تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

هر آنچه که باید در مورد مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدانید.

فهرست محتوا

همه افراد در هر سنی به دنبال رهایی از موهای زائد بدن هستند و همواره سعی دارند که موهای ناخواسته، چه روی صورت، زیر بغل، ناحیه بیکینی، پاها یا پشت را برای همیشه از بین ببرند. لیزر مو کلینیک رزیبا در از بین بردن موهای زائد در هر ناحیه بدن مؤثر هستند و پزشکان متخصص در مرکز زیبایی پوست و لیزر رزیبا برای طراحی درمانی سفارشی و با توجه به تراکم موهای شما با شما همکاری می کنند. اگر از یک روال طولانی رفع موهای زائد خسته شده‌اید، یک وقت مشاوره بگیرید تا گزینه‌های درمانی ایمن و مؤثر ما را بررسی کنید. اما نکته مهم در لیزر موهای زائد مراقبت های بعد و قبل از لیزر موهای زائد است که این مراقبت ها منجر به کاهش التهاب و افزایش سرعت التیام می گردد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد کلینیک رزیبا بدانید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر درمانی موهای زائد صورت و بدن را برای همیشه از بین می برد و به اصلاح و اپیلاسیون معمول پایان می دهد. در طول این روش، نور لیزر روی پوست می‌تابد و با هر بار فلاش نور، فولیکول‌های موی متعددی درمان می‌شود. هر پالس لیزر برای کسری از ثانیه طول می کشد و فقط به اندازه ای است که فولیکول های موی پوست درمان شده را گرم کند و به طور قابل توجهی مانع از رشد مجدد آنها شود. لیزر درمانی فولیکول های مو را که در مرحله خاصی از چرخه رشد طبیعی خود در زمان درمان هستند آسیب می زند یا از بین می برد، بنابراین لیزر موهای زائد برای دستیابی به حداکثر کارایی به تعدادی جلسات خاص نیاز دارد.

در مورد خدمات جوانسازی پوست کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

لیزر درمانی یک روش ایمن، سریع و موثر برای کاهش دائمی موهای زائد است. نوع لیزر مورد استفاده برای درمان شما و تنظیمات لیزر مورد استفاده توسط پزشک شما برای به حداکثر رساندن نتایج و به حداقل رساندن خطرات احتمالی انتخاب می شود. با پیشرفت در فناوری لیزر، ما قادر به درمان ایمن افراد با هر رنگ مو و پوستی هستیم.

هزینه لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

پوست شما ممکن است تا چند روز پس از درمان حساس باشد. زیرا حرارت به پوست شما زده شده است. این طبیعی است، بنابراین با پوست ناحیه درمان خود ملایم باشید، بهتر است بلافاصله پس از درمان از گرما، اصطکاک و محصولات موضعی خودداری کنید. همچنین بهتر است تا زمانی که پوست شما به حالت عادی بازگردد، لباس های نخی گشاد بپوشید.

مراقبت ها در روز پس از لیزر موهای زائد

در اینجا تعدادی از مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد آورده شده است که می توانید برای اطمینان از بهترین نتایج پس از لیزر موهای زائد انجام دهید. این مراقبت ها شامل موارد زیر است:

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا تنها محصول موضعی است که استفاده از آن را در 24 ساعت اول پس از درمان توصیه می کنیم. آلوئه ورا به از بین بردن گرما از روی پوست و کاهش هرگونه تحریک ماندگار کمک می کند. برخی از مرطوب‌کننده‌ها حاوی موادی هستند که پوست را تحریک می‌کنند، بنابراین برای 24 تا 48 ساعت اول فقط آلوئه ورا را مصرف کنید.

انجام آرایش

بعد از لیزر صورت برخی از لوازم آرایش پوست شما را تحریک می کنند. آرایش معمولی باید 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد انجام شود.

مراقبت از سرخی صورت

آیا قرمزی بیش از حد دارید (ناحیه درمان حسی شبیه آفتاب سوختگی دارد) یا لکه‌های قهوه‌ای که ظرف 24 ساعت پس از درمان ظاهر می‌شوند؟ این ممکن است گاهی اتفاق بیفتد و معمولاً با قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا داروها مرتبط است. سرخی صورت معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شود، اما بهتر است فوراً با ما تماس بگیرید. از آنجایی که سرخی صورت در همه افراد منحصر به فرد هستند، ما می توانیم بهترین گزینه ها را برای پوست شما پیشنهاد کنیم. همچنین می توانید در مورد نگرانی های خود با ما مشاوره داشته باشید.

مراقبت های بعد از 4 یا 5  روز پس از لیزر موهای زائد

در ادامه مواردی که می توانید بعد از 4 یا 5 روز پس از لیزر موهای زائد انجام دهید، آورده شده است.

لایه برداری پوست

باید ناحیه تحت درمان را لایه برداری کنید. پوست مرده یا خشک گاهی اوقات می تواند باعث قرمزی خفیف بعد از درمان شود، بنابراین عدم لایه برداری پوست پیش ازانجام لیزر و موکول کردن آن به روزهای بعد از لیزر بهترین نتیجه را برای افراد در پی خواهد داشت. همیشه بعد از لایه برداری از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید تا به حفظ رطوبت پوست کمک کند.

در مورد خدمات فشیال کلینیک رزیبا بیشتر بدانید.

اصلاح کنید

پس از انجام لیزر فقط مجاز به تراشیدن مو هستید. اپیلاسیون و کندن ریشه، مو را از فولیکول خارج می کند، بنابراین لیزر برای موهای اپیلاسیون شده کارایی ندارد.

برنزه کردن پوست

اگر 4 تا 5 روز پس از جلسه لیزر موهای زائد، پوست شما به حالت عادی بازگشته است، می توانید دوباره برنز کنید. بهتر است بلافاصله پس از درمان برنزه نکنید. زیرا ممکن است باعث تحریک پوست شود. همیشه به یاد داشته باشید که برنزی پوست قبل از شروع جلسه بعدی لیزر درمانی موهای زائد به طور کامل حذف شود، زیرا هر گونه باقیمانده لیزر می تواند باعث جذب گرمای بیشتر توسط پوست در طول درمان شود.

5تا14روز پس از لیزر موهای زائد

در ادامه مواردی که باید بین روزهای 5 تا 14 پس از لیزر انتظار وقوع آنرا داشته باشید آورده شده است:

ریختن مو

موهای لیزر شده در این مرحله شروع به ریزش می کنند، این طبیعی است و در این مرحله لایه برداری برای کمک به ریزش مو توصیه می شود. اگر این موها را لایه برداری نکنید ممکن است برخی از آنها در پوست نفود کنند، بنابراین بهتر است هر چند روز یکبار لایه برداری ملایم را انجام دهید تا از این کار جلوگیری کنید. اگر به اصلاح ادامه دهید، ممکن است متوجه این اتفاق نشوید، اما جای نگرانی نیست، این نشانه موثر بودن درمان است.

جلسات لیزر درمانی را تکمیل کنید

هنگامی که دوره خود را به پایان رساندید، توصیه می کنیم برای حفظ نتایج خود، 1 تا 3 بار در سال یک جلسه لیزر درمانی را شارژ کنید. هرگونه مشکل پزشکی زمینه‌ای که ممکن است داشته باشید را با کلینیک در میان بگذارید. ما معتقدیم که از ابتدا با شما صریح و صریح باشیم، بنابراین سعی خواهیم کرد تا آنجا که می توانیم در هنگام توصیه این موارد دقیق باشیم. از آنجایی که همه افراد متفاوت هستند، اگر مشکل هورمونی دارید ممکن است نیاز به افزایش بیشتر داشته باشید و مردان معمولاً به دلیل مشخصات هورمونی خود به جلسات تکمیلی بیشتری نیاز دارند.

در مورد کاشت ابرو بیشتر بدانید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

کلام آخر

کلینیک رزیبا یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد صورت و بدن در خیابان بهشتی تهران می باشد. توصیه می شود که حتما پس از لیزر موهای زائد مراقبتت های پس از لیزر موهای زائد را مد نظر قرار دهید و سعی کنید که این مراقبت ها را به صورت ویژه به منظور کاهش التهاب های پوستی در نظر داشته باشید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *