خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

هزینه تزریق بوتاکس 1402

فهرست محتوا

تزریق بوتاکس یک درمان ایده آل برای کند کردن روند پیری، درمان میگرن، تعریق یا مشکلات دیگر می باشد. در کنار اینکه تزریق بوتاکس دارای مزایای بسیاری است، یکی از مواردی که در هنگام تزریق بوتاکس به آن توجه ویژه می شود، هزینه تزریق آن است. در این مقاله به هزینه بوتاکس پرداخته شده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هزینه بوتاس

تزریق بوتاکس درمان ایده آلی برای رهایی از شر چین و چروک‌ها و رفع خط اخم است. تزریق بوتاکس منجر به جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر رسیدن صورت فرد می شود. همان طور که می دانید مشاوره زیبایی در کلینیک رزیبا رایگان است. لذا در صورتی که مایل به تزریق بوتاکس در این کلینیک هستید، می توانید به این کلینیک مراجعه و در خصوص هزینه های آن اطلاعات جامعی را بدست بیاورید. در کل قیمت بوتاکس می‌تواند شامل همه چیز از مشاوره اولیه با پزشک گرفته تا هزینه مواد، خود عمل و راهنمایی مراقبت‌های پس از آن باشد.

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

در مورد عوارض لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس

در ادامه عوامل موثر بر هزینه بوتاکس آورده شده است.

تعداد نواحی تحت درمان

بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود. این نواحی عمدتا شامل پیشانی، گوشه چشم و خطوط عمودی وسط دو ابرو می باشد. بنابراین هزینه بوتاکس بسته به تعداد نواحی که قرار است در آنها تزریق داشته باشید، متفاوت می باشد.

اندازه ناحیه تحت درمان

اندازه مناطقی که باید درمان شوند تاثیر مستقیمی در هزینه بوتاکس دارد. هر چه ناحیه بزرگتر باشد، بوتاکس بیشتری مورد نیاز است و در نتیجه هزینه آن بیشتر می شود. بنابراین یکی از فاکتور های مهم در هزینه، واحد های مورد نیاز بوتاکس در تزریق مناطق مختلف صورت است.

 حاد بودن وضعیت بیمار

هزینه بوتاکس بسته به شرایط پوست بیمار می تواند متفاوت باشد. در صورت وجود خطوط جزئی ممکن است که فقط نیاز به یک درمان کوچک باشد. و در صورت وجود خطوط اخم عمیق احتمالا نیاز به تزریق و مداخله بیشتر می باشد. به طور کلی، هر چه چین و چروک های بیمارشدیدتر باشد، بوتاکس بیشتری مورد نیاز است و در نتیجه هزینه آن افزایش می یابد.

در مورد ماندگاری ژل لب بیشتر بدانید.

نتایج مورد نظر شما

درمان تزریق بوتاکس چین و چروک های فرد را از بین می برد. این از بین بردن چروک ها نباید منجر به غیر طبیعی شدن صورت بیمار شود. بنابراین می توان گفت در صورتی که مایل به داشتن نتیجه بهتر و طبیعی تر هستید باید جای معتبر تر و مواد با کیفیت تری را برای تزریق بوتاکس در نظر بگیرید.

جنسیت بیمار

هزینه بوتاکس معمولا برای مردان در مقایسه با زنان بیشتر است، زیرا مردان ماهیچه های بزرگتری دارند که نیاز تزریق بوتاکس بیشتری دارند.

 تخصص پزشک

در صورتی که تزریق بوتاکس در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود، ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. با انجام بوتاکس در مراکز غیر معتبر اگر چه ممکن است هزینه کمتری پرداخت کنید، اما احتمال بروز عوارض نیز وجود دارد.جراحان پلاستیک سال ها را صرف مطالعه و بررسی اجزای صورت می کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از بوتاکس به دست آورند زیرا تمام جنبه‌های مختلف صورت را می‌شناسند و با این تخصص می‌توانند درمان‌های بوتاکس را متناسب با نیازهای هر بیمار انجام دهند.

در مورد بوتاکس دور چشم بیشتر بدانید.

رویه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس ممکن است تنها 10 دقیقه طول بکشد، اما به یاد داشته باشید که هزینه بوتاکس شامل موارد مختلفی است و کیفیت در تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در تزریق بوتاکس، صورت بیمار باید کاملا تمیز شود و عاری از هر گونه لوازم آرایشی باشد. در هنگام تزریق پزشک از شما می خواهد که عضلات صورت خود را حرکت دهید تا نقطه تزریق به خوبی مشخص شود.

آیا نتایج تزریق بوتاکس دائمی است؟

فرقی نمی کند که تزریق بوتاکس را برای درمان چین و چروک ها یا برای میگرن انجام می دهید، مهم این است که بدانید که تزریق بوتاکس راه حلی موقتی است. اثرات آن معمولا سه تا چهار ماه طول می کشد و شما نیاز به تزریقات بعدی دارید. با این حال، بهتر است قبل از انجام یک درمان بوتاکس دیگر سه ماه صبر کنید، زیرا تعداد زیاد آن می تواند اثربخشی آن را کاهش دهد. بنابراین برای داشتن نتایج دائمی باید تزریق خود را هر از گاهی تکرار کنید.

قیمت بوتاکس

میانگین هزینه بوتاکس در کلینیک رزیبا چقدر می شود؟

همان طور که گفته شد هزینه بوتاکس در کلینیک رزیبا بسته به حاد بودن مشکل، محل بوتاکس، مقدار ماده تزریقی و … متفاوت است.  بنابراین می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه های بوتاکس با کلینیک رزیبا تماس بگیرید. شایان ذکر است که کلینیک رزیبا در مناسب های تخفیفات ویژه ایی در هزینه هایش ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت از این تخفیفات مطلع شوید.

در مورد هزینه لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

کلام آخر

اگر می خواهید تزریق بوتاکس در کلینیک رزیبا انجام دهید، این را به یاد داشته باشید که تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک رزیبا زیر نظر بهترین پزشکان و با بهترین متریال انجام می شود. همواره می توانید از تخفیفات ویژه مناسبتی این کلینیک با مراجعه به صفحه نخست سایت کلینیک رزیبا اطلاع یابید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *