خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق ژل صورت

فهرست محتوا

تزریق ژل صورت و فیلر، نوعی درمان زیبایی برای  رفع آسیب دیدگیها، ضعف, پیری و … در ناحیه صورت میباشد که کاملا عملی بیخطر بوده و غالبا در مراکز معتبر و کلینیکهای پزشکی زیبایی انجام میشود. زیبایی برای همه افراد و به ویژه خانمها از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که حس اعتماد به نفس آنان را تا حد قابل توجهی بالا میبرد. روند استفاده از ژل صورت بدین شکل است که تمامی فرورفتگی های حاصل از زخم و یا دانه های پوستی را پر می کند و سعی میکند حجم از دست رفته بافت نرم پوست را مجددا ترمیم نماید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تزریق ژل صورت بدانید.

تزریق ژل صورت چیست؟

 مهمترین بخش از زیبایی بدن مربوط به صورت و چهره میباشد، غالبا همه سعی دارند که صورتی شاداب و زیبا داشته باشند. بخشی از این زیبایی بطور طبیعی وجود دارد اما ممکن است بر اثر بالا رفتن سن، آسیب دیدگی، جوش و آکنه و شرایطی از این قبیل نیاز باشد تا جهت ترمیم و بازیابی زیبایی صورت، اقدام به جراحی و فرایندی دیگر باشد.

از جمله روش های متداول و بسیار معروف برای زیبایی صورت تزریق ژل صورت میباشد که در افراد مختلف با سنین و جنسیت متفاوت قابل اجرا و پرکاربرد میباشد. ژل صورت می تواند در فرم دهی و جوان سازی پوست و عضلات صورت نقش داشته باشد.

در مورد تورم بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

بهترین کلینیک تزریق ژل صورت

مزایای تزریق ژل صورت

مزیت استفاده از این محصول افزایش زیبایی و جوان بخشی به چهره و پوست در نواحی صورت می باشد. مهمترین کاربرد استفاده از ژل صورت افزایش کلاژن پوست و برطرف نمودن چروک های صورت و افتادگی های پوستی و نیز ترمیم خط خنده و لب می باشد.

از جمله نکات و مزیت های تزریق ژل صورت را می تون به شکل زیر تعریف نمود:

  • کاهش علائم پیری و جوان سازی پوست
  • حجم دهندگی نواحی مختلف صورت مانند گونه ها و لب
  • زیباسازی بینی از طریق تزریق فیلر و فرم دهی به آن
  • حجم دهندگی کل صورت و پر نمودن نقاط خراشیده شده
  • ترمیم چروک های زیر چشمی، افتادگی پلک ها و چروک دور چشم

در بسیاری از مواقع نتیجه حاصل از تزریق ژل صورت در همان روز تزریق نمایان می شود. محبوبیت انجام این کار آنقدر بالاست که بیشتر کلینیک های زیبایی روزانه مراجعات بالایی دارند. اما نکته مهم اینجاست که این کار در کدام کلینیک انجام شود و چه نوع فیلر و ژلی جهت تزریق خریداری شود.

در مورد قیمت ژل لب بیشتر بدانید.

انواع ژل های تزریقی صورت

ژل ها از نظر ماندگاری به سه دسته تقسیم می شوند که هر سه نوع از استانداردهای لازم از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید هستند.

  • ژل موقت: این نوع ژل شامل هیالورونیک اسید، کلاژن، چربی بدن و نیز کلسیم هیدروکسید می باشد. این نوع ژل را برای افزایش حجم لب، گونه ها و نیز فرم بخشیدن به سایر نقاط بدن استفاده می کنند اما مدت زمان ماندگاری آن موقت بوده و نیاز به تجدید دارد.
  • ژل نیمه دائم: از این نوع ژل معموادبرای پر نمودن خطوط عمیق صورت و نیز درمان افتادگی پوست کشسانی شده استفاده می کنند. نکته مهم اینجاست که استفاده از ژل نیمه دائم بعد از چند هفته مجددا نیاز به ترمیم دارد.
  • ژل دائم: ژل یا فیلر دائمی در برندهای متععدی در بازار معرفی می شوند، اما باید دقت داشته باشید که فقط چند گزینه از آنها در سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده هسند. ممکن است تخلیه فیلرهای دائمی عوارضی مانند عفونت را به همراه بیاورد پس توصیه می شود برای تزریق آن حتما با پزشک متخصص زیبایی مشورت داشته باشید.

امکان تزریق ژل در کدام  نواحی صورت ممکن است؟

همانطور که در ابتدا اشاره داشتیم  اگر در هر قسمت از نواحی مختلف صورت نیاز به ترمیم و بازیابی باشد بطور کاملا بهداشتی و بدون هیچ عارضه ای کار ترمیم از طریق تزریق ژل و تزریق فیلر انجام میگیرد که در ادامه به چند نمونه اشاره می نماییم:

  • از بین بردن چروک زیر چشم: برای اینکه ظاهری شاد به چهره داشته باشید اول از هم باید چروک زیر چشم را از بین ببرید. از این رو پزشک از طریق تزریق ژل صورت حالت کشسانی زیر چشم را از بین میبرد یا با کاهش حجم استخوان می توان این ناحیه را اصلاح نمود.
  • از بین بردن چین های دور لب و بینی: به چین های اطراف لب خطوط خنده گفته میشود. اگر خط لب خوبی ندارید میتوانید از توسط تزریق ژل این چین ها را پر نمایید در این صورت گونه نیز توسط تزریق فیلر پرتر میشود.
  • گوشه های لب: گوشه های لب ممکن است در برخی از صورتها به سمت پایین و یا بالا افتادگی پیدا کند که در این صورت چهره را غمگین نشان میدهد با تزریق ژل صورت میتوان زیر گوشههای لب را به حالت مطلوبتری درآورد.
  • گونه ها: یکی از قسمت های مهم صورت که بیشتر هم قابل دید است گونهها هستند. این امکان وجود دارد که با افزایش سن مقداری از چربی زیر پوست گونه ها از بین برود. در این صورت پوست گونه حالت کشسانی پیدا کرده و حجم گونه ها کمتر میشود. در این صورت گونه ها حالت افتادگی پیدا میکند. حال با تزریق ژل صورت تمامی این نواقص ترمیم شده و صورت با حجم دهندگی زیبایی روبه رو خواهد شد.

تزریق ژل صورت برای بانوان و مردان

اگرچه امروزه تزریق ژل صورت در بین بانوان متداولتر است، اما این بدین منظور نیست که مردان از این روش زیبایی استفاده نمی کنند. تمامی مواردی که برای تزریق فیلر صورت استفاده میشود، اعم از ترمیم چروک دور چشم، برجسته نمودن گونه ها، تغییر فرم لب ها و بخصوص ترمیم و پر نمودن زخم ها و چاله های پوستی، برای آقایان نیز کاربرد داشته و مورد استقبال قشر آقایان جوان است.

تمام نکات بهداشتی که خانم ها برای انجام این عمل لازم به اجرا هستند و تمامی مشاوره ها و مراقبت های قبل از عمل، برای مردان نیز تاکید و سفارش می شود؛ و هیچ گونه تفاوتی در انجام این عمل بخاطر تغییرات جسمی و یا فیزیولوژیکی بدن در بین مردان و زنان وجود ندارد.

در موردد تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

هزینه تزریق ژل صورت

کلام آخر

یک پزشک متخصص زیبایی می داند که برای تزریق ژل در گونه و یا لب آقایان از چه میزان فیلر استفاده نماید که طبیعیتر به نظر بیاید. کیفیت و نوع فیلر انتخابی حتما باید با مشاوره انجام گیرد و پزشک زیبایی متعهد است تمامی نکات تزریق را به مراجعه کننده خود بدهد. لذا داشتن اطلاعات کافی و مراجعه به کلینیک معتبر لازمه انجام تزریق ژل صورت میباشد.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *