خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

گلوله شدن ژل لب

فهرست محتوا

دلایل اصلی گلوله شدن ژل لب چیست؟ چگونه مانع از ایجاد چنین شرایطی شد؟ این پرسش هایی هستند که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول نموده باشند. این روزها تزریق ژل میان عموم مردم به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته و نکته ای که لازم است درباره این روش بدانید این است که بهترین گزینه برای درمان چین و چروک ها به شمار می رود. همچنین ایجاد تقارن و زیباسازی لب ها را می توان یکی دیگر از کاربردهای ژل لب دانست. یکی از نگرانی ها در تزریق ژل لب، گلوله شدن ژل لب می باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد آن بدانید.

رفع گلوله شدن ژل لب

با وجود تمام مزایایی که تزریق ژل لب برای شما به همراه ندارد نباید به سادگی از کنار معایب و یا عوارض این روش زیبایی نیز عبور نمود. گاهی انتخاب یک پزشک نامناسب می تواند زمینه ساز این عوارض شود. گلوله شدن ژل لب را می توان یکی از مهم ترین عوارض تزریق ژل دانست که عمدتا به همین دلیل اتفاق می افتد. براین اساس توصیه داریم حتما برای انجام تزریق ژل لب از پزشکان مجرب و کارآزموده کمک بگیرید.

دلایل گلوله شدن ژل لب

مهم ترین عوارض تزریق ژل

در راستای بررسی دقیق تر دلایل اصلی گلوله شدن ژل لب و درمان آن بایستی با عوارض تزریق ژل لب نیز آشنا شوید چرا که گلوله شدن را نیز می توان یکی از عوارض این متد زیبایی دانست. از متد تزریق ژل لب به عنوان راهکاری یاد می شود که کاملا غیرتهاجمی بوده و و در حال عادی عارضه خاضی برای شما به همراه ندارد. پس از انجام تزریق امکان دارد با علائمی همچون قرمزی و یا التهاب مواجه شوید که کاملا طبیعی بوده و پس از یک هفته اثری از این التهابات بر روی لب های شما باقی نخواهد ماند.

استفاده از ژل هایی که کیفیت لازم را ندارند و یا تزریق هایی که در کلینیک های نامعتبر صورت می پذیرند موجب ایجاد عارضه ای با نام گلوله شدن ژل لب می شود. در حال حاضر پزشکان مراقبت های ویژه ای را نیز برای شما تجویز می نمایند که با در نظر گرفتن این مراقبت ها می توانید مانع از ایجاد چنین شرایطی شوید.

دلایل اصلی گلوله شدن ژل لب

بنا به دلایل مختلفی ممکن است با گلوله شدن ژل لب لب مواجه شوید. شناخت این دلایل به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتری از این متد استفاده نموده و از بروز این شرایط جلوگیری نمایید. از مهم ترین دلایل گلوله شدن ژل های لب موارد زیر را می توان تشریح نمود.

  • عدم برخورداری از مهارت کافی برای تزریق ژل

از این امر به عنوان اصلی ترین دلیل گلوله شدن ژل لب یاد می گردد؛ بنابراین بایستی حتما در انتخاب پزشک خود دقت عمل بالایی را به کار گیرید. پزشکانی که در این راستا مهارت کافی ندارند نمی توانند ژل های موردنظر به طور یکسان در لب های شما تزریق نماید و چنین شرایطی موجب ایجاد گلوله در لب های شما می شود.

  • تزریق ژل به مقدار زیاد

توجه داشته باشید، قبل از تزریق ژل لب بایستی جلسه ای را با عنوان مشاوره پشت سر بگذارید تا طی این جلسه پزشک به بررسی دقیق حالت لب های شما و میزان ژل موردنیاز و انواع مدل ژل لب بپردازد. گاهی پزشکان بدون توجه به مقدار موردنیاز موجب گلوله شدن ژل لب می شوند.

  • حساسیت به ماده ژل

برخی ممکن است با وجود رعایت نمودن تمامی مراقبت ها و انتخاب یک پزشک معالج مجرب باز هم با این عارضه مواجه می شوند. در چنین شرایطی می توان گفت به ژل لب حساسیت دارید و این امر موجب سفت شدن ناحیه تزریق شده می شود. در چنین شرایطی بایستی مجددا به پزشک خود برای درمان و یا تخلیه ژل مراجعه نمایید.

  • تزریق ژل بی کیفیت

آشنایی با برندهای معتبر تولیدکننده ژل این امکان را برای شما فراهم می سازد تا برای تزریق خود از ژل های باکیفیت استفاده کنید. اگر از ژل های بی کیفیت برای تزریق استفاده کنید قادر نخواهید بود به لب های خود حالت دلخواهی بدهید و این امر موجب گلوله شدن ژل لب می شود.

جلوگیری از گلوله شدن ژل لب

اولین و مهم ترین کاری که می توانید در راستای جلوگیری از گلوله شدن  ژل لب روسی انجام دهید انتخاب پزشکی است که این زمینه دانش و مهارت بسیار بالایی دارد. ما در کلینیک رزیبا بسترهایی را برای شما فراهم نموده ایم تا این ژل ها تحت نظر پزشکانی ماهر انجام دهید. با توجه به این امر اطمینان خواهید یافت که در وهله اول از ژل هایی باکیفیت استفاده کرده اید و در وهله دوم نیز ژل ها به میزان مناسبی انتخاب و کاملا دقیق تزریق شده اند. انتخاب یک کلینیک معتبر و مناسب می تواند به شما در انتخاب پزشک نیز کمک های شایانی نماید؛ بنابراین توصیه داریم در این راستا سهل انگاری ننمایید.

درمان گلوله شدن ژل لب

به هیچ عنوان نسبت به مراقبت های بعد از تزریق ژل لب بی اعتنا نباشید؛ چرا که می توانند اثرات بسیار زیادی بر گلوله شدن ژل لب داشته باشند. اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به این مراقبت ها داشته باشیم می توان موارد زیر را تشریح نمود که هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

  • به هیچ عنوان لب های خود را روی هم فشار ندهید.
  • تا مدت زمان مشخصی استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی جهت آرایش کردن لب ها را کنار بگذارید.
  • تا چند ساعت بعد از تزریق ژل دراز نکشید.
  • سر خود را در موقعیت مناسبی قرار دهید به گونه ای که بالاتر از بدن شما باشد.

در مورد هزینه تزریق ژل بیشتر بدانید.

عوارض گلوله شدن ژل های لب

همان گونه که در بخش های قبل نیز بیان شد دلایل مختلفی می توانند موجب ایجاد توده و یا گلوله در ناحیه لب ها پس از تزریق ژل شوند. این توده ها می توانند تاثیرات منفی قابل توجه ای بر روی سلامت دیگر بافت های اطراف لب های شما داشته باشند به گونه ای که امکان به خطر افتادن آن ها نیز وجود دارد. با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت گلوله شدن ژل لب عوارض بسیار زیادی دارد. این عوارض شامل موارد زیر می شوند.

  • ایجاد عفونت در ناحیه لب ها
  • ایجاد آسیب در عروق خونی
  • مسدود شدن جریان خون به چشم و نابینا شدن فرد
  • ایجاد التهاب و گرانولوم
  • مسدود شدن جریان خون و مرگ بافت ها

کلام آخر

اگرنگران گلوله شدن ژل لب خود هستید، به شما توصیه می گردد که تزریق ژل لب را در کلینیک های زیبایی معتبر انجام دهید تا از عوارضی این چنینی جلوگیری کنید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *