خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد پا

فهرست محتوا

لیزر موهای زائد پا همواره بین آقایان و خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. همه افراد دوست دارند پایی صاف و براق داشته باشند. بنابراین به لیزر کردن قسمت‌های مختلف پا رو می‌آورند. البته باید توجه داشت که لیزر کردن بدن فرآیندی وقت گیر است. با این وجود افراد حاضر هستند که وقت خود را به لیزر موهای زائد پا اختصاص اما در نهایت پایی صاف و براق داشته باشند. با توجه به این که شمع انداختن یا وکس کردن می‌تواند خیلی وقت گیر باشد، افراد لیزر کردن را روشی مناسب برای محو نمودن موی پا می‌دانند. لیزر موهای زائد پا می‌تواند بدون آسیب زدن به پوست انجام شود و آرزوی افراد را برآورده کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد پا چیست؟

در واقع لیزر موهای زائد پا روشی نوین برای از بین بردن موی زائد در این قسمت به شمار می‌آید که به لایه‌های پوستی ضرری نمی‌رساند. تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار شده باشند می‌توانند پای خود را لیزر کنند. هر فردی با هر رنگ پوست و هر نوع مویی توانایی آن را دارد که از روش لیزر برای از بین بردن موی زائد پا بهره مند شود. پس هیچ محدودیتی در این زمینه‌ وجود ندارد. قبل از این که لیزر موهای زائد پا را آغاز کنید، لازم است که حساسیت یا عدم حساسیت پوست خود ر بسنجید. البته پزشک قیل از انجام لیزر این کار را انجام می‌دهد. پس جای هیچ نگرانی نیست. افرادی که پوست حساس دارند از انجام لیزر موهای زائد پا منع می‌شوند.

لیزر موهای زائد پا نه تنها باعث از بین رفتن مو در این بخش می‌شود بلکه نتایجی طولانی مدت دارد. این نوع از لیزر کیفیت پوست را افزایش داده و میزان براق بودن پا را دو چندان می‌کند. افرادی که می‌خواهند پای جذابی داشته باشند تا اعتماد به نفس زیادی را کسب کنند می‌توانند از این درمان کمک بگیرند. این روش یک روش سریع و کم درسر برای رهایی از شر موهای زائد در پا است.

در مورد لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید.

هزینه لیزر موهای زائد پا

لیزر پا شامل چه قسمت‌هایی است؟

ران پا، ساق پا و زانو جزو قسمت‌هایی هستند که باید لیزر شوند. در لیزر درمانی پزشک ابتدا اشعه‌های لیزر را بر روی هر کدام از قسمت‌ها پخش می‌کند. اشعه‌هایی که از دستگاه لیزر موی زائد پا خارج می‌شوند، می‌توانند به فولیکول‌های مو تاثیر بگذارند. این اشعه‌ها ریشه مو را از بین برده و فولیکول‌های مو در پا را تخریب می‌کنند. بنابراین دیگر مویی باقی نمی‌ماند که بخواهد رشد کند و ظاهر پا را بد جلوه دهد.

اگر پوست شما پوستی روشن باشد اما موی بدنتان مویی تیره رنگ باشد، نتیجه لیزر بهتر خواهد شد. ممکن است برخی از افراد تقاضای لیزر کردن موی انگشتان پا را نیز داشته باشند. در این صورت هزینه‌هایی جداگانه باید برای لیزر کردن پرداخت شود. در کل در لیزر پای کامل تمامی قسمت‌های پا که مو دارند، لیزر و پاکسازی خواهند شد.

در مورد فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

عوارض لیزر پا

این درمان می‌تواند عوارضی را هم با خو به همراه داشته باشد.‌ اشعه‌های لیزر برای این که بتوانند به پیاز موی پا دست پیدا کنند، باید از یک لایه سطحی به نام اپیدرم یا روپوست عبور کنند. پیاز مو در لایه درم قرار گرفته است. لایه درم نیز برای زیر لایه اپیدرم واقع شده است. بنابراین زمانی که اشعه لیزر به این لایه برسد، می‌تواند نوعی سوختگی را به وجود بیاورد. تغییر رنگ پوست و زخم نیز از دیگر عوارضی هستند که این درمان به همراه دارد.

البته اگر انتخاب شما کلینیک رزیبا باشد، می‌توانید میزان عوارض انجام لیزر پا را به حداقل برسانید. همچنین باید گفت که می‌توان با استفاده از برخی داروها عوارض لیزر موهای زائد پا را به حداقل رساند. طول موج لیزر، مدت زبان تابش، اندازه نقطه تابش و استفاده نامناسب از تکنیک‌های خنک سازی پوست باعث می‌شوند که میزان عوارض لیزر موهای زائد پا به حداکثر برسد.

در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل بیشتر بدانید.

آیا لیزر موهای زائد پا درد دارد؟

شاید تصور کنید که لیز درد زیادی دارد. باید بگوییم که این قسمت از بدن به آسانی لیزر می‌شود. در واقع کم دردترین ناحیه در بدن همین ناحیه پا است. البته ساق پا ممکن است درد زیادی داشته باشد. برای آن دسته از افرادی که نمی‌توانند درد زیادی را تحمل کنند، قبل از لیزر از پمادهای بی حسی استفاده می‌شود.

بهتر است نگران درد لیزر پای خود نباشید چرا که هر چقدر بیشتر به این درد فکر کنید، درد بیشتری هم به سراغ شما خواهد آمد. البته تحمل درد لیزر موهای زائد پا برای رسیدن به نتایج مطلوب کار چندان سختی نیست. همچنین بهتر است بدانید که اپیلاسیون نسبت به لیزر درد بیشتر و ضرر بیشتری دارد. پس لیزر موهای زائد پا در کلینیک رزیبا می‌تواند سودمندتر باشد.

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به دلیل درد لیزر از انجام آن اجتناب می‌کنید.‌ گاهی باید بر ترس غلبه کرد. لیزر موهای زائد پا اگرچه در دفعات اولیه کمی دردناک است اما درد آن به درد اپیلاسیون یا تیغ و ژیلت نمی‌رسد. پس با اطمینان خاطر به انجام امور لیزر بپردازید تا پایی روشن، صاف، براق و یکدست داشته باشید.

کلینیک خوب برای لیزر موهای پا

قیمت لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد روشی مطمئن و مقرون به صرفه برای خلاص شدن از دست این موها به شمار می‌آید. در گذشته هزینه لیزر پا را با توجه به تعداد شاتی که دستگاه داشت حساب می‌کردند. امروزه با توجه به ناحیه مد نظر بیمار و همچنین با توجه به جنسیت بیمار این هزینه‌ها را مشخص می‌کنند.  نوع دستگاه لیزری که‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد، میزان مهارت و تجربه کادر درمان و همچنین ناحیه تحت درمان می‌تواند هزینه‌های لیزر را تغییر دهد.

اگر قرار است کل پای خود را لیزر کنید، پس باید هزینه‌های بیشتری را هم بپردازید. برخی از افراد ممکن است تنها ساق پا یا انگشتان پای خود را لیزر کنند. در این صورت میزان هزینه‌های لیزر کاهش می‌یابد. از سوی دیگر دستگا‌ه‌های مختلفی برای انجام امور لیزر ساخته شده‌اند. هر کدام از این دستگاه‌ها طول موج متفاوتی دارند و هزینه‌های لیزر را متحول می‌کنند. آنچه که اهمیت دارد این است که شما کلینیکی معتبر را انتخاب نمایید و لیزر موهای زائد پای خود را زیر نظر این کلینیک پیش ببرید.

سخن پایانی

لیزر موهای زائد پا یک روش کارآمد برای از بین بردن موهای زائد است. در این روش فولیکول‌های مو ضعیف می‌شوند و دیگر رشد نمی‌کنند. برای افرادی که ‌می‌خواهند پایی براق و صاف داشته باشند، این روش توصیه می‌شود. البته ممکن است پوست شما حساس باشد و به عوارض لیزر حساسیت نشان دهد. شما می‌توانید زیر نظر کلینیک رزیبا لیزر موهای زائد بدن خود را پیش ببرید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *