خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

هزینه تزریق ژل لب 1402

فهرست محتوا

افزودن ژل لب یا فیلر یکی از روشهایی است که امروزه میان دوستداران زیبایی بسیار محبوب شده است. اما در این میان نباید قیمت ژل لب را نیز از یاد برد. این پارامتر با توجه به ویژگی ها و کلینیک زیبایی شما رقم می خورد.

 امروز افراد زیادی برای بهبود نواقص ظاهری خود و یا حتی زیباتر شدن، روی به تزریق ژل لب می آورند. بدیهی است که کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، بسیار در نتیجه این کار تاثیر گذار خواهد بود. کلینیک رزیبا باتجربه ترین کلینیک در زمینه تزریق ژل لب می باشد. کلینیک ما با بهترین قیمت، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این جادوی زیبای آشنا شوید.

مشاوره با رزیبا
فیلر لب فانتزی
فیلر لب عروسکی
فیلر لب طبیعی

هزینه تزریق ژل لب

همانطور که می دانید قیمت ژل لب به موارد مختلفی بستگی دارد که آنها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. اولین موردی که روی قیمت ژل تاثیر گذار است، برند ژل استفاده شده در تزریق می باشد. این مواد شبیه به اسید هیالورونیک هستند و می توانند جذب بدن شوند و لب های شما را حجیم تر نشان دهند.

در گذشته های نه چندان دور از کلاژن به عنوان ژل لب استفاده می شد، اما این ماده با پیشرفت علم کم کم کنار گذاشته شد و از مواد منحصر به فرد تری برای این کار استفاده شد. این مواد سازگاری بیشتری با لب های شما دارند و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند.

در این قسمت می توانید بسته های تخفیفی کلینیک رزیبا را مشاهده کنید.

تخفیف تزریق فیلر (درمال استایل، پرفکتا)
ژل یک سی سی ۲۰۰ تومان تخفیف
دو سی سی ۵۰۰ تومان تخفیف
سه سی سی ۹۰۰ تومان تخفیف
چهار سی سی ۱ میلیون و پانصد تومان تخفیف
بسته های ترکیبی تخفیف دار
یک سی سی ژل درمال استایل به همراه بوتاکس: ۴۴۰۰ به جای ۴۹۵۰
یک سی سی ژل پرفکتا همراه بوتاکس: ۳۸۵۰ به جای ۴۴۵۰
یک سی سی ژل ام جی ان کره به همراه بوتاکس مصپورت: ۲۴۰۰ به جای ۲۸۵۰

در مورد ژل لب روسی بیشتر بدانید.

ماندگاری ژل ها بر حسب هزینه تزریق ژل لب

به طور کلیمدت زمان ماندگاری آن را بالاتر می بررود. مدت زمان ماندگاری ژل لب با توجه به قیمت ژل لب متفاوت است و بدیهی است که آنهایی که قیمت بالاتری دارند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. مدت زمان ماندگاری ژل لب از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر است. در قالب کلی مدت زمان ماندگاری ژل لب ها به شرح زیر می باشد:

ژل لب ژوویدرم فرانسوی: ۱۰ الی ۱۲ ماه
ژل لب آلیاکسین سوئیسی: ۱۰ الی ۱۲ ماه
ژل لب درمال استایل آلمانی: ۶ الی ۱۰ ماه
ژل لب پرفکتا فرانسوی ۶ الی ۱۰ ماه
ژل لب نورامیس کره ای ۶ الی ۸ ماه
ژل لب رووفیل کره ای ۶ الی ۸ ماه
ژل لب زیشل کره‌ای ۶ الی ۸ ماه
ژل لب رستیلن آمریکایی ۶ الی ۸ ماه

بنابراین با بررسی دو لیست ارائه شده در میابیم که ماندگاری ژل ها با قیمت ژل لب ها ارتباط مستقیم دارد.

تزريق فيلر لب

در مورد تزریق ژل پروفایلو چه می دانید؟

بهترین برند ژل لب و تاثیر آن

در این قسمت قصد داریم بهترین برند ژل لب را به شما معرفی کنیم د و تاثیر ژل برو روی پوست شما را با یکدیگر بررسی کنیم.
ژل لب ژوویدرم: این ژل با توجه به لیست قیمت ژل لب از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت بالایی دارد. این ژل به گونه ای طراحی شده که می‌تواند در قسمت های مختلف صورت مورد استفاده قرار بگیرد. این ژل اسید هیالورونیک دارد که قند طبیعی است که در بدن وجود دارد و می‌تواند خاصیت ارتجاعی و حجم دهندگی به لبان شما دهد.

بدیهی است با افزایش سن، پوست شما رفته رفته چین و چروک های جدیدی پیدا می کند. ژل لب می تواند مانند یک اسفنج عمل کند تا آب پوست شما را به خود جذب کند و ناحیه ای که ژل به آن تزریق شده را بازسازی کند.

مزایای تزریق ژل لب

با توجه به قیمت ژل لب شما باید مزایای ژل لب را نیز بدانید تا بتوانید با دید بازتری تصمیم بگیرید که از کدام ژل استفاده کنید. تحقیقات نشان می دهد که ژل لب ژوویدرم می تواند تولید کلاژن در پوست شما را افزایش دهد. ژل مبتنی بر HA می باشد که باعث می شود برای افرادی که آلرژی دارند نیز قابل استفاده باشد. ژل می تواند سن شما را کمتر نشان دهد و باعث زیبایی و اعتماد به نفس شما شود.

توجه داشته باشید که قیمت ژل لب مناسب یکی دیگر از مزایای کلینیک انتخابی شما می باشد. از مزایای دیگر این روش باید به غیر تهاجمی بودن آن اشاره داشت که باعث می شود سریعتر به نتیجه برسید. علاوه بر آن شما در یک جلسه بیست دقیقه می توانید این تزریق را انجام دهید و نیازمند داروهای آرامبخش بیهوشی نیستید.

در مورد تورم بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

در صورت نیاز می توانید از طریق فرم زیر با کلینیک رزیبا ارتباط بگیرید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما ارسال شد.
پیام شما ارسال نشد. لطفا دوباره سعی نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق

توجه داشته باشید که بعد از تزریق ژل لب شما باید یکسری عمل ها را انجام دهید که باعث ماندگاری و نتیجه بهتری ژل لب شما خواهند شد. در قدم اول شما باید از دخانیات در مجاورت محل تزریق استفاده نکنید. این ماجرا برای ۳ تا ۵ روز الزامی است. در قدم دوم باید بدانید که نوشیدنی‌های داغ مانند چای قهوه را یک روز بعد از تزریق ژل لب کاملا ممنوع می باشد.

 در قدم سوم شما باید از آفتاب گرفتن و یا استفاده از دستگاه سولاریوم به شدت پرهیز کنید. بهتر است که بعد از تزریق تا یک هفته از انجام این عمل به شدت پرهیز کنید و یا در صورت نیاز با پزشک معالج خود هماهنگ کنید.

در مورد ماندگاری ژل لب بیشتر بدانید.

فیلر لب

عوارض تزریق ژل

همان طور که گفتیم قیمت ژل لب و کیفیت آن بسیار تاثیرگذار است و ژل لبی که می خواهید استفاده کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که در نهایت عوارض کمتری را شامل شود. بعضی از ژل ن ها به دلیل قیمت پایین تری که دارند کیفیت پایین‌تری دارند و بعد از مدت کم گلوله گلوله خواهند شد. بنابراین برای داشتن کیفیت بهتر ژل لب به قیمت ژل لب و نظر پزشک متخصص توجه کنید.

کلام آخر

اگر در خصوص قیمت دقیق تزریق ژل لب سوال دارید، می توانید همین امروز با کلینیک رزیبا تماس بگیرید و در مورد قیمت آن اطلاعات کسب نمایید.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *