خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لیزر موهای زائد پشت لب

موهای پشت لب یا همان سبیل یکی از موهای آزار دهنده در صورت هستند. این موها به سرعت رشد می کنند و زیبایی فرد را تحت شعاع قرار می دهند. اگر شما هم از رفتن به سالن های زیبایی یا تحمل اصلاح و وکس دردناک خسته شده اید، لیزر موهای زائد پشت لب روشی ایده آل برای رهایی از شر این موها می باشد. درمان لیزر موهای زائد پشت لب در کلینیک رزیبا یکی از روش های ایده آل رهایی از شر موهای این نواحی است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر موهای زائد پشت لب بدانید.

لیزر موهای زائد پشت لب چیست؟

لیزر موهای زائد پشت لب یک روش تضمینی برای رهایی از شر موهای زائد ناحیه چانه و لب است و برای هر کسی که از موهای ناخواسته صورت خود خسته شده است، عالی است. لیزر درمانی تنها راه حل بدون درد و دائمی است. پس از لیزر موهای زائد صورت خود بدون ترس آرایش کنید و از زیبایی لذت ببرید. با انجام لیزر همچنین کرم های موبر را دور بریزید و از صرف هزینه و زمان در سالن های زیبایی برای همیشه خلاص شوید.

لیزر لب

در مورد لیزر کل بدن بیشتر بدانید.

آیا لیزر موهای زائد پشت لب دردناک است؟

با فناوری‌های لیزر موهای زائد کلینیک رزیبا، می‌توانید انتظار درمان‌های بدون درد و خاص مشتری را داشته باشید. همچنین می توانید پیش از انجام لیزر از پماد های بی حس کننده یا کمپرس یخ برای کاهش درد و سوزش هنگام لیزر بهره منده شوید.

مراقبت های پیش از لیزر موهای زائد پشت لب

تمام کارهای روتین اپیلاسیون و کندن را متوقف کنید، زیرا آنها پایه فولیکول مو را که لیزر ما هدف قرار می دهد از بین می برد. برای بهترین نتیجه یک روز قبل از درمان، ناحیه تحت درمان را اصلاح کنید.

هنگام حضور در جلسه، ایمنی و راحتی شما اولویت اصلی ماست. به شما عینک هایی داده می شود تا به منظور پیشگیری از آسیب به چشم ها استفاده کنید. پیش از درمان ناحیه لیزر موهای زائد باید به طور کامل تمیز شود. هر درمان حدود 15 دقیقه طول می کشد و لیزر موهای زائد برای لب یا چانه شما طی چند جلسه کامل می شود.

آیا لیزر موهای زائد برای موهای چانه موثر است؟

حذف موهای صورت برای زنان اغلب شامل موهای چانه می شود. در طول درمان، لیزر فولیکول های موی زیر سطح پوست را هدف قرار داده و از بین می برد. با انجام این کار، رشد مو در آینده سرکوب می شود. این هم روی موهای چانه و هم روی موهای لب موثر است.

آیا لیزر موهای زائد پشت لب موثر است؟

بله، لیزر موهای زائد لب، موهای این ناحیه را به طور موثر از بین می برد. درست مانند لیزر موهای زائد چانه، لیزر برای هدف قرار دادن فولیکول های مو از طریق انرژی نور تبدیل به گرما می شود. این فرآیند در طی چندین درمان به تدریج به فولیکول مو آسیب می رساند که از رشد مو در آینده جلوگیری می کند. به همین دلیل، لیزر موهای زائد لب بالا یک درمان بسیار موثر بوده و مورد توجه عموم است.

در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

خطرات انجام لیزر موهای زائد پشت لب

لیزر موهای زائد لب بالا برای اکثر افراد بی خطر است و می تواند طی چند جلسه بدون درد کامل شود. در واقع، ما از فناوری استفاده می کنیم که برای انواع پوست بدون درد طراحی شده است. ممکن است عوارض جانبی کوچکی مانند قرمزی، تورم یا تحریک پوست وجود داشته باشد، اما هر گونه عوارض شدید نادر است.

درمان لیزر لب و چانه چقدر طول می کشد؟

درمان‌های لیزر لب و چانه از سریع‌ترین درمان‌ها هستند. هر جلسه حدود 10 دقیقه طول خواهد کشید. شما به 5-6 جلسه درمانی به فاصله چهار هفته نیاز دارید.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد پشت لب

در حالی که بهترین نتایج شامل از بین بردن موهای تیره روی پوست روشن است، تنها راه اطلاع این است که برای مشاوره با یکی از کارکنان آموزش دیده پزشکی ما رزرو کنید.

لیزر موهای زائد بالای لب

هزینه لیزر موهای زائد پشت لب چقدر است؟

بسته به نواحی لیزر موهای زائد که تحت درمان هستند، قیمت متفاوت است. شما می توانید با استفاده از یکی از آفرهای مناسبتی ما صرفه جویی کنید. در کل هزینه لیزر به تعداد جلسه تحت درمان، موضع تحت درمان، نوع دستگاه و … متفاوت است.

مراقبت های پس از  لیزر موهای زائد پشت لب

از آب زدن ناحیه و استفاده از لوازم آرایشی پس از لیزر موهای زائد صورت به صورت جدی خودداری کنید.

کلام آخر

لیزر موهای زائد پشت لب یکی از روش های درمان نوین و ایده آل رهایی از شر موهای زائد صورت می باشد. همان طور که گفته شد، کلینیک رزیبا به عنوان کلینیک لیزر موهای زائد دارای بهترین تجهیزات و محیطی آرام و تمیز است که همه روزه آماده خدمت رسانی به زیبا جویان عزیز است. چنانچه مایل به انجام لیزر هستید، همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.