خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

هزینه تزریق ژل در نقاط مختلف صورت (گونه، لب و دور چشم) 1402

فهرست محتوا

با گذشت زمان، پوست به طرز محسوسی تغییر می کند. پر بودن خود را از دست می دهد. چین و چروک و خطوط ظریف ایجاد می شود. صورت شروع به نشان دادن نشانه‌های آشکار پیری می‌کند. بسیاری از مردم در جستجوی راه‌حل‌هایی برای پنهان کردن این تغییرات هستند. ژل و فیلر های پوستی با موفقیت این مشکلات را برای اکثر افراد برطرف می‌کنند و تفاوت‌های بزرگی در چهره فرد ایجاد می‌کنند. تزریق ژل بر ظاهر کلی افراد و همچنین عزت نفس آنها تأثیر می‌گذارد. به خواندن ادامه دهید تا درباره تزریق ژل، روش‌ها و هزینه‌ تزریق ژل، از جمله درمان‌های لب‌ها، گونه‌ها، زیر چشم، پای کلاغی، چشم خارجی، بینی، چانه و فک‌ها بدانید.

هزینه تزریق ژل صورت

درک این نکته مهم است که هزینه درمان های تزریق ژل به صورت بسته به هر یک از عوامل زیر متفاوت است:

  • منطقه تحت درمان
  • تعداد تزریقات مورد نیاز
  • تعداد نواحی صورت مورد هدف
  • شدت موضوعی که مورد هدف قرار گرفته است.
  • تخصص متخصصی که درمان شما را انجام می دهد.

هزینه درمان یک ناحیه واحد نسبت به چندین ناحیه کمتر است، زیرا محصول و زمان کمتری در آن دخیل است. نواحی بزرگتر و آسیب دیده به محصول بیشتری نیاز دارند، عاملی که هزینه تزریق ژل صورت شما را نیز افزایش می دهد.

اگر قصد دارید بیش از یک قسمت از صورت خود را درمان کنید، ممکن است بتوانید تخفیف بگیرید. بسته های تخفیفی مناسبتی رزیبا به شما این امکان را می‌دهند که بسته‌ای با کیفیت بالاتر انتخاب کنید یا کل صورت خود را درمان کنید.

انتخاب یک متخصص با تجربه ممکن است بیشتر از انتخاب فردی بدون آموزش، تخصص و مجوز برای انجام درمان‌هایی که شامل پرکننده‌های پوستی است، هزینه داشته باشد. با این حال، انتخاب یک کلینیک معتبر پوست و مو به احتمال زیاد به شما کمک می کند تا با موفقیت به ظاهر دلخواه خود برسید.

برای دریافت هزینه تزریق ژل خود، لطفاً در اولین فرصت برای مشاوره رایگان رزرو کنید. شما می توانید با تماس با کلینیک رزیبا و اعلام انتظارات خود از تزریق ژل صورت حدود هزینه را جویا شوید.

کلینیک رزیبا به مناسبت عید نوروز تخفیفاتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

تخفیفات رزیبا
رزرو نوبت از رزیبا

جهت دریافت نوبت می توانید از طریق فرم زیر پیام ارسال کنید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما ارسال شد.
پیام شما ارسال نشد. لطفا دوباره سعی نمایید.

در مورد تزریق ژل لب طبیعی و نچرال در کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

درمان‌های تزریق فیلر زیر چشم، حجم زیر چشم را بازیابی می‌کند و ظاهری جوان‌تر ایجاد می‌کند. همچنین تزریق ژل حلقه های تیره و پف زیر چشم پنهان را می کند.

مدت زمان جلسه: 30 تا 60 دقیقه

تعداد درمان: هر 7 تا 12 ماه یکبار

در تزریق فیلر زیر چشم معمولاً چندین تزریق ژل به هر ناحیه چشم در طی یک جلسه انجام می شود. یک کرم موضعی برای بی حس کردن ناحیه و به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می شود. هزینه فیلر زیر چشم بسته به حاد بودن مشکل، مقدار گودی و تیرگی، نوع ژل و تخصص پزشک متفاوت می باشد. به جهت اطلاع از هزینه ها باید به کلینیک رزیبا مراجعه نموده و زیر چشمان شما مورد بررسی پزشک متخصص قرار بگیرد. هزینه نهایتی بعد از بررسی اعلام خواهد شد.

هزینه ژل دور لب

هزینه تزریق فیلرهای پای کلاغی

فیلرهای پای کلاغی و بیرونی چشم چین و چروک و خطوط ریز ظاهر شده در گوشه چشم را درمان می کنند. فیلر های پوستی بهترین گزینه را برای این موضوع خاص ارائه می‌کنند و ظاهر صورت را بدون مصنوعی شدن به‌ طور چشمگیری بهبود می‌بخشند.

مدت زمان جلسه: 30 تا 60 دقیقه

مدت زمان نتایج درمان: حداکثر 7 تا 12 ماه

درمان‌های فیلر پای کلاغی و بیرونی چشم علائم چین و چروک ایجاد شده در گوشه‌های هر دو چشم را به حداقل می‌رساند و ظاهری جوان را ایجاد می‌کند. نتایج معمولاً تا یک سال کامل باقی می مانند. هزینه فیلرهای پای کلاغی و بیرونی چشم بسته به مقدار چروک های چشم متفاوت می باشد. در صورتی که چروک ها زیاد باشد نیاز به تزریق فیلر بیشتر خواهید داشت. لذا هزینه ها بیشتر می گردد. می توانید به جهت اطلاع دقیق از هزینه ها مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار بگیرید.

ژل لب طبیعی

هزینه تزریق گونه

مدت زمان جلسه: حداکثر 60 دقیقه

مدت زمان نتایج درمان: تا 18 ماه

بزرگ کردن گونه معمولاً با استفاده از تزریق ژل و تزریق فیلر انجام می شود. این روش برای بهبود ظاهر کلی صورت فرد، به ویژه گونه ها طراحی شده است. تزریق گونه ها صورت را جوان می کند، حجم از دست رفته را بازیابی می کند و پری این ناحیه از صورت را باز می گرداند و چهره را حجیم تر می کند.

در هنگام تقویت گونه، ضخیم ترین شکل فیلر های پوستی استفاده می شود. ناراحتی در طول عمل بسیار کم است زیرا از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در تزریق ژل گونه سوزن ظریفی استفاده می شود که احتمال کبودی را کاهش می دهد. بهبود فوری در حالت چاق شدن گونه ها رخ می دهد. نتایج کامل در عرض یک هفته پس از از بین رفتن تورم حاصل می شود. برای براورد هزینه تزریق ژل یا فیلر به گونه بسته به مقدار ژل یا فیلر مورد نیاز براورد می گردد. لذا به جهت اطلاع از هزینه ها به کلینیک رزیبا مراجعه نمایید.

هزینه تزریق ژل لب

تزریق انواع مدل ژل لب اغلب فرآیندی است که در آن از فیلر ها و ژل پوستی برای بازگرداندن حجم و پری لب و همچنین برای صاف کردن ناحیه اطراف لب استفاده می‌شود. هدف اصلی ایجاد یک فرم لب متعادل با مرزهای مشخص، ایجاد تقارن و حذف خطوط داخل لب است.

مدت زمان جلسه: حداکثر 30 دقیقه

مدت زمان نتایج درمان: تا 12 ماه

در طول درمان های تزریق لب، یک کرم بی حس کننده برای به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می شود. بهبود بلافاصله قابل توجه است، اگرچه نتایج واقعی تا چند روز بعد که تورم از بین می رود مشهود نیست. هزینه تزریق لب بسته به برند انتخابی، مقدار ژل مورد نیاز متفاوت می باشد. به جهت اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید با کلینیک رزیبا تماس بگیرید و در مورد هزینه ها سوال کنید.

در مورد فیلر نورامیس چه می دانید؟

هزینه تزریق فیلر چین و چروک اطراف دهان، بینی و چانه

مدت زمان جلسه: 45 دقیقه تا یک ساعت و نیم مدت

زمان نتایج درمان: بین شش تا دوازده ماه

تزریق چین و چروک های اطراف دهان، بینی و چانه را با حجیم کردن درمان می کند تا چین و چروک های موجود در این ناحیه صورت را پر کند. از بین بردن چین‌های ایجاد شده در اطراف دهان و در ناحیه دهان تا لب‌ها و همچنین از دهان تا چانه، احساس سفت و لیفت پوست را ایجاد می‌کند و ظاهری جوان‌کننده ایجاد می‌کند. در طول این درمان، بیمار قبل از عمل یک بی حسی موضعی دریافت می کند تا درد به حداقل برسد. نتایج بلافاصله قابل توجه است. هزینه ها بعد از معاینه توسط پزشک متخصص مستقر در کلینیک رزیبا اعلام می گردد.

در مورد  ژل لب روسی بیشتر بدانید.

هزینه زاویه سازی فک با فیلر

هزینه زاویه سازی فک با فیلر

مدت زمان جلسه: 20 دقیقه تا یک ساعت

تعداد درمان: سه تا شش درمان در طول هشت هفته

در طول عمل، بیمار چندین تزریق در زیر چانه دریافت می کند. بهبود در ظاهر بیمار به تدریج طی چند هفته آینده اتفاق می افتد. در برخی موارد، این روند چند ماه طول می کشد. اکثر افراد پس از دو جلسه درمان متوجه نتایج مثبت می شوند. تقریباً 50 درصد از بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب به 6 درمان نیاز دارند. هزینه ها بسته به تعداد جلسات و مقدار ژل تعیین می گردد. برای اطلاع از هزینه ها باید مورد بررسی توسط متخصص قرار بگیرید.

رضایت بیمار عزیزمون از تزریق ژل لب در کلینیک رزیبا

کلام آخر

کلینیک رزیبا در خیابان بهشتی تهران یکی از کلینیک های مجهز، با خدمات بسیار گسترده در حوزه پوست، مو و دندانپزشکی می باشد. این کلینیک به مناسب های مختلف پکیج های تخفیفاتی بسیار را در خدماتی نظیر تزریق بوتاکس و ژل ارائه می دهد. می توانید با دنبال کردن اینستاگرام یا چک کردن صفحه اصلی سایت از این تخفیف ها و هزینه تزریق ژل در نقاط مختلف صورت اطلاع یافته و زیبایی را به خود هدیه دهید.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *