خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد زیر بغل

فهرست محتوا

موهای ناحیه زیر بغل یکی از مناطقی است که رشد آن نسبت به سایر قسمت‌ها بیشتر می‌باشد و هم چنین موهایی که در این ناحیه رشد می‌نمایند ضخیم‌تر و پر رنگ‌تر از سایر موها می‌باشد بنابراین اصلاح و زدودن آنها تاثیر مهمی در بهداشت و زیبایی فردی دارد، این امر به خصوص در فصل تابستان که قطرات عرق در زیر بغل می‌تواند به موهای این ناحیه چسبیده و تولید بوی نامناسبی کند و در هنگام پوشیدن لباس‌های بدون آستین و حضور در استخر و باشگاه مشکلات عمده‌ای را ایجاد می‌نماید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل بدانید.

لیزر موهای زائد زیر بغل چیست؟

روش‌های مختلفی مانند استفاده از تیغ و اپیلاسیون جهت اصلاح موهای این ناحیه وجود دارد اما این روش‌ها موقتی بوده و ظرف مدت 2 الی 3 روز موهای جدید رشد خواهند کرد. جهت برطرف کردن این مشکل می‌توانید از لیزر موهای زائد به عنوان راهکاری مناسب و دائمی جهت برطرف کردن موهای زائد ناحیه زیر بغل استفاده نمائید.

قیمت لیزر موهای زیر بغل

ماندگاری لیزر موهای زائد زیر بغل

برخلاف روش اصلاح با تیغ و یا اپیلاسیون که فقط ساقه‌ی مو را از بین می‌برد در روش لیزر در خیابان بهشتی فولیکول‌های مو تحت هدف قرار می‌گیرند و با آسیب به فولیکول‌های مو میزان رویش موی جدید به مرور کاهش می‌یابد و موهایی که رشد می‌نمایند نازکتر و کم حجم خواهند بود.

تعداد جلسات مورد نیاز جهت لیزر موهای زائد زیر بغل

پس از هر جلسه‌ی درمان متوجه خواهید که میزان رشد موها و ضخامت آنها کمتر خواهد شد. میزان جلسات مورد نیاز و فاصله زمانی بین جلسات با توجه به موارد مختلفی مانند ضخامت موی فرد، رنگ پوست، رنگ مو، مسائل ژنتیکی و نوع دستگاه لیزر متفاوت می‌باشد. اما به طور معمول 3 تا 4 جلسه با فواصل زمانی 4 تا 6 هفته جهت دوره‌ی اول درمان لازم می‌باشد. باید این نکته را بدانید که لیزر موهای زائد برخلاف تصور عموم روشی دائمی نیست و پس از پایان دوره‌ی اولیه درمان احتیاج به درمان‌های دوره‌ای جهت حفظ نتایج می‌باشد بنابراین درمان‌های دوره‌ای به فاصله‌ی زمانی 6 الی 12 ماه مورد نیاز است که به تدریج با کاهش رشد موها فاصله‌ی زمانی درمان‌ها طولانی‌تر خواهد شد.

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

  • میزان موهای زیر بغل پس از هر جلسه‌ی درمان کمتر می‌شود
  • رنگ موهای جدید نسبت به رنگ اولیه موها روشن تر خواهد بود
  • کاهش ضخامت موها
  • کاهش میزان رشد موها کاهش

روش لیزر موهای زائد زیر بغل

ابتدا باید یک جلسه مشاوره با متخصص پوست و مو داشته باشید تا وی تعیین نماید که آیا درمان لیزر برای شما مناسب می‌باشد یا خیر، در این جلسه تعداد جلسات مورد نیاز و فاصله‌ی زمانی بین جلسات جهت لیزر موهای زائد زیر بغل به صورت حدودی به شما اعلام خواهد شد.

پیش از شروع درمان ابتدا یک کرم بی‌حس کننده ملایم در ناحیه زیر بغل شما اعمال می‌شود، چند دقیقه باید صبر نمائید تا پماد تاثیر نماید، سپس یک عینک به شما داد خواهد شد تا جهت حفاظت چشمان خود در برابر اشعه لیزر آن را روی چشمان خود قرار دهید.

در مرحله‌ی بعد تکنسین دستگاه لیزر را در ناحیه زیر بغل قرار خواهد داد، پرتوهای لیزری که از دستگاه خارج می‌شوند فولیکول‌های مو را گرم کرده و منجر به آسیب آنها می‌شود، آسیبی که به فولیکول‌های مو وارد می‌شود طی چند روز آینده موجب ریزش موها می‌شود و موهای جدیدی که رشد کنند بسیار نازکتر و کم حجم‌تر خواهند بود.

کل فرآیند لیزر موهای زائد زیر بغل حدود 5 الی 10 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از اتمام لیزر جهت کاهش درد و سایر عوارض جانبی ممکن است یک ژل بی‌حس کننده و یا اسپری زیر بغل استفاده شود.

در مورد کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد زیر بغل

  • پس از پایان لیزر می‌توانید بلافاصله به منزل بازگردید و سایر فعالیت‌های روزانه‌ی خود را انجام دهید.
  • در صورت درد و یا سوزش استفاده از کمپر آب سرد و یا کیسه یخ توصیه می‌شود.
  • گاهی اوقات ممکن است پمادهای موضعی استروئیدی تجویز شود که باید طبق دستورالعمل تجویز شده مصرف شوند.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بفل

  • قرمز شدن و یا تحریک پوست
  • درد در ناحیه زیر بغل
  • تاول‌های کوچک
  • تورم و التهاب
  • باقی ماندن جای زخم

عوارضی که نام بردیم عوارض بسیار نادری است که گاهی اوقات ممکن است ایجاد شود، به طور کلی روش لیزر موهای زائد زیر بغل یک روش بی‌خطر می‌باشد که عوارض جانبی اندکی دارد اما باید به یاد داشته باشید که اگر این روش توسط یک تکنسین آموزش دیده و زیر نظر یک متخصص انجام نشود و همچنین در صورتی که در مکان‌های غیرمجهز و غیربهداشتی و توسط دستگاه‌های غیرایمن که مجوز سازمان غذا و دارو را ندارند انجام شود ممکن است منجر به بروز عوارضی شدیدتر از مواردی که نام بردیم بشود بنابراین لازم است که پیش از انتخاب مرکز مناسب جهت لیزر موهای زائد زیر بغل خود ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس مراجعه نمائید.

در مورد لیزر موهای زائد مردان بیشتر بدانید.

بهترین کلینیک لیزر زیر بغل

کلام آخر

اگر می خواهید که برای همیشه از شر موهای زائد زیر بغل خلاص شوید، کلینیک رزیبا یکی از بهترین گزینه ها برای مراجعه و شروع درمان می باشد.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *