خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد مردان

فهرست محتوا

امروزه لیزر موهای زائد مردان چیز جدیدی نیست. لیزر موهای زائد فقط به موهای صورت محدود نمی شود. در مورد مردان، نیازها و اثرات مطلوب لیزر موهای زائد می تواند متفاوت تر از آنچه زنان به دنبال آن هستند باشد. به عنوان مثال، موهای بدن، مطمئناً برای برخی از مردان، مانند زنان، آزاردهنده است. اما در مورد مردان، حفظ بخشی از این موها ممکن است برای ظاهر «مردانه» ترجیح داده شود. در این مقاله به بررسی خدمات لیزر موهای زائد مردان در کلینیک رزیبا پرداخته شده است. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر موهای زائد مردان بدانید.

لیزر موهای زائد مردان چیست؟

لیزر با انتشار گرما عمل می کند و به ریشه موها منتقل می شود. این انتقال منجر می شود که ریشه موها از بین برود و مانع از رشد مو در آینده شود. لیز موهای زائد بسیار ساده تر، سریع تر و ارزان تر از اپیلاسیون یا اصلاح است و باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از تحریک پوست شما می شود.

هزینه لیزر موهای زائد مردان

مزایای لیزر موهای زائد مردان

این ترجیح شخصی شما (یا شاید همسرتان) است که آیا می خواهید فقط برای تغییر ظاهر خود بدون مو باشید. اما دلایل بسیار دیگری وجود دارد که چرا مردان لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند.

  • منجر به از بین بردن موهای زبر و ضخیم صورت و موهای زیر پوست می شود. با لیزر موهای زائد می توانید از شر تحریکات ناشی از اصلاح روزانه خلاص شد و پوست صاف تری داشته باشید.
  • خط مو یا خط ریش بهتری خواهید داشت.
  • جلوگیری از تعریق بیش از حد هنگام ورزش کردن به خصوص ورزش هایی مثل دوچرخه سواری

لیزر موهای زائد چگونه اثر می کند؟

درمان لیزر موهای زائد یک روش پزشکی غیر تهاجمی است که نور متمرکز (پرتو لیزر) توسط ملانین مو جذب شده و به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود. گرما به ریشه مو می رسد و به راحتی فولیکول موهای ناخواسته را از بین می برد و بافت اطراف و پوست آسیبی نمی بیند.

با این حال، نور لیزر می تواند فولیکول های مو را فقط در مرحله آناژن آنها (مرحله رشد) از بین ببرد. همه موهای شما در یک زمان در فاز آناژن نیستند، بنابراین برای کاهش موثر موهای زائد، نیاز به جلسات متعدد درمان لیزر موهای زائد برای گرفتن چرخه کامل رشد مو دارد.

در مورد کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

نواحی رایج برای لیزر موهای زائد مردانه چیست؟

می توان بیشتر نواحی صورت و بدن را تا زمانی که رنگدانه کافی در فولیکول موهای ناخواسته وجود داشته باشد درمان کرد. رایج ترین مناطق برای لیزر موهای زائد مردان عبارتند از:

  • صورت و گردن
  • پاها
  • زیر بغل
  • قفسه سینه
  • کمر
  • باسن
  • شانه ها

آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟

حذف موهای زائد با لیزر توسط FDA تایید شده و ایمن و موثر بودن آن از نظر بالینی ثابت شده است.

آیا لیزر موهای زائد به موهای زیر پوستی کمک می کند؟

بله،  لیزر مو زائد برای موهای زیر پوستی موثرترین و ماندگارترین نوع درمان است. رشد فولیکول مو در داخل پوست باعث رشد مو می شود و منجر به قرمزی، التهاب و گاهی اوقات حتی کیست می شود. نور لیزر به فولیکول مو اصابت می کند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند. درمان لیزر موهای زائد بافت پوست را بهبود می بخشد.

آیا مردان می توانند لیزر موهای زائد کل بدن را انجام دهند؟

بله، آقایان می توانند لیزر موهای زائد تمام بدن را انجام دهند. این موثرترین و ماندگار ترین راه برای موهای ناخواسته و زائد است.

آیا لیزر موهای زائد مردان منجر به از بین رفتن تمام موها می شود؟

لیزر موهای زائد فقط می تواند به موهایی که به طور فعال در حال رشد هستند اثر کند. از آنجایی که موهای شما به صورت چرخه ای رشد می کنند، همه موهای شما در مرحله رشد فعال که فاز آناژن نامیده می شود، قرار نخواهند داشت. در هر جلسه لیزر موهای زائد، پرتوهای نور فقط می توانند حدود 10 تا 20 درصد موهای بدن شما را از بین ببرند (این به عوامل مختلفی بستگی دارد). 6 تا 8 هفته، باید جلسات لیزر را ادامه دهید. ریزش مو بعد از این جلسات به تدریج اتفاق می افتد.  در کل لیزر موهای زائد در مردان سریعتر عمل می کند.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد مردان

از آنجایی که لیزرها جذب رنگدانه می شوند، موهای تیره روی پوست روشن همیشه بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد به این روش هستند. این بدان معنا نیست که اگر پوست تیره دارید نمی توانید لیزر موهای زائد را انجام دهید (البته، اگر این کار را می کنید، باید بسیار مراقب باشید). این به این معنی است که از آنجایی که «موی مرد» اغلب تیره ‌تر و درشت ‌تر و ضخیم تر از موهای زنانه است، می‌تواند بهتر به انرژی لیزر پاسخ دهد. البته همه مردان موهای تیره و زمختی در نواحی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام دهند، ندارند. این فناوری ممکن است همچنان در آن موارد کار کند. لیزر نمی تواند به موهای سفید، روشن یا قرمز کمک کند.

بهترین کلینیک رفع موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزرموهای زائد مردان

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد به این صورت است که از یک لوسیون تسکین دهنده توصیه شده برای آرام کردن قرمزی یا ناراحتی که ممکن است بعد از درمان استفاده کنید. ممکن است بلافاصله پس از درمان احساس آفتاب سوختگی خفیف داشته باشید و حداقل یک هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید در ناحیه تحت درمان اجتناب کنید.

کلام آخر

لیزر موهای زائد مردان یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد. اگر به دنبال لیزر موهای زائد صورت و بدن خود هستید، همین حالا به کلینیک رزیبا، لیزر در خیابان بهشتی مراجعه کنید تا از خدمات خارق العاده این کلینیک بهره مند شوید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *