خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر کل بدن 100% تضمینی

فهرست محتوا

لیزر کل بدن در میان همه روش‌های از بین بردن موهای زائد، وکس، اپیلاسیون، اصلاح با تیغ و… روشی ماندگار است که در ۴ تا ۶ جلسه با فاصله حدودا یک ماهه انجام می‌پذیرد و برای سال‌ها شما را از هر روش رفع موهای زائد بی نیاز می‌سازد. در این مقاله به شرح لیزر کل بدن کلینیک رزیبا پرداخته شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لیزر کل بدن چیست؟

پرتوهای نوری لیزر طول موج‌هایی خاص و متناسب برای از بین بردن موهای زائد و لیزر کل بدن هستند. لیزر انرژی ویژه دارند که در تابش نور به پوست، به گرما تبدیل می‌شود. این انرژی تا حدی است که درم (لایه در بر دارنده فولیکول‌های مو) ریشه مو را از دست بدهد. در واقع در این روش به صورت موثر و برای همیشه موهای زائد از بین برده می شود. لیزر کل بدن یا فول بادی، تمام نواحی دارای مو بدن از سر تا کف پا را شامل می‌شود. به‌طوری‌که با یکبار هزینه امکان اعمال پرتوها به تمام بدن وجود دارد و طی زمان، مو در نواحی بازو، ران، کمر، باسن، بیکینی، شکم و صورت ریزش پیدا می‌کند.

هزینه لیزر کل بدن

لیزر کل بدن برای چه کسانی مناسب است؟

چه کسانی برای انجام لیزر کل بدن مناسب هستند؟ آیا این روش محدودیت سنی و جنسیتی دارد؟ در واقع تمام افراد بالای ۱۸ سال اعم از آقایان و بانوان که از سلامت عمومی برخوردار هستند، می‌توانند لیزر را انجام دهند. اما طول زمان لیزر و تعداد جلسات، به عوامل متعددی وابسته است. از جمله رنگ مو و پوست، می‌توانند در تاثیرگذاری لیزر اختلال ایجاد کنند یا برعکس روند کار را بهبود ببخشند.

به طور کلی از آنجایی که هدف پرتوهای لیزر، ملانین یا رنگدانه‌های تیره مو است، بهترین کاندیدای لیزر کل بدن، افرادی هستند که موهای تیره با پوست روشن دارند. چراکه موهای بلوند، سفید، خاکستری و حتی قرمز کمتر به لیزر حساسیت نشان می‌دهند و پوست‌های تیره‌تر که ملانین بیشتری دارند، ممکن است در هنگام تابش لیزر آسیب ببینند. افزون بر رنگ پوست و مو و سن که در انجام لیزر موهای زائد مهم است، شرایط زیر نیز می‌توانند در انجام صحیح لیزر اختلال ایجاد کنند:

  • وجود علائم آفتاب سوختگی شدید پوست، تاول و تغییر رنگ پوست که باید برای لیزر برطرف شود.
  • استفاده از روش‌های مختلف برنزه کننده، کرم‌های مخصوص، حمام آفتاب، سولاریوم و…
  • بیماری‌های پوستی لوپوس و پسوریازیس
  • وجود بافت اسکار یا زخم روی بدن، تاتو یا خالکوبی، ضایعات پوستی مشکوک یا درمان نشده، ملانوما، تبخال و…
  • بارداری و شیردهی (تاثیر لیزر بر جنین همچنان مورد بررسی و تحقیق است.)

در هر صورت، هوشمندانه است پیش از لیزر کل بدن، در مورد سوابق بیماری‌ها و مصرف داروها با پزشک متخصص مشورت شود.

دلایل انجام لیزر کل بدن

روش‌های متنوعی برای رفع موهای زائد بدن وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، شیو کردن با تیغ اشاره کرد. در حالی که همه این روش‌ها به قطع کردن مو می‌پردازند و باید در طی مدتی کوتاه تکرار شوند، لیزر یک روش ماندگار برای رفع ریشه‌ای موها به شمار می‌رود. همچنین درد، التهاب و عوارض این روش بسیار خفیف‌تر از سایر روش‌ها است که این نیز از مزایای لیزر محسوب می‌شود. اگر بخواهیم خلاصه‌وار مهمترین مزایای لیزر را شرح دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رفع موهای زائد به طور ماندگار؛ هیچ روشی مثل لیزر نمی‌تواند تا سال‌ها از رشد موهای زائد جلوگیری کند. لیزر کل بدن با توجه به شرایط پوست و بدن فرد در ۴ تا ۸ جلسه انجام می‌شود و با تاثیر بر فولیکول مو تا سال‌ها از رشد مجدد آن‌ها ممانعت به عمل می‌آورد.
  • سرعت بالا؛ طی ۴۵ دقیقه یا یک ساعت می‌توان کل نواحی بدن را تحت تاثیر پرتوهای لیزر قرار داد. تنها چند جلسه ۴۵ دقیقه‌ای می‌تواند فرد را از شر موهای زائد خلاص کند.
  • دسترسی به تمامی نواحی؛ رفع موهای زائد در تمامی نواحی بدن به کمک لیزر امکان‌پذیر است. اگر لیزر موهای خود را به متخصصان کلینیک رزیتا بسپارید، این کار با نهایت دقت انجام می‌شود و ریز به ریز پوستتان را از وجود مو پاک می‌کند.
  • رفع موهای زیر پوستی و بهبود ظاهر پوست؛ در لیزر خبری از موهای زیر پوستی که در نتیجه شیو کردن ایجاد می‌شوند، نیست. پرتوهای تقویت شده لیزر بر تمام موها اثر می‌گذارند و حتی اگر در بار اول موهای زیر پوستی را از بین نبرند، باعث رشد صحیح و مستقیم آن می‌شوند که از بروز عفونت جلوگیری می‌کند.
  • درد اندک؛ به ویژه دستگاه‌های جدید لیزر کل بدن، با اپشن‌های کولینگ یا خنک کنندگی، درد را به خوبی کنترل می‌کنند. درد لیزر به هیچ عنوان با روش‌های اپیلاسیون و وکس قابل مقایسه نیست و آنقدر خفیف است که معمولا افراد هیچ ناراحتی بابت آن ندارند.
  • صرفه اقتصادی؛ شاید در نگاه اول هزینه لیزر بیشتر از سایر روش‌ها باشد. اما در دید بلند مدت و با توجه به ماندگاری اثر لیزر، این هزینه کاملا به‌صرفه است.

در مورد لیزر موهای زائد مردان بیشتر بدانید.

رویه لیزر کل بدن

  • برای تاثیرگذاری لیزر بر فولیکول مو، حداقل ۴ هفته قبل از لیزر صورت و ۶ هفته قبل از لیزر بدن، باید از اصلاح موها با اپیلاسیون، وکس و کرم موبر جلوگیری کرد.
  • از یک هفته پیش از لیزر باید هر گونه لایه برداری پوست را متوقف کرد.
  • هرچه پوست روشنتر باشد، تاثیر لیزر بیشتر و بهتر است. از این رو حداقل یک ماه قبل از جلسه لیزر، باید از هرگونه برنزه کننده اجتناب کرد. نور مستقیم خورشید، تخت‌های خورشیدی، کرم‌های برنزه کننده، همه از عوامل تیره کردن پوست هستند.
  • ۲۴ ساعت پیش از جلسه لیزر، باید به کمک تیغ، شیو موهای زائد انجام شود؛ به طوریکه نهایتا نوک موها از پوست بیرون زده باشند.
  • برای پاکیزگی پوست قبل از لیزر باید استحمام کرد.
  • پیش از انجام لیزر، پوست باید از هر کرم، لوسیون، روغن و مرطوب کننده پاک شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  • در روز لیزر کل بدن می توانید به منظور کاهش درد از ژل های بی حس کننده 20 دقیقه پیش از لیزر استفاده کنید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر کل بدن باید از استحمام و تماس مواد شوینده با پوست اجتناب کرد.
  • طی جلسات لیزر کل بدن، هیچ روش برنزه کننده‌ای نباید مورد استفاده قرار گیرد و همچنين اصلاح موها، تنها با ژیلت انجام شود.
  • حداقل تا دو روز پس از لیزر نباید پوست در مجاورت آب گرم، محیط سونا و جکوزی قرار گیرد.
  • فعالیت بدنی شدید و تعریق زیاد تا دو روز بعد از لیزر کل بدن توصیه نمی‌شود. چراکه پوست را تحریک می‌کند.
بهترین کلینیک لیزر کل بدن

در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

کلام آخر

چنانچه مایل به لیزرکل بدن و از بین بردن موهای زائد کل بدن خود هستید، توصیه می گردد که از خدمات کلینیک رزیبا برخوردار شوید. کلینیک رزیبا بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران می باشد و به صورت دوره ایی و در اعیاد و مناسبت ها تخفیفات ویژه ایی را برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن، ارائه می دهد.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *