خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد کمر

فهرست محتوا

لیزر موهای زائد کمر از مواردی است که به منظور از بین بردن همیشگی موهای این ناحیه استفاده می شود. این موهای زائد عموما در مردان شایع است و ممکن است منجر به خارش شود یا بدن فرد را بیش از حد گرم کند. و در حالی که ما معمولاً از آن به عنوان موهای “پشت” یاد می کنیم، هم مردان و هم زنان می توانند موهای ناخواسته روی شانه ها و پایین بدن خود داشته باشند. بنابراین رهایی از شر موهای زائد کمر یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر موهای زائد کمر در کلینیک رزیبا بدانید.

لیزر موهای زائد کمر چیست؟

رشد مو در پشت می تواند چیزی بیش از یک مشکل آرایشی و زیبایی باشد. رویش مو ممکن است منجر به خارش یا تحریک شود. همچنین ممکن است فولیکول های مو عفونت کند. این ناراحتی معمولاً با هوای گرم، ورزش و تعریق بدتر می شود. موهای پشت ممکن است کم یا بسیار متراکم باشند. در هر دو مورد، لیزر موهای زائد می تواند در از بین بردن یا کاهش موهای ناخواسته بسیار مفید باشد. درست مانند سایر نواحی بدن، در انتخاب نوع لیزر مورد استفاده برای رفع موهای زائد کمر باید دقت کافی داشته باشید تا بیمار بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

لیزر پشت گردن

در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

روش های رفع موهای زائد

برای کنترل رشد موهای زائد کمر، گزینه هایی مانند اپیلاسیون، اصلاح، استفاده از کرم های موبر و غیره ممکن است محدودیت هایی داشته باشند. هنگام استفاده از کرم های موبر یا تراشیدن موهای پشت به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند. در میان این گزینه ها، اپیلاسیون اثر طولانی مدت خوبی در داشتن پوست بدون مو دارد که ممکن است چندین هفته طول بکشد. اما اپیلاسیون می تواند یک روش ناراحت کننده و دردناک باشد و می تواند پوست را تحریک کند و منجر به تولید رنگدانه های پوست شود.

دلایل لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد کمر مزایای زیادی دارد. این مزایا بسته به رنگ مو، رنگ پوست، تراکم مو و ضخامت مو متفاوت است. کلینیک هایی که بهترین تجهیزات لیزر را ارائه می دهند، برای لیزر موهای زائد مناسب ترین هستند. دلایل انجام لیزر موهای زائد کمر در کلینیک رزیبا شامل موارد زیر است:

  • نتیجه بخشی سریع
  • کاهش تعرق
  • کاهش خارش
  • رهایی از شر روش های زمان بر و هزینه بر
  • روش موثر و دائمی
  • و …

نتایج لیزر موهای زائد کمر

با انجام پنج یا شش جلسه لیزر موهای زائد کمر، کاهش دائمی رشد موهای پشت اتفاق می افتد. هنگامی که درمان ها ادامه می یابد، بیشتر موها به طور کامل از بین می روند یا برای همیشه نازک می شوند. حتی افرادی که موهای ضخیم و پر پشتی دارند نیز ممکن است نازک شدن دائمی مو همراه با کاهش تراکم مو را داشته باشند. موهای باقیمانده ممکن است کمتر باعث نگرانی شوند. این موها معمولا خیلی دیر رشد می کنند و شاید در حدود کمتر از 10 درصد تراکم موهای اولیه فرد پیش از لیزر باشند.

در مورد لیزر کل بدن بیشتر بدانید.

آیا لیزر موهای زائد کمر موثر است؟

بر اساس آمار 87٪ از بیماران با انجام لیزر موافق هستند. لیزر موهای زائد کمر به  دلیل هدف قرار دادن فولیکول های در حال رشد، منجر به از بین رفتن دائمی موها می گردد. پس از اولین جلسه لیزر موهای موجود می ریزند و فولیکول تولید مو را متوقف می کند. بسته به اندازه ناحیه(هایی) که تحت درمان است جلسه درمان ممکن است حدود یک ساعت یا کمی بیشتر طول بکشد. لیزر موهای زائد دردناک نیست و نتایج آن برای همیشه باقی می ماند.

با این حال، لیزر موهای زائد کمر یک گزینه درمانی یکباره نیست. متوجه خواهید شد که گفتیم لیزر فولیکول های در حال رشد را هدف قرار می دهد. در هر زمان، فولیکول هایی وجود دارند که به طور فعال موها رشد می کنند در حالی که بقیه در مرحله ریزش یا استراحت هستند. بنابراین برای اکثر بیماران، حدود 6 تا 8 درمان طول می کشد تا تمام فولیکول های مو در حال رشد از بین برود و به حداکثر نتیجه برسد.

لیزر موهای زائد پشت

چه کسانی می توانند لیزر موهای زائد کمر کنند؟

لیزر موهای زائد تقریبا برای تمام رنگ های پوست مناسب است. اما باید بدانید که اگر پوست خیلی تیره ای دارید لیزر نمی تواند رنگ پوست و رنگ موهای شما را تشخیص دهد. که می تواند باعث آسیب شود. بنابراین لیزر موهای زائد برای افراد با پوست روشن و موهای بسیار تیره بهترین نتایج را دارد.

تمام افرادی که در دوران بارداری یا شیردهی نیستند و مشکلات هورمونی ندارند، کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد کمر هستند.

کلام آخر

در کلینیک لیزر موهای زائد رزیبا می توانید این اطمینان را داشته باشید که تیم ما در ارائه راحت ترین و جذاب ترین نتایج آموزش دیده و ماهر هستند. کلینیک رزیبا دارای پیشرفته ترین تجهیزات لیزر است و با مراجعه به این کلینیک بهترین نتایج را لیزر خواهید داشت.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *