خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد بیکینی

فهرست محتوا

حذف موهای زائد بیکینی و باسن باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. گزینه های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارد، اما وقتی نوبت به ناحیه شرمگاهی می رسد، لیزر موهای زائد بهترین گزینه است. ما می دانیم که اگر با لیزر موهای زائد بیکینی آشنایی ندارید، سوالات زیادی برای شما پیش خواهد آمد. بنابراین، ما این مقاله را برای شما آماه کردیم. اگر پس از خواندن این مقاله همچنان سوالی دارید، بهتر است در بخش نظرات بپرسید.

تفاوت بین حذف موهای باسن و بیکینی چیست؟

حذف موهای زائد باسن حذف کامل موهای ناحیه تناسلی و موهای اطراف ناحیه باسن است، در حالی که حذف موهای زائد با خط بیکینی حذف موهای ناحیه تناسلی است که در کناره ‌های ناحیه شرمگاهی و گاهی اوقات بالای آن قرار دارند.

درد لیزر موهای زائد بیکینی

چرا لیزر برای از بین بردن موهای زائد بیکینی انتخاب مناسبی است؟

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بیکینی ایده آل است زیرا اثری عالی بر جای می گذارد و نتیجه طولانی مدتی دارد. مراقبت از لیزر موهای زائد آسان است. شما فقط یک یا دو بار در سال نیاز به انجام مجدد برای شارژ دارید.

گزینه های دیگری برای رفع موهای زائد شرمگاهی وجود دارد، اما هیچ کدام احساس رضایت بخشی را به شما نمی دهند.

ناحیه شرمگاهی تحمل کمتری برای درد دارد، بنابراین با موچین کردن به شدت آسیب می ‌بیند. موچین کردن، تراشیدن و اپیلاسیون باعث رشد موهای زائد می شود که رنگ پوست را تغییر و احساس زبری خواهید کرد.

در مورد لیزر موهای زائد صورت در کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

مراقبت های پیش از لیزر موهای زائد بیکینی

  • حداقل 12 ساعت قبل از درمان اصلاح کنید تا از شر ساقه مو خلاص شوید تا لیزر بتواند فولیکول های مو را به طور موثر و بدون آسیب رساندن به پوست هدف قرار دهد.
  • ناحیه شرمگاهی خود را از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنید، در غیر این صورت، نسبت به نور لیزر بسیار حساس خواهد بود و ممکن است دچار هیپرپیگمانتاسیون، سوختگی یا اسکار شوید.
  • 3-4 روز قبل از درمان ناحیه شرمگاهی را لایه برداری کنید تا از شر پوست مرده اطراف خلاص شوید.
  • حداقل 2-3 هفته قبل از درمان از اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از عوارض، بیکینی خود را عاری از هرگونه محصول زیبایی یا آرایشی نگه دارید.
  • در صورت مصرف هر گونه دارو، در طول جلسه مشاوره به متخصص پوست خود اطلاع دهید.

ماندگاری لیزر موهای زائد بیکینی

ماندگاری لیزر موهای زائد بیکینی از چند ماه تا بیش از یک سال است. در طی لیزر موهای زائد، فولیکول‌ های مو که نقش عمده ‌ای در تولید موهای جدید دارند، مورد حمله قرار می‌ گیرند. چند ماه طول می کشد تا فولیکول آسیب دیده بهبود یابد. به همین دلیل است که نتایج لیزر موهای زائد بیکینی آنقدر ماندگار است.

در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل در کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

آیا لیزر موهای زائد لاین بیکینی دردناک است؟

لیزر موهای زائد در هر قسمت از بدن مقدار کمی درد دارد و می تواند ناراحت کننده باشد. درد ذهنی است. ما آستانه های درد متفاوتی داریم. در حالی که برخی افراد می گویند لیزر موهای زائد مانند ضربه زدن یک نوار لاستیکی به پوست آنها است، برخی دیگر می گویند که احساس بسیار بدتری دارد. دردی که در طول لیزر موهای زائد بیکینی احساس می‌کنید، با استفاده از فناوری لیزر پیشرفته قابل کاهش است. دستگاه های لیزر مجهز به یک سیستم خنک کننده هستند که با دمیدن مداوم هوای سرد در ناحیه تحت درمان برای خنک نگه داشتن آن و بی حسی نسبت به درد کار می کند.

مراقبت های پس از رفع موهای زائد بیکینی

  • ناحیه تحت درمان را از گرما محافظت کنید.
  • گرما می تواند به ناحیه تحت درمان آسیب برساند، بنابراین از آفتاب، حمام های داغ، سونای بخار، تخت های برنزه کننده و غیره دوری کنید. همچنین توصیه می کنیم لباس های گشاد بپوشید.
  • حداقل به مدت 48 ساعت از استخرهای شنا خودداری کنید.
  • پس از لیزر، پوست مستعد ابتلا به عفونت است. استخر ها حاوی باکتری‌هایی هستند که می ‌توانند باعث عفونت شوند.
  • حداقل 24 تا 48 ساعت از رابطه جنسی پرهیز کنید.
  • درگیر شدن در رابطه جنسی پس از لیزر موهای زائد شرمگاهی می تواند به دلیل اصطکاک منجر به زخم یا تاول شود.
  • از کمپرس یخ و ژل آلوئه ورا برای آرام کردن ناحیه تحت درمان برای کاهش ناراحتی استفاده کنید.

در مورد فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

خطر حذف موهای زائد بیکینی از طریق تکنیک لیزر بسیار اندک است. تمامی درمان ها کلینیک توسط متخصصین پوست با دانش و تجربه فراوان انجام می شود. علاوه بر این، به طور انحصاری با پیشرفته ترین تجهیزات رفع موهای زائد که به طور گسترده آزمایش و بازرسی شده اند کار می کنیم. بنابراین هیچ خطری وجود ندارد، اما ما به شکایات یا عوارض احتمالی که ممکن است هنگام حذف موهای زائد بیکینی با لیزر موهای زائد تجربه کنید، اشاره می کنیم:

  • بلافاصله پس از درمان موهای زائد ناحیه واژن، ممکن است پوست برای مدت کوتاهی قرمز شود، تورم خفیفی ایجاد شود یا برجستگی هایی روی پوست ایجاد شود. این امر مضر نیست و خود به خود از بین می رود.
  • ممکن است جوش در ناحیه تحت درمان ایجاد شود.
  • چند هفته پس از درمان، ممکن است به نظر برسد که موها سریعتر رشد می کنند.
  • تغییر رنگ، رنگدانه ممکن است در طول فرآیند درمان رخ دهد. این در نقاط تیره یا روشن بیان می شود. این لکه ها معمولاً خود به خود ناپدید می شوند، گاهی اوقات ممکن است کمی طول بکشد. با محافظت از ناحیه بیکینی در برابر نور خورشید می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • استفاده از برخی داروها می تواند حساسیت پوست به نور لیزر را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین مهم است که این موضوع را به ما گزارش دهید، حتی اگر فقط به طور موقت از داروها استفاده می کنید.
  • از بین بردن موهای زائد واژن از طریق لیزر تاثیری بر باروری ندارد.
  • عوارض جانبی مانند وزیکول و پوسته در نسل جدید دستگاه های لیزر بسیار نادر است.
هزینه لیزر موهای زائد بیکینی

آیا مردان می توانند موهای زائد ناحیه تناسلی را لیزر کنند؟

مطمئناً، مردان می توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند و لیزر موهای زائد مردان امکان پذیر است. درمان حذف موهای زائد وابسته به جنسیت نیست.

مدت زمان از بین بردن موهای زائد بیکینی چقدر است؟

لیزر موهای زائد بیکینی حدود 10 تا 15 دقیقه در هر جلسه طول می کشد.

کلام آخر

اگر مایل به انجام لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خود هستید، همین امروز به کلینیک رزیبا مراجعه کنید و از خدمات فوق العاده عالی این مجموعه بهره مند شوید و زیبایی وطراوت دائمی را به خود هدیه دهید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *