار چین و چروک‌های ریز در اطراف می‌شوند که منجر به پیر نشان دادن صورت افراد می‌شود بنابراین یکی از نقاطی که افراد همیشه به دنبال افزایش حجم و زیبایی آن هستند لب‌ها می‌باشد.

در مورد درمان ریزش مو بیشتر بدانید.

نحوه‌ی تزریق پروفایلو به لب

تزرویق پروفایلو به لب یک درمان سرپایی می‌باشد که به سادگی در مطب و کلینیک رزیبا قابل انجام است. پیش از حضور در مطب نباید از هیچ گونه ماده آرایشی در ناحیه لب و اطراف آن استفاده نمائید.  میزان تزریق فیلر با توجه به هدف درمان انتخاب می‌شود، تزریق ممکن است در چند نقطه‌ی مختلف انجام شود، کل زمان تزریق حدود 10 دقیقه زمان می‌برد و پس از آن می‌توانید به ادامه‌ی فعالیت‌های روزانه‌ی خود بپردازید. در هنگام تزریق پروفایلو ممکن است مقداری سوزش داشته باشید اما شدت آن بسیار خفیف و قابل تحمل می‌باشد.

پس از تزریق ممکن است مقداری درد داشته باشید اما جای نگرانی وجود ندارد و تمام عوارض پس از تزریق مانند تورم و کبودی ظرف مدت 1 هفته برطرف خواهد شد.

مدت زمان ظاهر شدن نتایج تزریق پروفایلو به لب

بلافاصله پس از تزریق بیمار متوجه آبرسانی و هیدراته شدن لب می‌شود اما جهت مشاهده‌ی نتایج کامل باید چند هفته زمان بگذرد تا تولید کلاژن و الاستین شروع شود. بعد از حدود یک ماه پوست لب و اطراف آن صاف، نرم، سفت و حجیم‌تر خواهد شد. جهت کسب نتایج بهتر درمان دوم نیز به فاصله‌ی چند هفته از تزریق اول توصیه می‌شود.

تعداد دوره‌های تزریق ژل پروفایلو به لب

اگر زیر 45 سال دارید 2 تزریق ژل پروفایل برای شما مناسب است در غیر این صورت شاید لازم باشد 3 دوز تزریق داشته باشید.

مدت زمان ماندگاری پروفایلو پس از تزریق

پس از تزریق اول و دوم به فاصله‌ی هر 6 ماه باید یک تزریق داشته باشید تا نتایج به صورت طولانی‌ مدت حفظ شود.

درمان‌های هم زمان با پروفایلو

در کنار تزریق پروفایلو می‌توانید از تزریق بوتاکس نیز استفاده نمائید، بوتاکس می‌تواند چین و چروک‌ها اطراف لب را کاهش دهد و در عین حال پروفایلو می‌تواند استحکام و حجم از دست رفته ی لب را جبران نماید. همچنین می‌توانید از تزریق فیلرها جهت افزایش حجم لب و جوان‌سازی آن بهره ببرید.

بهترین روش جوانسازی پوست

عوارض تزریق پروفایلو به لب

در مدت 24 الی 72 ساعت اول پس از تزریق ممکن است مقداری حساسیت داشته باشید و لب‌های شما در مقابل هرگونه لمس و فشار دردناک باشند اما به مرور از میزان درد کاسته می‌شود. مقداری کبودی در محل تزریق‌ها ممکن است وجود داشته باشد که طی چند روز اول از بین خواهد رفت. با توجه به اینکه ماده‌ی اصلی پروفایلو، هیالورونیک اسید می‌باشد که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بنابراین تزریق این ماده هیچ  گونه عوارض جانبی شدید و خطرناکی نخواهد داشت و می‌توانید با خیال آسوده این درمان را برای لب و یا سایر نقاط صورت و بدن خود انتخاب نمائید.

کلام آخر

کلینیک رزیبا یکی از بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس در تهران است که در خیابان بهشتی تهران مشغول به فعالیت هستند. این کلینیک از بهترین برندهای ژل و بوتاکس، برای تزریق و زیبا سازی لب ها و سایر نقاط صورت استفاده می کند. نتایج حاصل از فرآیندهای زیبا سازی کلینیک رزیبا بسیار ماندگار و طبیعی است و تجربه ثابت کرده است که 99 درصد از مراجعه کنندگان این کلینیک را به دوستان خوب پیشنهاد داده اند. اگر شما هم از مشکلات پوستی یا زیبایی ظاهری خود ناراضی هستید همین حالا به کلینیک رزیبا مراجعه کنید تا از خدمات ارزنده این کلینیک بهره مند شوید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *