خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

هزینه لیزر موهای زائد 1402

فهرست محتوا

هزینه لیزر موهای زائد یکی از سوالاتی است که بانوانی که مایل به انجام لیزر هستند، مدام در مورد آن سوال می کنند. لیزر موهای زائد یک روش ایده آل برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن می باشد. این روش جایگزین مناسبی برای روش های سنتی نظیراپیلاسیون و اصلاح است. این روش سریع، نسبتاً بدون درد و فوق العاده مؤثر و دائمی است. در صورتی که جلسات درمان لیزر تکمیلف شود می توانید تا سال های طولانی رشد مو های زائد خود را متوقف کنید. اگر چه در ابتدا امر ممکن است هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش ها بیشتر به نظر برسد. اما با یک محاسبه ساده این نتیجه گیری می گردد که، شما با تکمیل جلسات لیزر برای همیشه از شر موهای اضافی خلاص می شوید و دیگر تا پایان عمر مجبور به پرداخته هزینه اپیلاسیون یا … و تحمل درد شدید آن نیستید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رزیبا بدانید.

هزینه لیزر موهای زائد

همه زنان زمان زیادی را صرف اصلاح یا اپیلاسیون می کنند و از صرف این زمان واقعا ناراحت هستند. اگر شما هم از افرادی هستید که هر روز یک بار نیاز به اصلاح زیر بغل دارید یا هر چند روز یکبار پاهای خود را شیو می کنید، باید بدانید که این زمانی که صرف می کنید می توانست به صورت بهتری سپری شود. لیزر موهای زائد می تواند بهترین گزینه برای رفع مشکلات شما باشد. به‌علاوه، وقتی هزینه‌های که باید برای کل عمرتان برای از بین بردن موهای زائد صرف کنید را در نظر بگیرید، لیزر موهای زائد، می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به لیزر موهای زائد و هزینه های مربوط به آن با جزئیات بیشتر بیاندازیم.

تخفیف لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

در مرکز پوست و زیبایی رزیبا کلینیک لیزر موهای زائد، ما به استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن اعتقاد داریم. ما از مجهز ترین دستگاه های لیزرموجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد شما استفاده می کنیم. این لیزرها بهترین نتایج را با کارآمدترین روش ها ارائه می دهند. درمان های لیزری با تابش پرتوهای نور قدرتمند و پرانرژی به فولیکول های موی مورد نظر انجام می شود و باعث از بین رفتن فولیکول های فعال مو می شود.

در مورد مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

عوامل موثر بر هزینه های لیزر موهای زائد

عوامل مختلفی بر هزینه های لیزر موهای زائد موثر است. در ادامه این هزینه ها آورده شده است:

به چند درمان نیاز خواهم داشت؟

لیزر موهای برای حذف مو و توقف رشد مجدد برای سالهای طولانی طراحی شده است. در کلینیک رزیبا، ما به تکنیک‌های کارآمد و مؤثر اعتقاد داریم. در این کلینیک پزشک متخصص پوست و مو مستقر است. این پزشک با بررسی وضعیت بدنی و موهای شما اقدام به اعلام تعداد جلسه های درمان می نماید. معمولا چهار تا شش درمان برای درمان لیزر نقاط محتلف کافی است.

بزرگی ناحیه تحت درمان

هر چه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد، هزینه لیزر موهای زائد بیشتر می شود. برای مثال لیزر موهای زائد پشت و کمر یا ساق پا و ران خیلی بیشتر از لیزر موهای زائد زیر بغل می باشد.

تعداد نواحی تحت درمان

هر چه تعداد نواحی تحت درمان بیشتر باشد، هزینه لیزر موهای زائد بیشتر خواهد شد. بنابراین لیزر فول بادی از سایر لیزر ها گران تر است.

دستگاه لیزر

هر چه دستگاه لیزر پیشرفته تر و به روز تر باشد، احتمالا درمان آن ماندگاری بالاتری دارد. بنابراین قبل از لیزر از نوع دستگاه لیزر خود و کاربردهای آن اطلاع یابید.

مکان کلینیک لیزر

متاسفانه عامل جغرافیایی در هزینه لیزر موهای زائد تاثیر گذار است. هر چه کلینیک در محدوده بهتری از شهر باشد و دارای محیط تمیز تر و با کیفیت تری باشد در هزینه های درمان تاثیر بیشتری می گذارد.

هزینه لیزر موهای زائد

میانگین هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رزیبا

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک رزیبا به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید برای همیشه از شر موهای زائد صورت و بدن خود خلاص شوید و به دنبال کلینیکی معتبر و شیک در مرکز تهران هستید کلینیک رزیبا بهترین گزینه است. شما می توانید با مراجعه به صفحه نخست سایت از تخفیفات مناسبی این کلینیک اطلاع یابید یا با تماس با این کلینیک در خصوص هزینه های لیزر موهای زائد اطلاعات کسب کنید.

کلام آخر

همان طور که گفته شد، عوامل مختلفی وجود دارد که بر میزان هزینه پرداختی شما برای لیزر موهای زائد تأثیر می گذارد. یکی از اولین مواردی که در نظر گرفته خواهد شد، اندازه ناحیه تحت درمان و مدت زمان انجام درمان است. طبیعتاً، هر چه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، عوامل دیگری که بر هزینه تأثیر می گذارد عبارتند از مکان کلینیک، اینکه آیا پزشک درمان را انجام می دهد یا نوع دیگری از متخصصین مراقبت های بهداشتی، و تعداد درمان های مورد نیاز و…. در طول مشاوره شما در کلینیک رزیبا، کلینیک لیزر در خیابان بهشتی شما ما می توانید درک بهتری از هزینه ها داشته باشید و پیش از درمان از هزینه ها آگاه شوید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *