تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

هزینه کامپوزیت ونیر 1402

فهرست محتوا

اگر به خاطر دندان هایتان احساس کاهش اعتماد به نفس دارید، کامپوزیت دندان می تواند به شما کمک کنند تا به لبخند ایده آل خود برسید. همه با لبخندهای زیبا به دنیا نمی آیند و حتی کسانی که لبخندهای جذابی دارند نیز مستعد مشکلاتی هستند که دندان هایشان را تحت تاثیر قرار می دهد. روکش ها می توانند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کنند و لبخند شما را با دندان هایی که به زیبایی تراز شده اند تغییر دهند. در این مقاله سعی شده که به بررسی هزینه کامپوزیت ونیر پرداخته شود. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هزینه کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر با اصلاح دندان‌های نامرتب، تراشیده و لکه‌دار لبخندی جوان‌تر و درخشان‌تر به شما می‌دهند. و در برخی موارد حتی می توانند لبه های نازک و شکننده دندان های شما را تقویت کنند. کامپوزیت ونیر همچنین می توانند به شما کمک کنند تا به لبخندی که همیشه آرزویش را داشتید برسید. اما ممکن است تعجب کنید که قیمت آنها چقدر است. در این مقاله فاکتورهایی که بر هزینه کامپوزیت ونیر تأثیر می گذارند، آورده شده است و تمامی موارد بررسی شده است.

هزینه کامپوزیت ونیر

در مورد مقایسه لمینت سرامیلی و کامپوزیت ونیر بیشتر بدانید.

کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت ونیر پوسته‌های نازکی به رنگ دندان هستند که روی دندان‌ها قرار می‌گیرند تا مشکلات دندانی را که ظاهر آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند اصلاح کنند. در نتیجه شبیه دندان های طبیعی است. ونیرها محکم و راحت هستند. با مراقبت مناسب، می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند. کامپوزیت ونیر می تواند اکثر یا حتی تمام مشکلات زیبایی دندان شما را حل کنند، از جمله:

  • مینای فرسوده
  • ساییدگی
  • شکاف ها
  • دندان های ناهموار
  • تغییر رنگ

عوامل موثر بر قیمت روکش دندان

هزینه کامپوزیت ونیر توسط عوامل متعددی تعیین می شود که شامل موارد زیر می شود اما محدود به آنها نمی شود:

نوع کامپوزیت ونیر

در اصل دو نوع روکش وجود دارد.

  • کامپوزیت ونیر سرامیکی: این روکش ها از بادوام ترین مواد روکش موجود ساخته شده اند و همچنین طبیعی ترین ظاهر را دارند. روکش های پرسلن با دندان بسیار سازگار هستند، به این معنی که به ندرت باعث ایجاد عارضه می شوند.
  •  ونیرهای کامپوزیت: ونیرهای کامپوزیت از رزین کامپوزیت، مخلوطی از مواد آلی و معدنی ساخته می شوند. دوام این روکش ها از کامپوزیت ونیر پرسلن کمتر است.

مواد مورد استفاده در کامپوزیت ونیر

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کامپوزیت ونیر تأثیر می گذارد، اندازه و نوع مواد چینی کامپوزیت ونیر مورد نیاز شما است.

مکان انجام کامپوزیت ونیر

هزینه های درمان کامپوزیت ونیر از مطب به مطب دیگر و حتی بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است. موقعیت مکانی شما همچنین ممکن است بر مبلغی که باید برای این عمل پرداخت کنید، تأثیر بگذارد.

تعداد واحد کامپوزیت

اینکه چه تعداد از دندان های شما نیاز به کامپوزیت ونیر دارد، در هزینه موثر است.

حاد بودن مشکلات دندان بیمار

اینکه چقدر دندان های شما خراب یا سالم است در هزینه کامپوزیت ونیر تاثیر گذار است. گاهی لازم است پیش از کامپوزیت ونیر دندان ها پر یا عصب کشی شوند.

چرا هرگز نباید کامپوزیت ونیر ارزان‌تر را انتخاب کنید؟

وقتی صحبت از تغییر دائمی در دندان های شما می شود، هرگز نباید فقط به افرادی که ادعا می کنند می توانند روکش های دندانی زیبایی را برای شما ارائه دهند راضی باشید. مراحل زیادی برای برنامه ریزی کامپوزیت ونیر موفق وجود دارد. هر میانبری ایجاد شده در این فرآیند در نهایت می تواند نتیجه شما را به خطر بیندازد که متأسفانه بر لبخند شما تأثیر می گذارد.

از اولین بازدید و مشاوره تا روز نصب کامپوزیت ونیر لازم است در مورد فرآیند فکر و برنامه ریزی شود و فرآیند به درستی اجرا شود. کامپوزیت ونیر یک سرمایه گذاری مادام العمر است و انتخاب مواد نامرغوب یا انجام فرآیند توسط افراد غیر متخصص، می تواند زیبایی و سلامت دندان های شما را تحت تاثیر قرار دهد.

کامپوزیت ونیر سرمایه‌گذاری ارزشمندی هستند زیرا می‌توانند به شما کمک کنند هنگام لبخند زدن احساس خوبی داشته باشید. علاوه بر این، بسته به نوع مواد انتخابی شما، می توانند بیش از یک دهه دوام بیاورند. اگر می خواهید کامپوزیت ونیر انجام دهید و در مورد هزینه ها بیشتر بدانید، همین امروز با کلینیک رزیبا تماس بگیرید.

قیمت کامپوزیت ونیر

دوام کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر می تواند حدود ده سال دوام بیاورند. آنها همچنین نگهداری کمی دارند و می توانند در برابر لکه مقاوم باشند. این امر هزینه کامپوزیت ونیر را بسیار معقول تر می کند زیرا شما در حال سرمایه گذاری در راه حلی هستید که برای مدت بسیار طولانی دوام می آورد. لطفا توصیه های دندانپزشک خود را برای نتایج بهتر دنبال کنید و مراقبت های بعد از کامپوزیت ونیر را جدی بگیرید.

هزینه کامپوزیت ونیر در کلینیک رزیبا

شما باید با کلینیک رزیبا در مورد هزینه کامپوزیت ونیر تماس بگیرید. این کلینیک در مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه ایی را برای مراجعه کنندکان ارائه می دهد.

کلام آخر

دندانپزشکی زیبایی رزیبا یکی از معتبر ترین دانپزشکی های تهران است که در آن می توانید از انواع خدمات زیبایی دندان نظیر کامپوزیت ونیر بهره مند شوید. اگر علاقه مند به داشتن دندان های زیبا و با دوام هستید، همین امروز با کلینیک رزیبا برای دریافت نوبت تماس بگیرید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *