تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

درمان چین و چروک صورت

فهرست محتوا

درمان چین و چروک صورت یکی از مواردی است که افراد معمولا درهنگام مشاهده اولین علائم پیری در اطراف چشم، پیشانی، گونه ها و لب ها به دنبال انجام آن هستند. چروک ها یک ویژگی طبیعی از چهره انسان هستند. اما بسیاری از مردم احساس می کنند که چین و چروک باعث می شوند که آنها خسته یا پیرتر شوند. برای کاهش ظاهر چین و چروک، برخی از مردم برای تزریق،در کلینیک رزیبا ، بوتاکس را انتخاب می کنند. تزریق ها ماهیچه های خاصی را در چهره فلج می کنند و برخی از چروک ها برای یک دوره زمانی به صورت قابل توجه کاهش می یابد. در این مقاله به بررسی درمان چین و چروک صورت در کلینیک رزیبا پرداخته شده است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد بهترین درمان چین و چروک صورت بدانید.

انواع چین و چروک های قابل درمان صورت

دو نوع از چین و چروک وجود دارد:

  • چین و چروک پویا
  • خطوط چین و چروک عمیق و دائمی

چین و چروک پویا

چین و چروک های پویا بوسیله عضلات صورت که هنگام لبخند، خنده،خستگی و اخم حرکت می کنند بوجود می آید. این ها اغلب در اطراف لب ها، در پیشانی و بین ابروها قرار دارند. همچنین چروک های پا کلاغی که کنار پلک های شما ایجاد میشوند از این دسته هستند. هر کس با چروک های پویا متولد می شود. با بالا رفتن سن شما، این چروک ها عمیق تر می شوند. توکسین بوتولینوم (بوتاکس) باعث میشود که این خطوط کمتر دیده شود که تاثیری زیادی در زیبایی شما دارد.

درمان قطعی چروک

در مورد کاندیدای مناسب کاشت ابرو بیشتر بدانید.

خطوط چین و چروک عمیق و دائمی

خطوط چین و چروک عمیق در اثر از بین رفتن کلاژن در پوست بوجود می آیند. کلاژن، پروتئین موجود در زیر و درون لایه های عمیق پوست است. پیری و نور خورشید باعث کاهش و از بین رفتن کلاژن در زیر پوست می شود. بدلیل از بین رفتن کلاژن ، پوست صورت شما کشیده  شده و شل می شود و خطوط چین و چروک عمیق در ظاهر شما بوجود می آید. بوتاکس خطوط و چین و چروک ها را پاک نمی کند. ولی باعث میشود که ظاهر بهتری نسبت به قبل پیدا کنید.

انواع درمان چین و چروک صورت

اکثر افراد به دنبال روش هایی هستند که تاثیر ماندگار تر و سریعتری داشته باشد.مزایای تزریق ژل و بوتاکس یکی از این از روش ها است. رفع خط خنده با ژل، رفع خط اخم با بوتاکس، رفع خط اخم با فیلر روش هایی هستند که قطعا سریعتر نتیجه ی بهبود را مشاهده خواهید کرد و منجر به جوان سازی پوست می شود. در ادامه چروک های قابل درمان آورده شده است:

خط خنده

بدون شک شادابی و طراوت پوست یکی از فاکتور های مهم برای زیبایی است. ظاهر شدن چین و چروک پوست یکی از اولین علامت های پیر شدن است. با بالا رفتن سن کلاژن سازی پوست کاهش می یابد و چروک شدن پوست یک امر طبیعی است. البته گاهی چین و چروک در سنین جوانی نیز ظاهر می شود. این چین چروک ها معمولا اطراف چشم، خط خنده، پیشانی ظاهر می شوند. ممکن است این چین و چروک ها باعث کاهش اعتماد به نفس و اندوه شما شوند و به دنبال از بین بردن خطوط دور چشم، رفع خط اخم بین دو ابرو، رفع خط خنده و … باشید. برای از بین بردن چروک چشم، چروک پیشانی و چروک صورت روش هایی وجود دارد. در ادامه روش های درمان چین و چروک را بررسی می کنیم.

چین و چروک دور چشم

همانطور که گفتیم چین و چروک صورت ممکن است در جوانی و سنین پایین نیز ظاهر شوند. که این چروک در اطراف چشم بیشتر نمایان می شوند. علت این امر این است که پوست اطراف چشم بسیار نازک تر از پوست سایر نقاط صورت است. عوامل ژنتیکی، نداشتن روتین مراقبت پوستی، استرس، بی خوابی، خشکی پوست، تغییرات وزنی و … از مهم ترین دلایل تزریق فیلر زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی است.

چین و چروک پیشانی

به مرور زمان در پیشانی چروک هایی ایجاد می شود. این چروک ها بیشتر به دلیل اخم کردن یا حرکت های بیش از حد صورت می باشد. کلینیک رزیبا اینجاست تا بهترین خدمات را بوتاکس پیشانی به شما ارائه بدهد.

رویه درمان چین و چروک صورت

پس از مراجعه به کلینیک رزیبا و دریافت مشاوره از پزشک زیبایی، در صورتی که برای درمان چروک ها کاندیدای ایده آلی باشید، از تزریقات موضعی بی حسی در نقاط مختلف صورت استفاده می شود و پس از بی حسی پزشک اقدام به تزریق فیلر و بوتاکس به منظور جوانسازی صورت و درمان چین و چروک صورت می نماید.

درمان خانگی چین و چروک صورت

اگر این چروک و خطوط هنوز عمیق نشده اند می توانید از ماسک های گیاهی استفاده کنید. روش های دیگر استفاده از بهترین کرم رفع چروک پیشانی، ماساژ برای رفع چروک دور چشم، یوگای صورت برای رفع خط اخم، طب سنتی و از بین بردن خط اخم، از بین بردن خط اخم با ورزش و … هستند. درمان خانگی از بین بردن چین و چروک پوست، به طور صد در صد درمان قطعی نیستند اما می توانند روند عمیق شدن و تشدید چین و چروک صورت را تا حدی کاهش دهند.

رویه درمان چین و چروک صورت

بهترین روش درمان خانگی چین و چروک صورت

استفاده از ماسک های گیاهی و طب سنتی، ماساژ درمانی و یوگای صورت، استفاده از کرم ها، استفاده از روغن های گیاهی از روش های خانگی درمان چین و چروک هستند که روند رشد چین و چروک را به تاخیر می اندازند اما درمان قطعی نیستند.

کلام آخر

اگر از داشتن چین و چروک ها ناراحت هستید، اصلا نگران نباشید. کلینیک رزیبا اینجاست تا به شما بهترین خدمات را در زمینه درمان چین و چروک صورت و تزریق ژل صورت به شما ارائه بدهد.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *