خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

لیزر موهای زائد صورت

فهرست محتوا

با لیزر موهای زائد، می توانید از شر فرآیندهای طاقت فرسا تیغ زدن و اپیلاسیون برای همیشه خلاص شوید. لیزر این مزیت را دارد که بدون خطر قرمزی و زخم شدن پوست، هر گونه موی زائد خجالت‌آور را به صورت دائمی از بین برد و می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. زمان شما آنقدر ارزشمند است که نمی توانید آن را با روش های قدیمی حذف موهای زائد تلف کنید. بنابراین با لیزر موهای زائد صورت، دیگر نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی نیست و می توانید طراوت و زیبایی را برای همیشه به خود هدیه دهید.

لیزر موهای زائد صورت چیست؟

اگر شما هم از افرادی هستید که از اصلاح هر روز پوست خود خسته شده اید و بدن و صورتتان کمی تیره شده است لیزر موهای زائد صورت گزینه مناسب برای رهایی از موهای صورت است. لیزرموهای زائد صورت کلینیک رزیبا فولیکول موهای شما را هدف قرار می دهند تا ریشه مو را بدون آسیب رساندن یا تحریک پوست شما از بین ببرند. در طول هر درمان با متخصص پوست آموزش دیده کلینیک می توانید مشاوره داشته باشید تا بهترین گزینه های درمان، تعداد جلسات مورد نیاز، فاصله بین جلسات و … را مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که با انجام لیزر در کلینیک رزیبا حذف دائمی ریشه مو اتفاق می افتد و موهای زائد برای همیشه از بین می رود. لیزر موهای زائد صورت یک روش درمانی محبوب برای مردان و زنان است. این یک راه ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد صورت شما است.

بهترین کلینیک برای لیزر موی صورت

لیزر موهای زائد لب بالا

لب بالایی شایع ترین ناحیه ای است که روی صورت درمان می کنیم. ما کل ناحیه پوست بین بینی و لب پایین و همچنین در مرز چین های نازولبیال را هدف قرار می دهیم. با لیزر موهای زائد این نواحی برای همیشه از شر موها خلاص شوید.

لیزر موهای زائد چانه

لیزر موهای زائد چانه نیز بسیار رایج است، به خصوص برای زنانی که با تغییرات هورمونی سر و کار دارند. مردان گاهی اوقات چانه، لب بالا و لیزر موهای زائد را ترکیب می کنند تا نیازی به اصلاح صورت نداشته باشند.

لیزر موهای زائد گوش

اغلب، با افزایش سن، گوش ها شروع به جوانه زدن موهای تیره می کنند. درمان گوش یک فرآیند بسیار سریع و آسان است که به شما کمک می‌کند که از شر موهای زائد این ناحیه برای همیشه خلاص شوید.

لیزر موهای زائد فک

لیزر موهای زائد صورت به عنوان بخشی از لیزر موهای زائد صورت، خط فک را نیز درمان می کند. ما می‌توانیم هر گونه رشد مو را در امتداد فک را درمان کنیم.

لیزر موهای زائد گونه

لیزر موهای زائد کلینیک رزیبا بر روی موهای زائد ناحیه گونه نیز تمرکز دارد و این موها را برای همیشه بر طرف می کند.

لیزر موهای زائد گردن

مشتریان اغلب دوست دارند موهای زائد صورت را با حذف موهای گردن ترکیب کنند، اگرچه این دو سرویس از هم جدا هستند. علاوه بر جلوی گردن، می‌توانیم پشت گردن را نیز درمان کنید تا از داشتن خط موی تمیز و زیبا خود لذت ببرید.

لیزر موهای زائد صورت چقدر زمان می برد؟

یک جلسه لیزر موهای زائد بسیار کمتر از یک جلسه اپیلاسیون طول می کشد. لیزر موهای زائد درد کمتری دارد و نتایج طولانی مدتی به همراه دارد.

در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل بیشتر بدانید.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد روی صورت

  • لیزر موهای زائد در کاهش رشد موهای تیره صورت بسیار موثر است. این کار با تاباندن لیزر بر روی پوست صورت انجام می شود. لیز موهای زائد توسط فولیکول مو جذب می شود و در آنجا به گرما تبدیل می شود. این اشعه متمرکز توانایی فولیکول مو را برای رشد مجدد متوقف می کند. نور لیزر فوق العاده قوی است و این خطر وجود دارد که به چشم آسیب برساند. به همین دلیل، نمی‌توانیم پوست اطراف چشم را با لیزر به طور ایمن درمان کنیم، به همین دلیل است که لیزر موهای زائد ابرو را پیشنهاد نمی‌کنیم. در طول قرار ملاقاتتان، از شما می‌خواهیم از عینک‌های محافظ استفاده کنید تا ایمنی شما فراهم شود.
  • هر جلسه لیزر موهای زائد صورت حدود 20 درصد رشد مو را کند می کند به همین دلیل به چند درمان نیاز است. در بیشتر موارد، مشتریان ما پس از 6 تا 8 جلسه به نتایج مورد نظر خود می رسند.
  • قبل از اینکه برای اولین قرار ملاقات خود بیایید، مقاله مراقبت های پیش از لیزر ما را مرور کنید تا مطمئن شوید که پوست شما برای درمان آماده است.
  • لیزر موهای زائد به طور موثر رشد اکثر موهای زائد روی صورت را از بین می برد و نسبت به سایر روش ها بسیار سریع تر، راحت تر و کم هزینه تر است. لازم است به منظور دائمی نمودن اثرات لیزر در بازه زمانی معین در خصوص شارژ ناحیه اقدام کنید.

چرا لیزر موهای زائد برای موهای صورت ایده آل است؟

لیزر موهای زائد نسبت به روتین بی پایان اپیلاسیون، بند، وکس، موچین یا اصلاح هزینه کمتر و زمان کمتری نیاز دارد. لیزرهای کلینیک رزیبا به گونه ایی است که فرد درد زیادی احساس نمی کند و به اندازه کافی ملایم هستند که بتوان روی پوست ظریف صورت استفاده شود. در صورتی که آستانه درد شما پایین است می توانید از اپراتور درخواست کمپرس یخ نمایید.

در مورد کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

مراقبتهای پیش از لیزر موهای زائد صورت

  • به مدت 4 هفته قبل از درمان، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • به مدت 1 تا دو ماه قبل از درمان از استفاده روش هایی که منجر به کندن موهای زائد از ریشه می شود، خودداری کنید.
  • پیش از مراجعه صورت شما باید کاملا شیو شده باشد.
  • پیش از مراجعه صورت خود را کامل بشویید و هیچگونه آرایشی در صورت خود نداشته باشید.
  • در صورتی که آستانه درد پایینی دارید از انجام لیزر چند روز قبل و بعد از قائدگی خودداری کنید.
  • این اطمینان را پیدا کنید که مشکل پر مویی صورت شما به دلایل هرمونی نباشد.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت، بسته به دستگاه لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز، فاصله جلسات و … متفاوت می باشد. به منظور اطلاع از هزینه ها با کلینیک رزیبا تماس بگیرید.

کلام آخر

اگر دوست دارید که برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه صورت رهایی یابید همین امروز با کلینیک رزیبا به جهت لیزر در خیابان بهشتی تماس بگیرید و از خدمات ارزنده این کلینیک بهره مند شوید.

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *