خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق بوتاکس زیر بغل

فهرست محتوا

بوتاکس زیر بغل یکی از روش های درمان تعرق بیش از حد این ناحیه می باشد. هایپرهیدروزیس که به عنوان تعریق بیش از حد نیز شناخته می شود، 3 تا 5 درصد از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. این می تواند در هر سنی شروع شود، در دوران کودکی یا نوجوانی. افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس می توانند حتی ده برابر بیشتر از افراد عادی عرق کنند. اگر به این بیماری دچار هستید تزریق بوتاکس می تواند پاسخی برای مشکل شما باشد. بوتاکس زیر بغل یک درمان ایمن و موثر برای تعریق بیش از حد هستند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.

آیا بوتاکس زیر بغل مانع از تعریق بدن می شود؟

تعریق طبیعی برای ما ضروری و مفید است. بدن ما برای تنظیم درجه حرارت عرق ترشح می کند، به خصوص زمانی که ورزش می کنیم یا در آب و هوای گرم هستیم. ما حدود 2 میلیون غده عرق داریم که برای خنک کردن ما کار می کنند. زمانی که بیشتر از نیازمان عرق می کنیم، بیماری هایپرهیدروزیس اتفاق می افتد. این وضعیت مختل کننده زندگی بسیار ناراحت کننده و شرم آور است و می تواند اعتماد به نفس ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

گاهی اوقات مردم نگران توقف تعریق زیر بغل هستند، اما این تنها یک درصد از کل تعریق بدن ما را تشکیل می دهد. توقف تعریق در یک ناحیه بر بقیه بدن شما تأثیری ندارد. بنابراین بدن مانند گذشته عرق تولید می کند و دمای داخلی خود را تنظیم می کند. شما می توانید به طور موثری تعریق را با استفاده از تزریق بوتاکس کاهش دهید یا از بین ببرید، اما ممکن است بخواهید با پزشک خود صحبت کنید زیرا ممکن است دلایل زمینه ای دیگری مانند دیابت، پرکاری تیروئید یا سایر شرایط پزشکی در ایجاد این عارضه نقش داشته باشد.

در مورد بوتاکس مردانه بیشتر بدانید.

طریقه اثر بوتاکس زیر بغل

مقدار کمی از سم بوتولینوم به ناحیه مشکل دار مانند زیر بغل، پیشانی، کف دست یا پا تزریق می شود. بوتاکس از آزاد شدن استیل کولین، انتقال دهنده عصبی فعال کننده غدد عرق جلوگیری می کند. این می تواند به طور قابل توجهی تعریق را به مدت 6 ماه تا یک سال کاهش دهد یا به طور کامل متوقف کند.

مزایای بوتاکس زیر بغل

  • کاهش تعرق
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رهایی از بوی بدن بدن
  • صرفه جویی در مصرف دئودورانت
  • حضور موثر تر در اجتماع

کاندیدای مناسب بوتاکس زیر بغل

اگر نمی توانید تعریق بیش از حد خود را با مام یا هر روش دیگری کنترل کنید، کاندیدای انجام بوتاکس زیر بغل هستید. شما همچنین باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. اگر به سم بوتولینوم حساسیت دارید، یا در دوران بارداری یا شیردهی هستید، نباید این درمان را انجام دهید.

در مورد بوتاکس پیشانی بیشتر بدانید.

رویه تزریق بوتاکس زیر بغل

در ادامه مراحل درمان تزریق بوتاکس زیر بغل آورده شده است:

مشاوره اولیه تزریق بوتاکس زیر بغل

در طول مشاوره اولیه، کلینیک ما ابتدا مناسب بودن شما را برای درمان ارزیابی می کند و روند درمان و تمام عوارض جانبی احتمالی را توضیح می دهد و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهیم داد. اگر بوتاکس زیر بغل برای شما مناسب باشد، یک درمان شخصی برای شما توصیه می گردد.

روز درمان تزریق بوتاکس زیر بغل

  • اگر به بی حسی موضعی نیاز دارید، باید 20 دقیقه قبل از درمان استفاده شود. برخی از بیماران ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند زیرا درد این درمان بسیار کم است.
  • زیر بغل خود را اصلاح کنید و 24 ساعت قبل از درمان از هیچ گونه ضد تعریق یا دئودورانت استفاده نکنید.
  • شما بین 10 تا 30 تزریق در هر زیر بغل دریافت خواهید کرد. درمان حدود 20 دقیقه طول می کشد و می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید.

در مورد بهترین سن تزریق بوتاکس بیشتر بدانید.

کلام آخر

حدود 5 تا 7 روز طول می کشد تا اولین نتایج تزریق بوتاکس زیر بغل قابل مشاهده باشد و حدود 2 هفته طول می کشد تا درمان به اثر کامل خود برسد. نتایج حدود 6 ماه تا یک سال باقی می ماند.

سوالات متداول

لوگو کلینیک رزیبا

کلینیک زیبایی و دندان پزشکی رزیبا

گروه پزشکان رزیبا سال ها است که در زمینه پوست و زیبایی خدمات ارزنده ایی را به زیباجویان ارائه می دهند. این مرکز در ابتدا فعالیت خود را در محدوده میدان هفت تیر تهران شروع کرده و در حال حاضر در محدوده خیابان بهشتی مشغول به فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *