تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، ابتدای خیابان صابونچی، کوچه ادایی پلاک یک، واحد یک

لوگو کلینیک رزیبا

کاندیدای مناسب کاشت ابرو

فهرست محتوا
 
 

کاندیدای مناسب کاشت ابرو، افرادی هستند که از کم بودن یا فرم ابروهای خود ناراضی هستند. در واقع کاشت ابرو روش ایده آلی برای رهایی از مشکلاتی نظیر تتو ابرو یا استفاده از لوازم آرایشی می باشد. با اینکه ابروها فقط قسمت کوچکی از صورت را می‌پوشانند اما حالت و تراکم ابروها می‌تواند بر ظاهر کلی چهره‌ی هر فردی تاثیر چشمگیری داشته باشد. به طور کلی، ابروها در قسمت بالای چشم مانند یک قاب در صورت عمل می‌نمایند. در صورتی که ابروهایی کم پشت و یا نازک دارید کاشت ابرو یکی از روش‌های مناسب جهت برطرف کردن این مشکلات می‌باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد کاندیدای مناسب کاشت ابرو بدانید.

کاندیدای مناسب کاشت ابرو کیست؟

روش‌های مختلفی برای پرپشت کردن ابرو وجود دارد مانند استفاده از سایه و یا مدادهای آرایشی، تتو و هاشور ابرو و سایر روش‌ها اما تنها روشی که می‌تواند ظاهری طبیعی و پرپشت به ابروهای شما ببخشد روش کاشت ابرو می‌باشد. این روش در صورتی که توسط متخصص با تجربه انجام شود روشی دائمی بوده و تا آخر عمر می‌توانید از ابروهایی سالم، پرپشت و زیبا بهره ببرید. کاشت ابرو یک عمل زیبایی می‌باشد و مانند سایر مداخلات پزشکی جهت کاشت ابرو باید دارای شرایط این عمل باشید. در ادامه کاندید مناسب کاشت ابرو را شرح خواهیم داد:

 
 
  • افرادی که ابروهای نازک و کم پشت دارند: ابروهای پرپشت و  ضخیم همانند موها یکی از خصوصیاتی است که می‌تواند به صورت ارثی به شما به ارث برسد، در صورتی که از همان دوران کودکی ابروهای کم پشت و نازک داشته‌اید شما کاندید مناسبی جهت کاشت ابرو می‌باشید.
  • آسیب دیدگی ابرو و عدم رویش ابرو: در صورتی که در طی یک حادثه دچار آسیب در ناحیه چشم شده‌اید و به دلیل جراحت وارد شده قسمتی از ابروی شما دچار ریزش دائمی شده است می‌توانید با روش‌های کاشت ابرو به اصلاح این مشکل بپردازید.
  • آسیب ابرو پس از لیزر و جای زخم: افرادی که به دلیل لیزر موهای زائد در ناحیه پیشانی دچار ریزش ابرو شده‌اند می‌توانند با روش کاشت ابرو به ابروهای پرپشت و خوش فرم دست پیدا نمایند.
  • جبران برداشتن بیش از حد ابرو: در صورتی که به دلیل بیماری تریکوتیلومانیا ابروهای خود را به مدت طولانی کنده‌اید و اکنون دچار کم پشتی و یا کچلی ابرو در قسمت‌هایی از ابرو شده‌اید و یا اگر در گذشته ابروهای خود را برای دست یابی به مدل‌های خاص بیش از حد نازک کرده‌اید و اکنون ابروهای کم پشت دارید می‌توانید جهت کاشت ابرو اقدام نمائید. لازم به ذکر است افرادی که دچار بیماری تریکوتیلومانیا هستند ابتدا باید این اختلال روانی را درمان نمایند و سپس جهت کاشت ابرو اقدام نمایند.
  • دارا بودن موهای اهدا کننده سالم و پرپشت: جهت کاشت ابرو از موهای پشت گردن و یا پشت سر جهت پیوند ابرو استفاده می‌شود بنابراین افرادی می‌توانند جهت پیوند ابرو اقدام نمایند که موهایی سالم و با تراکم مناسب در سر خود داشته باشند.
کاشت ابرو مناسب کیست؟

در مورد جرم گیری دندان و رفع پلاک دندان بیشتر بدانید.

افرادی که نباید کاشت ابرو انجام دهند؟

  • در صورتی که دچار بیماری‌هایی مانند اختلالات خونریزی و یا مشکلات قلبی و فشار خون بالا هستید پیش از انجام جراحی کاشت ابرو ابتدا باید با پزشک خود در این مورد مشورت نمائيد.
  • افرادی که مبتلا به برخی انواع ریزش ابرو مانند آلوپسی آره آتا هستند نمی‌توانند جهت کاشت ابرو اقدام نمائند و پیش از کاشت ابرو ابتدا باید به درمان این بیماری بپردازند.
  • افرادی که دچار عفونت‌های فعال هستند تا زمان بهبودی باید جهت کاشت ابرو صبر نمایند.
  • در صورتی که دچار بیماری‌های پوستی خاص هستید باید ابتدا به درمان بیماری خود بپردازید و سپس جهت کاشت ابرو اقدام نمائید.
  • در صورتی که دچار بیماری خاصی هستید که منجر به ریزش ابرو شده است باید تا زمان بهبودی صبر نمائید. در مواردی مانند افرادی که تحت شیمی درمانی هستند پس از پایان دوره‌ی درمان رویش موهای ابرو به طور طبیعی آغاز خواهد شد و نیازی به کاشت ابرو نمی‌باشد اما در صورتی که ریزش ابروهای شما به صورت دائمی باشد و یا اینکه به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی داشته باشید می‌توانید جهت کاشت ابرو اقدامات لازم را انجام دهید.
کاندیدای نا مناسب کاشت ابرو

در مورد تزریق بوتاکس زیر بغل بیشتر بدانید.

کلام آخر

تمام مواردی که ذکر کردیم تنها برخی نکات کلیدی از شرایط کاشت ابرو می‌باشد، در صورتی که قصد کاشت ابرو دارید برای اطلاع از اینکه آیا کاندید مناسب این جراحی هستید ابتدا باید به مطب پزشک متخصص مراجعه نمائید، در طی جلسه‌ی مشاوره، پزشک ابتدا تاریخچه‌ای از سوابق سلامتی شما، زمان شروع ریزش ابرو و سایر موارد تهیه خواهد کرد.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *