تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

فهرست محتوا

ابروها یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت ما هستند. نازک شدن ابروها ممکن است باعث شود از ظاهر خود احساس رضایت کمتری داشته باشید. در صورتی که از ظاهر ابروهایتان ناراضی هستید می توانید از کاشت ابرو برای ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا استفاده کنید. در این مقاله مراقبت های بعد از کاشت ابرو آورده شده است. اگر مایل هستید که کاشت ابرو انجام دهید، لازم است به تمامی این نکات توجه کنید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چه کسانی باید کاشت ابرو انجام دهند؟

برخی از افراد به طور طبیعی موی ابروی نازکی دارند یا به دلیل افزایش سن و اصلاح زیاد ابرو فولیکول های موی آنها به طور کامل رشد نمی کند. همانطور که می‌توانیم کاشت مو را برای بالای سر انجام دهیم، اسکالپ زیبایی می‌تواند کاشت ابرو را نیز انجام دهد. این جراحی برای مردان و زنانی که بخشی یا تمام موهای ابروی خود را از دست داده اند مفید است.

در حالی که کاشت ابرو یک روش بی خطر در نظر گرفته می شود، بیماران همچنان باید برای اطمینان از واجد شرایط بودن در یک جلسه مشاوره شرکت کنند. ما بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم که سلامت کلی شما خوب است و هیچ شرایطی وجود ندارد که مانع از موفقیت درمان شما شود.

بعد از کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

کاشت ابرو یک روش ظریف است. اسکالپ زیبایی با ترسیم شکل ابروی متناسب با صورت شما انجام می شود. در هر کاشت ابرو حدود 100 تا 300 تار مو برای هر ابرو بر اساس میزان ریزش مو استفاده می گردد. کارکنان آموزش دیده ما دستورالعمل های دقیق بعد از عمل را برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن پیوند به شما ارائه می دهند.

برای به دست آوردن نتایج عالی، مراقبت از ابرو پس از استخراج واحد فولیکولی بسیار مهم است. ممکن است متوجه قرمزی و تورم در ناحیه درمان شوید همچنین طی چند روز آینده دلمه های ریزی در ابروها ایجاد می شود. اینها طبیعی هستند و پوسته ها باید بعد از حدود یک هفته از بین بروند. موهای کاشته شده نیز در عرض 2 تا 3 هفته می ریزند زیرا فولیکول ها راه را برای موهای جدیدتر و قوی تر باز می کنند.

شانه کردن ابروها بعد از کاشت ابرو

در مورد ماندگاری کامپوزیت ونیر بیشتر بدانید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

به مدت ۲ هفته از بلند کردن اجسام سنگین و انجام فعالیت هایی که به سر شما فشار وارد می کند خودداری کنید. بیش از 10 ثانیه سر خود را به جلو خم نکنید. به مدت 2 ماه از ورزش های شدید و فعالیت های شدید خودداری کنید. علاوه بر این، ما قویاً به شما توصیه می کنیم که حداقل به مدت 2 ماه از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار خودداری کنید. ده روز پس از کاشت ابرو، می توانید برای کشیدن بخیه های سر خود به پزشک متخصص مراجعه کنید.

شانه کردن ابروها بعد از کاشت ابرو

اسکالپ زیبایی می تواند دستورالعمل های شخصی را برای مراقبت از موهای ابرو در مدت کوتاهی پس از عمل کاشت ابرو را  به شما ارائه دهد. ممکن است از شما بخواهیم تا چند هفته از مالش یا فشار دادن روی فولیکول ها خودداری کنید. موهای کاشته شده را می توان در نهایت مانند موهای معمولی شانه و کوتاه کرد و تنها چیزی که نیاز دارید یک شانه ساده و یک قیچی است. با این حال، قبل از برداشتن ابرو با تیم ما مشورت کنید.

درمان پوست خشک بعد از کاشت ابرو

 در ۴۸ ساعت اول پس از کاشت ابرو، احساس خشکی و عدم خاصیت ارتجاعی در پوست ابرو طبیعی است. می توانید ترکیبی از سرم نرمال سالین و دو کپسول ویتامین E را در ظرف اسپری درست کنید و روی ابروهای خود اسپری کنید. این محلول به درمان خشکی پوست کمک می کند. اگر خشکی باعث ناراحتی شما می شود، برای درمان خشکی از پزشکتان بخواهید که برای ابروهایتان پمادی تجویز کند. به یاد داشته باشید که قبل از پماد زدن به ابرو انگشتان خود را تمیز کنید. ضربه زدن باید واقعاً ملایم باشد. انگشت خود را روی ابرو حرکت ندهید. در صورت احساس درد غیرقابل تحمل، هر 6 ساعت از شیاف دیکلوفناک استفاده کنید. اگر درد بعد از 48 ساعت شروع به محو شدن کرد، می توانید از استامینوفن کدئین برای تسکین درد استفاده کنید. آنتی بیوتیک های تجویز شده را دقیقا در زمان مشخص شده به مدت 5-7 روز استفاده کنید. بعد از 48 ساعت، ابروها شروع به خارش می کنند که طبیعی است.

استحمام بعد از کاشت ابرو

  • استحمام تا 48 ساعت بعد از کاشت ابرو ممنوع است. پس از آن، به شرط رعایت دستورالعمل‌های زیر، می‌توانید حمام کنید:
  • حمام را به مدت 10 دقیقه با بخار گرم کنید.
  • سر خود را به عقب خم کنید و محل بخیه را به طور غیر مستقیم خیس کنید.
  • از شامپو بچه برای شستن ناحیه بخیه شده استفاده کنید.
  • محل بخیه را به آرامی بشویید تا خون و لخته ها پاک شوند.
  • به مدت دو هفته مستقیما دوش نگیرید.
  • محل بخیه را طبق آموزش هر روز بشویید.
  • پس از خشک کردن محل بخیه، از پماد تجویزی پزشک استفاده کنید.

شستشوی روزانه ابرو بعد از کاشت ابرو

بعد از 48 ساعت می توانید شستشوی روزانه را شروع کنید. یک ظرف اسپری را با آب و کمی شامپو بچه پر کنید. سپس محلول را در جهت موهای ابرو روی ابروها اسپری کنید. به جهت تارهای مو در هر قسمت از ابرو توجه کنید. پس از اسپری محلول، آن را به مدت 3 دقیقه بگذارید و سپس آب گرم را روی ابروها اسپری کنید. باید روزی 3 روز ابروهای کاشته شده خود را بشویید. به یاد داشته باشید که به مدت 2 هفته نمی توانید آب را روی صورت خود بریزید.

لخته شدن خون نشان می دهد که شستشوی روزانه به درستی انجام نمی شود. زخم‌ها و لخته‌های جزئی باعث می‌شوند تا رشته‌های ابروی پیوند شده از بین بروند. در صورت داشتن زخم و پوسته ریزی تعداد شستشوی روزانه را افزایش دهید. اگر وسعت پوسته پوسته شدن و عمق زخم ها زیاد است، یک گاز استریل گرم مرطوب برداشته و به مدت 5 دقیقه روی ابروها بگذارید و روی آن آب اسپری کنید. این کار را به مدت یک ساعت انجام دهید تا زخم ها و پوسته پوسته شدن از بین بروند.

استحمام بعد از کاشت ابرو

در مورد هزینه کامپوزیت ونیر بیشتر بدانید.

کلام آخر

اکر مایل به کاشت ابرو هستید همین امروز به کلینیک رزیبا مراجعه کنید و از خدمات بینظیر ما بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *