خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

فهرست محتوا

حذف موهای زائد به وسیله اشعه لیزر یکی از بهترین، کم ریسک ترین و غیرتهاجمی ترین روش های موجود به شمار می‌رود که  در طی سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی به ویژه در میان بانوان پیدا کرده است. در روش لیزر موهای زائد فولیکول موهای زائد بطور مستقیم و متمرکز در معرض پالس هایی از نور قرار می گیرد و سپس فولیکول ها با جذب گرما از این امواج نوری، باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند. کلینیک لیزر موهای زائد رزیبا یکی از بهترین مراکز درمان و رفع موهای زائد در تهران می باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.

کلینیک لیزر موهای زائد رزیبا

فردی که می خواهد با استفاده از  روش لیزر موهای زائد، حس بی نظیر رهایی از موهای زائد را تجربه کند در اولین و مهمترین اقدام پس از تحقیق و بررسی باید یک مرکز معتبر پیدا کند و برای دریافت مشاوره متناسب با رنگ پوست و موی خود و تعداد جلسات مورد نیاز برای این فرایند، به متخصص لیزر مراجعه کند. کلینیک تخصصی رزیبا، با کادر مجرب خود بصورت کاملا حرفه ای در کنار شماست تا این تجربه بی نظیر و حس رهایی، زیبایی و آرامش ناشی از بهداشت دائمی را برای خود رقم بزنید. ای کلینیک در خیابان بهشتی تهران واقع شده است و یکی از بهترین کلینیک های پوست، مو و زیبایی در تهران است.

اسم مرکز لیزر

در مورد لیزر موهای زائد پا بیشتر بدانید.

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد

پس از مراجعه به کلینیک رزیبا، دریافت مشاوره متناسب با رنگ پوست و ضخامت موی خود، تایم اولین جلسه لیزر را دریافت می کنید. ۲۴ ساعت قبل از جلسه، محل های موضعی را که قصد  لیزر موهای زائد را دارید، باید با تیغ یا ژیلت  شیو کنید، با اینکار فقط آن ناحیه از مو را که بیرون پوست است از بین میبرید اما به فولیکول مویتان آسیبی نمی رسد.

بنابراین از وکس، اپیلاسیون و کرم موبر و یا  سایر روش هایی که ممکن است فولیکول موهایتان را از بین ببرد، ۴ تا ۶ هفته قبل از لیزر اکیدا خودداری کنید. همچنین آسیب نرسیدن به فولیکول از آن جهت که به تکنسین لیزر اجازه می دهد مناطق مورد هدف لیزر را درست تشخیص دهد حائز اهمیت است. همچنین برای حداکثر کارایی، پوست شما باید کاملا تمیز باشد بنابراین بعد از شیو از روغن یا کرم های نرم کننده استفاده نکنید. اگر در معرض آفتاب قرار گرفته اید یا پوست شما دچار سوختگی شده حتما با تکنسین خود مطرح کنید.

بهتر است در طی جلسه مشاوره، تمام انتظارات خود را با متخصص درمیان بگذارید، وی در مورد جزئیات اقداماتی که باید انجام دهید تا برای جلسه اصلی آماده شوید اطلاعات مورد نیاز را راجع به لیزر موهای زائد در اختیارتان قرار خواهد داد.

در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل بیشتر بدانید.

مزایای لیزر نسبت به سایر روش های مشابه

  • از بین رفتن موهای زائد، به طور کامل پس از اتمام دوره درمان و بالاترین تاثیرگذاری نسبت به روش های مشابه
  • درد کمتر نسبت به اپیلاسیون و وکس
  • صرفه جویی در زمان و هزینه مخصوصا در دراز مدت
  • حس دائمی داشتن بهداشت و زیبایی و رهایی و افزایش اعتماد بنفس
  • امکان استفاده برای موهای زائد تمام نقاط بدن
  • رفع نگرانی در مورد موهای زیر پوستی با از بین رفتن کامل ریشه مو و عدم رشد موهای زائد در زیر پوست و عدم مواجه شدن با عفونت ناشی از رشد زیر پوستی مو در روش های مشابه مانند اپیلاسیون و شیو و واکس.
  • انجام لیزر توسط تکنسین و پاکسازی کامل و نداشتن چالش و زحمت برای خود فرد
بهترین مرکز لیزر مو در تهران

معایب لیزر موهای زائد

همانطور که در بالا گفته شد، لیزر موهای زائد از کم ریسک ترین و غیرتهاجمی ترین روش های موجود است. بنابراین تا زمانی که فرد مشکل پوستی خاصی نداشته باشد عوارض لیزر موهای زائد خاصی وی را تهدید نمی کند. اما در صورتی که پوست حساس باشد ممکن است بعد از لیزر قرمزی، سوزش و التهاب در محل لیزر مشاهده شود.

از طرفی برخی از عوارض لیزر به دلیل غیرحرفه ای بودن تکنسین و معتبر نبودن مرکز لیزر ممکن است حادث شود. چراکه اگر تکنسین طول موج های لیزر را متناسب با محل، ضخامت مو، رنگ پوست و رنگدانه و… تنظیم نکند، ممکن است پوست فرد دچار سوختگی شود. کلینیک رزیبا با کادر مجرب و حرفه ای خود، به شما کمک می کند با هر نوع رنگ پوست، لذت تجربه پوستی صاف و شفاف و تمیز را، بدون عوارض جبران ناپذیر، کسب کنید.

کلام آخر

لیزر موهای زائد، بوسیله دستگاه لیزر، یکی از بهترین و تاثیرگذارترین و بروزترین روش های موجود نسبت به روش های مشابه و البته قدیمی است. از آنجایی که این روش نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد بنابراین لازم است در اولین و مهمترین قدم با تحقیق و بررسی، مرکزی معتبر و متخصص بیابید و با این کار خیال خود را از بابت عدم مواجه شدن با عوارض احتمالی ناشی از عدم مهارت تکنسین، راحت کنید.

شما می توانید با مراجعه به مرکز کلینیک تخصصی رزیبا ( لیزر در خیابان بهشتی)، دریافت مشاوره متناسب با نوع پوست خود، انجام اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد، رعایت کردن فواصل زمانی، مراقبت های بعد از لیزر  که تکنسین تجویز می کند و در نهایت ادامه دادن بدون وقفه تا زمان اتمام کامل جلسات لیزر، حس بی نظیری از زیبایی و رهایی، رسیدن به پوست صاف و شفاف و بهداشت دائمی را تجربه کنید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *