تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

شناخت دندانپزشکی زیبایی رزیبا

فهرست محتوا

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی مانند لمینت دندان، کامپوزیت، جرمگیری و… را در بر می گیرد و به لبخندی زیبا منجر می شود. اصلاح طرح لبخند برای هر شخص متفاوت است که با توجه به صلاح دید پزشک بهترین روش به مراجعه کننده پیشنهاد می شود. تمام این خدمات در حوزه دندانپزشک زیبایی هستند و یکی از خدمات عمده دندانپزشکی زیبایی رزیبا می باشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد دندانپزشکی زیبایی رزیبا بدانید.

خدمات دندانپزشکی زیبایی رزیبا

کلینیک رزیبا یکی از کلینیک های زیبایی است که دارای لاین خدمات گسترده زیبایی پوست و مو و لیزر در خیابان بهشتی می باشد. این کلینیک دارای لاین خدمات ارزنده دندانپزشکی زیبایی است که همه روزه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزم می باشد. در ادامه به بررسی خدمات دندانپزشکی زیبایی رزیبا پرداخته شده است.

لمینت ونیر

به طور کلی ونیر پوسته ای همرنگ دندان است که برای پوشش سطح دندان های جلویی با داشتن کاربردهای بسیارمورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که دندان های فرد آسیب دیده و لب پر شده لمینت ونیر روش بسیار مناسبی برای زیباتر نشان دادن آن ها می باشد.

لمینت ونیر از جنس پرسلین یا سرامیک است. استفاده از لمینت ونیر سرامیکی همراه با تراش بخشی از مینای دندان می باشد. که این امر امکان اتصال مناسب را فراهم می کند. نکته بسیار مهم در مورد لمینت ونیر سرامیکی این است که نصب این مواد غیر قابل برگشت می باشد و ممکن است دردناک باشد و اغلب به بی حسی موضعی نیاز دارد.

کامپوزیت دندان

در واقع کامپوزیت همان موادی است که برای پر کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. مواد کامپوزیت به صورت خمیر و همرنگ دندان ها می باشد. یک لایه نازک از کامپوزیت بر روی سطح دندان قرار می گیرد و به آن فرم داده می شود. و برای تثبیت مواد، متخصص دندانپزشک پس از فرم دهی این مواد بر روی دندان آن را به کمک نور آبی سخت می کند.

با استفاده از کامپوزیت می توان فاصله بین دندان ها را بست، این روش نسبت به روش های دیگر هزینه کمتری دارد، در یک جلسه قابل انجام است و معمولا نیاز به تزریق داروی خاصی ندارد مگر این که دندان ها به علت سایش حساس و یا دچار پوشیدگی شده باشند.

در مورد جوانسازی پوست بیشتر بدانید.

هزینه خدمات داندانپزشکی زیبایی

عصب کشی دندان

عصب کشی دندان به روشی گفته می شود که در آن بخش داخلی و نرم دندان (پالت) که عصب و ریشه دندان در آن قرار دارد، را متخصص از عفونت خالی کرده و با مواد مخصوص پر می کند. علل عمده نیاز به عصب کشی دندان بروزترک در دندان، پوسیدگی عمیق به دلیل عدم رسیدگی و دندان، وارد شدن آسیب و شکستگی دندان در اثر هر حادثه ای و… می باشد.

چند روز پس از فرایند عصب کشی بیمار باید با پزشک خود ملاقات داشته باشد. دندانپزشک با کمک اشعه ایکس از دندان بیمار تصاویری تهیه می کند تا مطمئن شود عفونت بر روی کانال دندان به طور کامل از بین رفته است. در اکثر مواقع دندانپزشک در این مرحله اقدام به پر کردن دائمی دندان بیمار می کند.

ترمیم دندان

ترمیم دندان یکی از روش هایی است که در کلینیک رزیبا همه روزه توسط دندانپزشک مجرب انجام می شود. زیرا یکی آشناترین نوع درمان دندان های پوسیده است که هر فردی در طول زندگی خود با آن برخورد می کند. هنگامی که دندان بیمار دچار پوسیدگی شد دندانپزشک برای درمان آن بخش های پوسیده ارا تراش داده و عفونت را از دندان خالی و دندان را با مواد مخصوص پر می کند. برای پر کردن این نوع از دندان های می توان از انواع مواد ترمیمی استفاده نمود.

ترمیم دندان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. در روش مستقیم در جلسه اول پوسیدگی دندان برداشته و مواد متناسب با نوع دندان در دندان گذاشته می شود. در روش غیر مستقیم در جلسه اول دندان را خراش داده و پوسیدگی خارج می شود، و سپس قالبی از دندان تهیه می کنند. مواد ترمیمی در لابراتور ساخته می شود. و در جلسه بعدی به داخل دندان بیمار چسبانده می شود.

در مورد بوتاکس در رزیبا بیشتر بدانید.

جرمگیری دندان

جرم دندان با مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان از بین نمی رود. پلاک های میکروبی که به رنگ سفید یا زرد هستند به همراه املاح بزاقی بر روی سطح دندان چسبیده می شوند و جرم دندان را تشکیل می دهند. برای برداشتن این میکروب ها باید دندان ها را جرم گیری کرد. پس از جرمگیری دندان ممکن است فرد احساس کند مینای دندان خود را از دست داده و نسبت به گرما و سرما حساسیت دندانی داشته باشد. این امر کاملا طبیعی است و پس از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن حساسیت می شود.

بهترین کلینیک زیبایی دندان

با جرم گیری دندان پوسیدگی دندان کاهش می یابد. و باعث ورم و التهاب لثه شده و مانع از تبدیل شدن به بیماری شدید لثه می شود. مزیت جرم گیری دندان تا زمانی دوام دارد که مجدد جرم بر روی دندان قرار نگیرد. زیرا برخی از بیماران بهداشت دهان خود را رعایت نمی کنند و به جرم گیری دوره ای نیاز دارند.

پروتز ثابت

برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته از پروتز دندان استفاده می شود. که این روش در انواع مختلف و برای بیماران با شرایط خاص انجام می شود.  پروتز ثابت با استفاده از چسب های مخصوص به دندان متصل می شود و اگر به هر دلیلی بیمار قصد جداسازی پروتز از دندان را داشته باشد باید به دندانپزشک مراجعه کند.

در ساختار پروتز ثابت از یک لایه سرامیکی برای سطح دندان استفده می شود که در حفظ و زیبایی دندان نقش موثری دارد. برای ثابت نگه داشتن این روکش باید به یک فریم متصل شود که معمولا آن ها از آلیاژهای طلا، تیتانیوم و پالادیوم ساخته می شود.

جراحی و کشیدن دندان

برای کشیدن دندان باید ریشه دندان خراب شده داخل استخوان فک را از داخل حفره دندان بیرون آورد. دست بردن پزشک در بافت طبیعی بدن در هنگام کشیدن یا جراحی دندان باعث درد می شود که با استفاده از بی حسی موضعی کنترل خواهد شد. پس از کشیدن دندان یک لخته خون بر روی استخوان فک تشکیل می شود که با ایجاد پوشش بر روی استخوان از خونریزی و انتقال میکروب ها به داخل بافت بدن جلوگیری می کند.

پس از کشیدن دندان پزشک تکیه گاز بر روی دندان می گذارد  و بیمار باید به مدت نیم ساعت با فشار ملایم گاز را بر روی دندان خود نگه دارد. از مک زدن و خالی نمودن آب دهان به صورت مکرر خودداری شود و از خوردن غذاهای سفت و نوشیدنی های داغ در روز اول اجتناب گردد.

در مورد درمان ریزش مو بیشتر بدانید.

کلام آخر

کلینیک رزیبا ارائه دهنده انواع روش های درمانی و زیبایی دندان ها توسط کادر مجرب و مختصص می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کلینیک زریبا خدمات آن را مشاهده نمایید و با رزرو نوبت و انجام کارهای درمانی و زیبایی طرح لبخندی زیبا داشته باشید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *