خیابان شریعتی، روبروی ایستگاه مترو، خیابان زیبا پلاک ۵۸، ساختمان زیبا طبقه اول، واحد ۲

لوگو کلینیک رزیبا

تزریق ژل شقیقه جهت پرکردن این ناحیه

تزریق ژل شقیقه راهی برای پر کردن فرورفتگی در ناحیه شقیقه است که توسط ژل های ساخته شده از هیالورونیک اسید انجام می‌شود. علت جوانی و شادابی پوست وجود هیالورونیک اسید در بدن می‌باشد.

تزریق ژل چگونه انجام می شود

تزریق ژل شقیقه انتخابی بسیار مناسب برای حجم دادن به این ناحیه می‌باشد. علل مختلفی از جمله افزایش سن و کاهش وزن ناگهانی باعث گودی در ناحیه شقیقه می‌شوند. بجز این موارد ممکن است به طور مادرزادی فرم صورت برخی افراد به گونه‌ای باشد که در برخی قسمت ها دچار فرو رفتگی باشند.

این امر از نظر ظاهری صورت را افتاده‌تر و مسن‌تر نشان می‌دهد. برای برطرف کردن این مشکل تزریق ژل یکی از بهترین روش های موجود می‌باشد. ژل حاوی هیالورونیک اسید بعد از تزریق حجم از دست رفته در قسمت شقیقه را برمی‌گرداند و فرم صورت به حالت جوانی و شادابی خود برمی‌گردد.

نحوه انجام تزریق ژل شقیقه

  1. معاینه توسط پزشک
  2. تمیز کردن پوست از آلودگی های محیطی
  3. بی حسی موضعی در محل تزریق
  4. تزریق ژل توسط پزشک
تزریق ژل شقیقه

همین حالا وقت رزرو کنید!

۰۲۱۸۸۸۶۵۰۱۰ - ۰۲۱۸۸۸۶۵۰۲۰

در ساعات کار کلینیک با شماره‌های درج شده تماس گرفته و یا از طریق فرم، مشخصات خود را ارسال فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

"*" indicates required fields

برای تزریق ژل شقیقه ابتدا باید پزشک خود مشورت کنید. در صورتی که تزریق ژل در این ناحیه برای شما مناسب باشد ابتدا پوست شما از انواع آلودگی پاک و استریل می‌شود. در مرحله بعد ناحیه تزریق با مواد بی حس کننده به طور موضعی بی‌حس می‌شود. سپس پزشک شما از سوزن میکرو کانولا برای تزریق استفاده کرده و به آرامی ژل را زیر پوست شما تزریق می‌کند. میزان ژل تزریق شده متناسب با میزان آلودگی و فرورفتگی در صورت هر شخص با هر شخص با شخص دیگر متفاوت است.

تزریق ژل شقیقه

 

عوارض تزریق ژل شقیقه

تزریق ژل شقیقه بسیار بی‌خطر بوده و یک روش غیر تهاجمی محسوب می‌شود. در زیر به عوارض ناشی از این تزریق که بسیار جزئی و طبیعی هستند اشاره می‌کنیم:

  1. حساسیت و برافروختگی در ناحیه تزریق که در مدت کوتاهی برطرف می‌شود.
  2. احساس در در ناحیه تزریق که در برخی افراد اتفاق می‌افتد. برای از بین این عارضه پزشک در صورت لزوم اقدام به تجویز مسکن می‌نماید.
  3. گاهی به دلیل واکنش لحظه‌ای پوست ممکن است دو طرف در ناحیه شقیقه به طور یکسان و متقارن حجیم شوند که این امر با مراجعه مجدد و تزریق به ناحیه گودتر قابل ترمیم است.